treenaus kun on jäykät lihakset.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
33
elikkäs ongelmana on että sairastan sellast sairautta jonka takia sidekudotukset on vähän kireinä enkä ole erityisen notkea.
mutta silti haluaisin lihas liikkeitä tehdä ja pystyn tekemäänkin paitsi joitakin kuten vaikka hyvää huomenta http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBBentKneeGoodMorning.html
koska tässä liikkeessä taka reidet ottaa liiaksi vastaan siis jos menen liian alas.
estääkö tämä jotenkin et en vaikka sais tehä noit liikkeitä? jos mä venyttelen vaan ahkerasti jne?

Venyttely aina auttaa, mutta jotkut meistä tulevat aina olemaan jäykempiä kuin toiset. Itse joudun vetämään "sjmv:n" hieman polvien alapuolelta, koska takareidet ovat "liian lyhyet." Normaali mavea en myöskään voi tehdä tuon vuoksi, mutta sumoveto taas luonnistuu mainiosti.

Ehdotan venyttelyä ja sitä että etsit itsellesi sopivat liikkeet. Normaaliliikkeistä löytyy myös erilaisia variaatioita, esim. normaali maastaveto - sumo maastaveto.

kiitti :) mä ajattelin et se tiiätkö ala vatsa liike jossa nostetaan jalkoja ja lasketaan sillee et ne ei osu maahan ja taas nosto niin siinä jos teen sillee et jalat on nii ylhääl ku saan nii onks se okei?

Jalkojen nosto on hyvä vatsalihasliike, mutta lisäpainojen käyttö siinä on aika vaikeaa. Itse teen joka toisessa treenissä jalkojen nostoa ja joka toisessa vatsarutistuksia lisäpainoin.

Voihan siinä jalkojen nostossa laittaa käsipainon jalkojen päähän ja väliin. Itse oon sitä joskus harrastanu, nykyään teen lähinnä voimapyörää jos sitäkään.

Back
Ylös Bottom