Treenaus & ravintolisät?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 21-vuotias ja vasta aloitellut säännöllisen salitreenin. Pituutta löytyy 168cm ja painoa 52kg eli solakka ruumiin rakenne, mutta tarve olisi kiinteyttää ja saada lihasmassaa.
Eli käyn salilla 3 kertaa viikossa ja siihen päälle lenkkeilyt ja jumpat. Haluaisin kiinteytystä ja sopivassa määrin lihasmassaa eli mitä ravintolisiä minun kannattaisi ottaa harjoittelun tueksi ja nopeuttaako ne tulosten saantia? Entä ruokavalio?
Osaako joku suositella minulle ne tärkeät ja tarvittavat lisäravinteet joilla saisi tuloksia aikaan esim. www.ufs.fi sivulta?
Näyttää olevan paljon kaikenlaisia palautusjuomia ja ym, mutta mitkä olisi ne tarvittavat tuotteet minulle?
Kiitoksia kaikille jotka osaavat auttaa minua! :)

-Heidi-

millaiset tavoitteet sulla on? Moni kun sanoo, että sais tuloksia aikaan, niin tarkoittaa lopulta jotain ihan pientä muutosta...

lisäravinteet otetaan täydentämään sitä ruokavaliota. Kannattaa ensin katsoa, että se ruokavalio on kohdillaan ja sitten katsoa mitä voisi ottaa täydentämään, että saa kaikki tarvittavat ravintoaineet...

Palautusjuoma on hyvä olla, vitamiinit ja mineraalit, kalaöljy.. noilla pääsee hyvin alkuun..

Haluan lihasmassaa sen verran, että lihakset erottuvat ja huomaa, että on jotain tehty. Tavoitteena olisi saada ihan kunnon vatsalihakset, käsilihakset ja reisien ja takapuolen selluliittien tilalle kiinteää lihasmassaa kiitos. :D Aikaa olisi 4kk:tta päästä kuntoon.
Ruokavalioni on säännöllinen ja luulenpa, että myös terveelisellä pohjalla eli aamulla syön kuitupitoista esim. fitnessmuroja ja soijamaitoa...tai kuitupitoista leipää, maitoa, jogurttia. Päivänmittaa tulee syötyä hedelmiä välipalaksi ruokana esim. kalaa, kanaa, tummaa proteiinipitoista pastaa, perunaa, kasviksia...jne. Myös vettä tulee juotua vähintään se 2 litraa päivässä. Punaisen lihan olen jättänyt pois eli syön vain kanaa, kalaa ja kananmunia.
Kun tavoitteena olisi myös polttaa tuota rasvaa eli kiinteyttää niin mitä ravintolisää siihen kannattaisi käyttää apuna? Löysin rasvanpolttaja tuotteita jotka polttaa rasvaa ja auttaa kiinteytymään niin olisiko noista apua ja mikä noista pitäisi valita? http://www.ufs.fi/kauppa/index.php?cPath=63_65
...ja olisiko hyvä olla jotain mitä otetaan 2-3 tuntia ennen saliharjoittelua tukemaan harjoittelua?
Kiitos teille jotka ovat jaksanneet vastailla näinkin nopeasti ja kiitos vielä kaikille jotka jaksavat neuvoa minut alkuun. :)

-Heidi-

Vaihtaisin ainakin nuo fitnessmurot vaikka Quaker Råg Fras ruismuroihin..
vaihtamalla saa 100 grammaa kohden 12 grammaa sokeria pois.. ja Råg Fras ruismuroissa on 92% täysjyvää.. kuitupitoisuus 13,6g / 100g kun taas fitnessmuroissa 5,1g / 100g..

Kannattaa aina vähän vertailla noita eri valmistajia ja eri vaihtoehtoja..

tutkippas tuota punttimimmien osiota.. sieltä löytyy varmasti hyviä vinkkejä treenailuun, rasvanpolttoon, syömiseen ja noihin lisäravinteisiin...

Back
Ylös Bottom