Treeniä aloittelijalle.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonza
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen tämmöinen 185/90kg köntti. Läskiä löytyy kyllä ja kysymyksenä olisi, että millaisella reeniohjelmalla täällä kotona saisi läskin tilalle lihasta :rolleyes: Kotona olisi tarkoitus reenata ja välineitä löytyy 2 * 2kg vinyylipainoa, levytanko ja painoja noin 80kg asti, penkki/kyykkyteline yhdistetty ja 20kg säädettävä käsipainosarja. Tiedän, että moni sanoo nytten, että "FAQ!" olen kyllä selannut sitä enkä löytänyt sieltä minulle mitään sopivaa.
Eli asiallisia kommentteja kiitos. :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Läskit saa todella tehokkaasti veke kevyellä 40-60min aamuaerobisella ennen aamupalaa ja karsimalla turhat makeat pois ruuista. :thumbs:

Originally posted by jonza
Mitä tarkoitat kevyellä aamuaerobisella ? :joulu7:
Jaksaiski nousta aamu 7:00 vetään jotaki aamuaerobista :D

No siis vedät kevyttä kävelyä/hölkkää. Jos et jaksa viikolla herätä aikasempaan, niin viikolla paljon aerobista muuten vaikka koulun ym. jälkeen ja viikonloppuna molempina päivinä aamuaerobiset. Tässä tosin on huonona puolena se, että lihaksetkin palaa, mutta ne saa kätevästi myöhemmin salilla takaisin.

Tiedän, että moni sanoo nytten, että "FAQ!" olen kyllä selannut sitä enkä löytänyt sieltä minulle mitään sopivaa.

niin ja mitä mahdoit ettiä sieltä? ei luulisi olevan kauhean vaikea löytää treeniohjelmaa:david:

ja aerobisesta ja diettaamisesta on kenties 1254 threadia, mutta perusjuttuna karkit ynnä muut herkut pois, hiilarit vähemmälle ja salille ja jotain aerobista treeniä ainakin esim. salin jälkeen kuntopyöräilyä, jos et kentes ehdi aamulla kun on koulua (tämä kannattaisi, koska ennen aamupalaa tehty aerobinen harjoitus polttaa tehokkaasti rasvaa.

Syö hyvistä lähteistä protksua ja rasvaa.

Mitä jos alkaisi vaan pumppaamaan painoja tässä kotona kun saan levytangon ynm härpättimet ja tekis kyykkyä yms.. Kehittyiskö se lihas läskin alle ?

Mitä jos alkaisi vaan pumppaamaan painoja tässä kotona kun saan levytangon ynm härpättimet ja tekis kyykkyä yms.. Kehittyiskö se lihas läskin alle ?

perjaatteessa.

kerros syy miksi et voi salille mennä?

Koska mua ei oikeen kiinnostais maksaa kauheita salimaksuja ei yksinkertaisesti ole varaa. Salille on matkaa 10km ja siellä on nii helvatasti semmosia puolituttuja jotka vain naurais :nolo:
Eikä oikeen muutenkaan.

Koska mua ei oikeen kiinnostais maksaa kauheita salimaksuja ei yksinkertaisesti ole varaa. Salille on matkaa 10km ja siellä on nii helvatasti semmosia puolituttuja jotka vain naurais :nolo:
Eikä oikeen muutenkaan.

no ton matkan teoriassa hyväksyn ongelmaksi. "eikä oikeen muutenkaan" ei ole hyvä syy. Eikö vanhemmat voi maksaa?
diettaa jonku verra ny vaa rasvaa pois ja pumppaile kotona jollakin ohjelmalla ja sit mene salille:)

Originally posted by ZeiZei
no ton matkan teoriassa hyväksyn ongelmaksi. "eikä oikeen muutenkaan" ei ole hyvä syy. Eikö vanhemmat voi maksaa?
diettaa jonku verra ny vaa rasvaa pois ja pumppaile kotona jollakin ohjelmalla ja sit mene salille:)

juu näin voisi tehdä.. Dietata rasvaa pois tässä ennenkuin saan levytangon koulussa valmiiksi. Jos saisi ainakin 5kg tiputettua. Sitten kun levytanko valmis niin vaan pumppaamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikä oikeen muutenkaan.

Kyllä ne naurut loppuu, kun ne huomaa että sä oot tosissas siellä salilla, ja muutenkin mitä väliä sillä on, kyllä ne on itekki joskus alottanu!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom