treenaus laskee testoja??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joku1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
niin eli pitääkö paikkansa että salilla treenaaminen laskee miehen s-testo tasoa?? kun itsellä tuntuu käyvän näin... jonka takia en pysty täysillä treenaamaan.. ja olen lukenut aiheesta monta topikkia täältä ja käyttänyt hakua mutta en ole löytänyt vastausta... tvssä oli joskus kyllä dokumentti jonka mukaan salilla käyminen nostaisi testotasoja mutta itsellä ei ainakaan niin käy...eli onkohan joku vikana sitten?

Jos salilla menee pitkä aika, alkavat testotasot laskea. Mutta jos pidät treenit järkevän pituisina, ei pitäis ainakaan radikaalisti laskea.

Miten sulla sit ilmenee toi mahollinen testotasojen lasku?

ennen ja jälkeen käyty mittaamassa?;)

Stressi laskee testosteronitasoa ja nostaa kortisolitasoa. Voimaharjoittelu aiheuttaa stressiä - siihenhän koko homma perustuu. Tai oikeastaan siitä stressistä palautumiseen. Kunhan palautumisesta pitää huolta, niin testotasot palautuvat, luultavasti pienen superkompensaation kera.

niin no kyllähän sen tuntee kun testot menevät alas...kerran kävin joskus mittauttaan kun sitä epäilin ja oikeassa olin, sitten olin treenaamatta pitkään ja taso palautu normaaliksi, ja kun olen nyt yrittänyt treenata niin olen huomannut että taas alkaa tippua vaikka olen treenannut nyt paljon keveämmin ja vähemmän

nuo """":nolo:boosterit:nolo:"""" ovat auttaneet kun olen testannut niitäkin kerran mutta en jatkuvasti ala niitä popsimaan kustannuksien ja terveydellisien syiden takia

Oliko se niin, että 30min treenin jälkeen testotasot alkavat laskea. Sen takia ei kovin kauaa kannata siellä salilla puhua paskaa vaan tehdä kovalla temmolla kaikki läpi. Itsellä treeniajat pyörii siinä 30-45min

Tietyntyyppisellä treenillä saa myös nostettua niitä omia testoja. Isojen rautojen liikutteleminen ja eteenkin mavetus saa tätä aikaan. Samoin tietyntyyppinen ruokavalio lisää teston tuotantoa. Olikohan se tärkkelyspitoinen ruoka ja riittävä määrä eläinrasvoja. Eli pekonia naamaan vaan! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom