Treeni 2 kertaa päivässä?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Periaattessahan mitä useammin treenaat olettaen että pystyt vielä palautumaan niin sitä enemmän kehityt.

Itse olen aloittanut dieetin reilu viikko sitten. Olen miettinyt juuri sitä, että toimisiko kahteen jaettu päivän treeni paremmin kiinteytymisen kannalta kuin treenin läpi vieminen normaalisti?

Olen toisaalta treenannut nyt 2-jakoisella:
1. kädet+jalat
2.olkapäät+rinnat+selkä

ja kyseisessä treenissä tulee 2-3 sarjaa per liike, eikä liikkeitä ole paljoa. Tavoittelen tällä sitä, että laskeeko yhden treenin intesiteetti ( ja kaloreiden kulutus) liian alhaiseksi, kun ei teekkään enää kaikkia liikkeitä kerralla? Kannattaako silloin esim lisätä sarjoja vai onko matalampi volyymi dieetillä vain hyödyksi?

Lisäksi olen treenannut lihasryhmät liikkeiden kiertosysteemiä käyttäen (ps. MAVE, kyykky, prässi), joten treenissä on mennyt sellainen 25-40min

Kyllähän se taitaa energiaa vähän enemmän kuluttaa jos jaat treenin kahteen palaan päivässä.

Juuri tuon takiaa roinaa käytetään, että siis palautuisi nopeammin.

mut toisaalta roinaajillahan pysyy proteiinisynteesi tehokkaammin kuin natuilla, eikös juuri sen takia natujen pitäis reenailla lihoja about 72h välein. siis yksi syy siihen.

mut toisaalta roinaajillahan pysyy proteiinisynteesi tehokkaammin kuin natuilla, eikös juuri sen takia natujen pitäis reenailla lihoja about 72h välein. siis yksi syy siihen.

Ei ole koskaan kiveen kirjoitettu millä kehittyy parhaiten. Toiset saa kovaa kehitystä jo vähemmälläkin.

Ei ole koskaan kiveen kirjoitettu millä kehittyy parhaiten. Toiset saa kovaa kehitystä jo vähemmälläkin.

tietty jokainen on yksilö mutta väittäisin että suurin osa natuista saa kyllä parempia tuloksia aikaa treenaamalla lihasryhmät useammin kuin kerran viikossa. Treenasin itekin melko pitkään 4-jakosella ja kyllä silläkin kehittyi.

Aina silloin tällöin voi mut jos vetää alkuun kovan hyvän treenin niin luultavasti se iltatreeni mitätöi sen.En oikein itse pidä että 2 kertaa päivässä treeni , minusta loppupäivän kannattaisi syödä ja pala:zzzz: utua seuraavaa kertaa varten:kippis1: .Tottakai johtuu myös montako kertaa menee salille viikossa?.Ei oo mitään vastaan 2:love: kertaa päiväs treeniä vastaan.

Ravinto on osa palautumista,palautuminen on osa bodausta , bodaus on osa elämää!!! Kovat on

Lueskelin tossa T-Nationin sivuilta tosta HFT-systeemistä ja oli melko kiinnostavaa tekstiä. Onko kukaan noudattanut tota Waterburyn ohjelmaa täsmällisesti 8 viikkoa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itsellänikin on herännyt kiinnostus tuohon 2 reeniä päivässä hommaan ja ajattelinkin nyt kesän tullen testata, että miten onnistuu.
Kaloreita hinaan ylöspäin ja reippaasti. 3xviikko ajattelin että jos reenais kropan läpi 1 jakosella. Ei oikein jakeluun mennyt tuo enklanninkielinen selostus, niin saisinko tarkennusta että miten reenaan aamulla ja miten illalla.
Reenitaustaa ja ravintotietoa riittää ja kokemusta on, mutta tämmösestä 2xpäivä reenauksesta, miten se jaetaan ja jaksotetaan, mulla ei oo hajuakaan.

Viime kesänä oli kokeilussa osittain. Vaatii kyllä miestä herätä aamusta aikaisin ja lähteä lenkille kohti salia ja vetää siinä sitten sen jälkeen salitreeni ja sitten lenkille kotiin ja sitten töihin ja töistä kotiin ja sama ralli uudestaa + työmatkat kävellen. Sen voin sanoa, että nukuttaa tuolla kuormituksella kyllä erittäin hyvin. Syödä pitää kyllä ihan mielettömästi jälleen kerran, koska alkaa kulutustakin löytymään.

Viime kesänä oli kokeilussa osittain. Vaatii kyllä miestä herätä aamusta aikaisin ja lähteä lenkille kohti salia ja vetää siinä sitten sen jälkeen salitreeni ja sitten lenkille kotiin ja sitten töihin ja töistä kotiin ja sama ralli uudestaa + työmatkat kävellen. Sen voin sanoa, että nukuttaa tuolla kuormituksella kyllä erittäin hyvin. Syödä pitää kyllä ihan mielettömästi jälleen kerran, koska alkaa kulutustakin löytymään.

Noudatitko tota Waterburyn ohjelmaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom