Treeniä ja viinaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Ehkä enemmän yleisen puolen keskustelua sivuuttava aihe kuin varsinaista treenausta?

Uusi kuntosalivillitys Yhdysvalloissa: Treeniä ja viinaa!

Kuntoilun ja alkoholin yhdistävät kuntosalit herättävät hämmennystä Yhdysvalloissa.

Chicagossa, Miamissa ja New Yorkissa toimiva kuntosaliketju on yhdistänyt osaksi treenikokonaisuutta cocktail-tilaisuuden. New York Timesin alainen Media Decoder -blogi kertoo, että ketjun tavoitteena on ennen kaikkea edistää asiakkaidensa tutustumista toisiinsa.

Kuntosaliyrittäjä David Barton ei näe toiminnassa mitään ristiriitaista.

- On parempi treenata ja juoda kuin olla treenaamatta ja juomatta, Barton järkeilee.

Ketju on tehnyt yhteistyösopimuksen ruotsalaisen vodkamerkin kanssa. Barton toteaa, että esimerkiksi tequilan kanssa homma voisi lähteä näpeistä.

(MTV3)

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/08/1174256
http://mediadecoder.blogs.nytimes.com/2010/08/22/gym-mixes-vodka-with-fitness/

Tollasella salilla voisin itsekin aloitella taas treenauksen :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa hyvältä, itse voisin ainakin kuvittela "pienen" maistelun jälkeen veteleväni jotain maastavetoa normiraudalla oikealla liikeradalla. Samoin varmasti koneet saa kyytiä hyvin nopsaan. Unohtamatta tietenkään, että onhan tuo sydämmen kannalta erittäin hyvä idea. Tai no, taitaa enempi olla sosiaalinen kanssakäyminen tuon salin pointti kun varsinainen treenaaminen ja kunnonkohotus, mutta aika älyvapaalta touhulta kuullostaa :P .

Eikö se Aleksandr Karelin "siperian karhu" ottanut aina toisella kädellä huikkaa vodkapullosta, kun treenas haukkareita 30 kg puntilla pakkasella siperiassa?:D

Omat menneet plagioimaan mun kuntosalin toimintaperiaattee. Oma salini on toiminut jo vuodesta 2006 autotallissa palvellen sekä treenaamisessa että viinan juomisessa. Saatanan amerikkalaiset, keksisivät joskus jotain itse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom