Treenaus pielessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja normi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä olen sitä mieltä ja omalla kokemuksellani voin asian vahvistaa, eli paskalla ruokavaliolla ja hyvällä treenillä ei paljon tulosta tule, mutta hyvällä ruokavaliolla ja paskalla treenillä tulosta tulee varmasti paremmin. Ja tämä paska ei tässä tarkota, että ei syödä mitään tai ei treenata kuin kerran kuukaudessa jos jaksaa. Vaan että syömiset on tyyliin aamulla vähän leipää, välipalaksi pullaa ja kahvi, töissä/koulussa sitä mitä on tarjolla ja kotona lämmintä ruokaa ja leipää. Ja treenit paskassa systeemissä voisi olla tyyliin, ei kunnon nousujohteisuutta, hauista hinkataan samanverran mitä jalkoja. Joku lihasryhmä jää treenissä paitsioon jne jne.

Itsellä oli varmaan parivuotta silleen, että treeniohjelmaan viilattii jatkuvasti ja syömiset oli just tyyliin silloin kun huvittaa, sitä mitä huvittaa. Eipä tuossa alun kasvupyrähdyksen (oliko sellasta ees... :jahas: ) jälkeen mitään hääppösiä tuloksia ollut.

Sittenkun rupesi syömään kunnolla ja proteiinipitoisesti, lähti lihat kasvamaan ihan eri tavalla, vaikkei se treenikään aina ihan viimeisen päälle ollut.

Spektaattori sanoi:
Niin,mutta minä olenkin vain sitä vastaan,että suorastaan luvataan kehitystä pelkällä ruokavaliolla.
Tiedän ,että syöminen on tärkeää.Minä vain oletin,että se pointti löydettäisiin sieltä karrikoitujen sanojeni välistä.
Eli pelkästään paskaa syömällä tuskin kehityt,mutta ei se kuitenkaan ole se suurin asia.

Treeniohjelmaa ihmiset yleensä jaksaa viilata ja parannella maailman tappiin asti ilman muistuttamistakin. Siihen kiinnitetään huomiota muutenkin. Ainakin näin oletan. Tuo syömispuoli tahtoo vaan herkemmin unohtua ja sen takia sitä "mainostetaan". Me ollaan kuitenkin loppujen lopuksi varmaan ihan samaa mieltä tästä asiasta. Satutaan vaan painottamaan eri asiaa. :thumbs:

reenailija sanoi:
huumor, kannattaa kokeilla joskus niitä pakkotoistoja.
kannattaisi varmaan joo, ja on tullu koitettuakin, mutta pakkotoistoilla on tarkoitus viedä sarjat ihan loppuun ja hakata siitä lihaksesta kaikki mehut pihalle. tästä tuskin on hirveästi hyötyä voiman kannalta. itse suosisin ennemminkin "enemmän sarjoja ja vähemmän toistoja" -periaatetta :piis:

huumor sanoi:
kannattaisi varmaan joo, ja on tullu koitettuakin, mutta pakkotoistoilla on tarkoitus viedä sarjat ihan loppuun ja hakata siitä lihaksesta kaikki mehut pihalle. tästä tuskin on hirveästi hyötyä voiman kannalta. itse suosisin ennemminkin "enemmän sarjoja ja vähemmän toistoja" -periaatetta :piis:

Juuri näin. Jos tosiaan voimaa treenataan, niin pakkotoistot (ja ylipäätäänkin sarjojen jatkuvat loppuun asti vieminen) kannattaa kyllä unohtaa, siitä ei nimittäin seuraa muuta kuin hermoston ylikunto ja tulosten entistäkin varmempi jämähtäminen.

41shots sanoi:
Treeniohjelmaa ihmiset yleensä jaksaa viilata ja parannella maailman tappiin asti ilman muistuttamistakin. Siihen kiinnitetään huomiota muutenkin. Ainakin näin oletan. Tuo syömispuoli tahtoo vaan herkemmin unohtua ja sen takia sitä "mainostetaan".Me ollaan kuitenkin loppujen lopuksi varmaan ihan samaa mieltä tästä asiasta. Satutaan vaan painottamaan eri asiaa. :thumbs:

Joo,näin se tieten on. :)

Jatkakaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom