Treenaus ja massa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kapefyra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Elikkä olen 28v jätkä ja pituutta on 174cm ja painoa 62. Olen aina painanut vähän vaikka kuinka olen painoa yrittänyt saada ylös. Menin ja ostin "turhan" monitoimilaitteen kotia, ainakin mitä täältä olen lukenut niin ei ole hirveen isossa suosiossa. Elikkä minkälainen ruokavalio ja ohjelma olis hyvä tällaisen laitteen kanssa? Ja olisin jo iloinen jos painoa tulis vähän edes lisää ja miksei siinä samalla vähän lihastakin. Siitä laitteesta vielä sen verran että siinä on se tanko pään päällä ja perhosliike, jalkajuttu, tanko alhaalla, pystyprässi. En tiedä kaikkien liikkeiden nimiä joten koitin parhaalla tavalla selostaa :).
Kiitos etukäteen vastauksista.

Salille vaan! otat jonkun 1-2 jakosen ohjelman ja syöt ihan helvetistä ruokaa!! 5-6 kertaa päivässä!

Jokainen joka siellä salilla tositarkoituksessa on ei katsele muiden tekemisiä vaan keskittyy siihen omaan treeniinsä. Jos joku mulkkaa niin anna mulkata. Ajattele, että joku pelle se vaan on. :)

Aivan oikein, salille vaan! sama kun kaikissa muissakin lajeissa, kaikki ovat joutuneet joskus aloittamaan eikä siinä ole mitää hävettävää.
Jos ei heti alkuun kiinnosta alkaa perehtymään ravintopuoleen kauhean tarkasti nii palautusjuoma+lisäprotskua niin että tulee pelkästään niistä semmonen 2g per painokilo proteiinia ja päälle vielä normaali ruokailut niin varmasti tulee proteiinia tarpeeksi lihaksen kasvun kannalta. Monipuolinen ruokavalio monta kertaa päivässä ja pidät huolen ettei kerkeä juurikaan nälkä tulla päivän aikana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom