Olen ehkä huono etsimään mutta en foorumilta löytänyt aijempaa samaan aiheeseen kuuluvaa ? Olisi minusta mielenkiintoista tietää muitten ihmisten kehittymisestä ja kehon muokkaamisesta? Esim. Oletko mielestäsi lihava ja haluaisit olla laiha ja treenattu ? Tarkoituksena olisi kuitenki kuulla muitten "elämän muuttamisesta" ja kehityksestä pienessä päiväkirja muodossa. Tarinat voi antaa paremman motivaation toisille ja täten auttaa heitä onnistumaan. Kuvat ja videot tuloksista on pelkkää plussaa!
Oma tarinanihan menee näin. Minua on pienestä asti haukuttu aina lihavaksi ja kroppani takia minua on syrjitty :wall: . Tämän seurauksena itsetunto on laskenut ja sosiaalinen elämä huonontunut,en ole kuitenkaan kokonaan nurkkaan jäänyt mutta haluaisin että minua ei enään tuomittaisi oman kropan takia :( . Vaikka onki totta että muitten mielipiteistä ei kannata välittää on kuitenki semmonen kynnys että alkaa yksinkertaisesti v*****aan että nuo "lapsuudentraumat" seuraa tähänki asti perässä,ikää on 20 vuotta. Kaikkihan ei ole samaa mieltä kropastani mutta omasta mielestäni tämä oman kropan häpeäminen saa luvan riittää. Löysin videoita ja puhuin kavereitten kanssa jotka antoivat mulle viimeinki kunnon motivaation muuttaa itseäni ja päätin aloittaa oikein urakka treenin!
Tarkoituksena olisi ensin laihduttaa ja lisätä lihasta että saisin kehon josta voisin viimeinkin olla ylpeä..
Pituus 180cm
Paino 96kg Tavoitteena päästä (vähintään) alle 90kg
Tupakanpolton olen päättänyt lopettaa ja vähentää alkoholin käyttöä ja pitää selvän kauden joka kestäisi enemmän kun VAAN 2 viikkoa. Näin alkuun,olen alkanut pitään kirjaa mitä syön päivän aikana ja merkkaan ylös myös tupakoitten määrän mitä on tullu sauhuteltua
enään ei ole tullu poltettua yhtä askia päivässä! :dance:
Ruokamäärätkin on pienentyneet ja tulee syötyä muutakin kun roskaruokaa. Liikuntaa pyrin harrastamaan 5-6 kertaa viikossa mm.HIITiä tulee vedettyä ja hiihtoon olen tykästynyt vaikka ennen olenkin vihannut. Niinkö melko monellaki sama tavoite varmasti on niin ens kesäksi sitä pitäisi jonkinlaiseen kuntoon päästä ja meinaan tehdä oikeasti työtä tämän eteen viimeinkin!
Kehityksestä voin lisätä kuvia myöhemmin.
Oma tarinanihan menee näin. Minua on pienestä asti haukuttu aina lihavaksi ja kroppani takia minua on syrjitty :wall: . Tämän seurauksena itsetunto on laskenut ja sosiaalinen elämä huonontunut,en ole kuitenkaan kokonaan nurkkaan jäänyt mutta haluaisin että minua ei enään tuomittaisi oman kropan takia :( . Vaikka onki totta että muitten mielipiteistä ei kannata välittää on kuitenki semmonen kynnys että alkaa yksinkertaisesti v*****aan että nuo "lapsuudentraumat" seuraa tähänki asti perässä,ikää on 20 vuotta. Kaikkihan ei ole samaa mieltä kropastani mutta omasta mielestäni tämä oman kropan häpeäminen saa luvan riittää. Löysin videoita ja puhuin kavereitten kanssa jotka antoivat mulle viimeinki kunnon motivaation muuttaa itseäni ja päätin aloittaa oikein urakka treenin!
Tarkoituksena olisi ensin laihduttaa ja lisätä lihasta että saisin kehon josta voisin viimeinkin olla ylpeä..
Pituus 180cm
Paino 96kg Tavoitteena päästä (vähintään) alle 90kg
Tupakanpolton olen päättänyt lopettaa ja vähentää alkoholin käyttöä ja pitää selvän kauden joka kestäisi enemmän kun VAAN 2 viikkoa. Näin alkuun,olen alkanut pitään kirjaa mitä syön päivän aikana ja merkkaan ylös myös tupakoitten määrän mitä on tullu sauhuteltua
enään ei ole tullu poltettua yhtä askia päivässä! :dance:Ruokamäärätkin on pienentyneet ja tulee syötyä muutakin kun roskaruokaa. Liikuntaa pyrin harrastamaan 5-6 kertaa viikossa mm.HIITiä tulee vedettyä ja hiihtoon olen tykästynyt vaikka ennen olenkin vihannut. Niinkö melko monellaki sama tavoite varmasti on niin ens kesäksi sitä pitäisi jonkinlaiseen kuntoon päästä ja meinaan tehdä oikeasti työtä tämän eteen viimeinkin!
Kehityksestä voin lisätä kuvia myöhemmin.