Treenaus ja lisäravinteet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Olen treenannnut aktiivisesti noin 6 kuukautta, kesälomalla tuli taukoa kun treeni kaveri lähti inttiin ja ei sitten yksin tullut salille lähdettyä. Olen kuitenkin jonkin verran yrittänyt pitää kuntoa yllä kotikutoisella salilla.

Olen treenannut 4 kertaa viikossa: ma, ti, to ja pe, keskiviikko sekä viikonloppu ovat olleet välipäiviä. Olen treenannut "vain" ns. rantaleijona lihaksia: hauista, rintalihaksia sekä vatsoja, tämä siksi että mahdollisuudet ovat aika pienet rajallisen painomäärän sekä laitteiden vuoksi. Tällä hetkellä käytössä on käsipainot sekä painonnostopenkki.

Sarjat siis tässä:
Vatsat: 3*30
Hauis: 3*10*18Kg
Rintalihakset (selällään maaten penkillä, käsipainoilla):
3*20*18Kg

Haluaisin tietää onko minun hyötyä treenata samoja lihaksia näin useasti? Palautumisen kanssa ei ole ollut ongelmia tähän asti, koko kesä tälläista treenia taustalla. Tulokset ovat kasvaneet jonkin verran, mutta hauistreeni junnaa paikallaan. Olennaista tulosta ei ole tullut, korkeintaan sarjat menevät hieman puhtaammin kuin kesäloman alussa.

Sitten vielä kysymys lisäravinteista. Budjetti on aika tiukka, mutta 30e saattaisi löytyä jos tietäisin mihin sen parhaiten käyttäisin? Ennen en ole lisäravinteita käyttänyt, mutta tuoteselostuksien perusteella ainakin kreatiini vaikuttaisi hyvältä. Olisiko ehdotuksia miten parhaiten rahani käytän?

Pituus 183cm
Paino 80kg, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Treenaa nyt muitakin lihaksia, "rantaleijonalihasten" treenaamisesta ei ole muuta kuin haittaa jos sitä jatkaa tarpeeksi pitkään.

Selaileppa tuota usein kysyttyä osiota. Kyllä käsipainoilla voi aika monipuolisesti treenata. Samoin vahva yläkerta perustuu vahvalla pohjalle eli jalat myös mukaan.
Tuo raha on parasta sijoittaa joko protskuun tai palkkariin.

Ei tule ihan äkkiä mieleen mitään tyhmemmän ja naurattavimman näköistä kun rimpulat tikku jalat, onneton ja treenamaton selkä ja olkapäät ja sit hiukka treenattu rinta-haukka osasto ja god damn sixpäckki:urjo: Ja mitä noihin lisäravinteisiin tulee niin epäilen vahvasti, että syöt päin persettä ja kuin varpunen eli sijoita ne vähät eurosi kunnon ruokaan! Lisäravinteet on vain LISÄRAVINTEITA

Tylerd sanoikin ja tärkeimmät asiat. Jos haluat "rantaleijonaksi" niin tuliko mieleen se että naiset nauraa sulle päin naamaa jos jalat ja takapuoli eivät ole kondiksessa? Vai miksi ajattelit että naiset pitävät jalkapalloilijoista?

Sori, ei ollu tarkotus lannistaa :kippis1:
Selaile läpi noi FAQ threadit, siellä on paljon infoo.

Modipeluri sanoi:
Olen treenannnut aktiivisesti noin 6 kuukautta, kesälomalla tuli taukoa kun treeni kaveri lähti inttiin ja ei sitten yksin tullut salille lähdettyä. Olen kuitenkin jonkin verran yrittänyt pitää kuntoa yllä kotikutoisella salilla.

Olen treenannut 4 kertaa viikossa: ma, ti, to ja pe, keskiviikko sekä viikonloppu ovat olleet välipäiviä. Olen treenannut "vain" ns. rantaleijona lihaksia: hauista, rintalihaksia sekä vatsoja, tämä siksi että mahdollisuudet ovat aika pienet rajallisen painomäärän sekä laitteiden vuoksi. Tällä hetkellä käytössä on käsipainot sekä painonnostopenkki.

Sarjat siis tässä:
Vatsat: 3*30
Hauis: 3*10*18Kg
Rintalihakset (selällään maaten penkillä, käsipainoilla):
3*20*18Kg

Haluaisin tietää onko minun hyötyä treenata samoja lihaksia näin useasti? Palautumisen kanssa ei ole ollut ongelmia tähän asti, koko kesä tälläista treenia taustalla. Tulokset ovat kasvaneet jonkin verran, mutta hauistreeni junnaa paikallaan. Olennaista tulosta ei ole tullut, korkeintaan sarjat menevät hieman puhtaammin kuin kesäloman alussa.

Sitten vielä kysymys lisäravinteista. Budjetti on aika tiukka, mutta 30e saattaisi löytyä jos tietäisin mihin sen parhaiten käyttäisin? Ennen en ole lisäravinteita käyttänyt, mutta tuoteselostuksien perusteella ainakin kreatiini vaikuttaisi hyvältä. Olisiko ehdotuksia miten parhaiten rahani käytän?

Pituus 183cm
Paino 80kg, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.
Tottakai kannattais mahdollisimman monipuolisesti treenata, mutta jos et salille jaksa/viitsi yksin lähteä niin on parempi kun vemputat siellä kotona vaikka nuitakin liikkeitä ja kun kaverisi tulee intistä niin viimeistään sitten taas täysipainoinen treeni. Paras olisi kyllä että opettelisit yksinkin käymään siellä salilla ettet olisi aina kaverista riippuvainen, täältä katsoisit sitten jonkin hyvän treeni ohjelman(niitä kyllä löytyy täältä joka lähtöön) ja ei muuta kuin salille kk kortin ostoon ja treenaileen. Jos rahaa on tuo 30e sijoittaa niin ostaisin sinuna halpaa perusprotskaa niin paljon kuin sillä saat.

Kyllä siellä kotona pystyy paljon muutakin vemputtamaan. Pelkällä levytankosarjalla onnistuu loistavasti kulmasoutu selälle ja jos on joku tanko mistä roikkua niin leuanveto ja näillähän treenaa jo selän loistavasti. Jaloille taas pystyy ainakin suorin jaloin maastavetoa tekemään takareisille ja vaikka hack-kyykkyä tangolla jos ei ole kyykkytelineitä. Pohkeitakin voi treenata kun ottaa tangon reisien päälle ja tekee vaikka yksi jalka kerrallaan. Olkapäille taas vaikkapa pystypunnerrusta ja vipunostoja sivuille (onnistuu ilman käsipainojakin levypainoilla). Tässä nyt jotain. Tollane rinnan-haukan-vatsat treenaaminen on PERSEESTÄ! :david:

MARS SALILLE!

Eti hyvä ohjelma runko, muokkaa vähän mieleiseksi. Opiskele mitä pitää syödä ja kuin paljon.. ja muista, ei niitä kirjevaa'alla tarvi punnita... jaeikun treenaamaan.

Kun treeni kulkee siihen malliin, et tuntee puntanneesa, voit harkita jonkun perus palautusjuoman hankkimista ja samalla ehkä vähän tarkentaa syömistä.

Ja kyl niitä muitakin kavereita sielt salilta sitten löytyy.

Samat lihakset 4 kertaa viikossa. Metsään menee ja pahasti!
Ota koko kroppa mukaan treeniin, kyllähän niitä liikkeitäkin löytyy vaikka kuinka jos vaan viitsii vähän miettiä/etsiä netistä.

Kiitoksia vastauksista, tuli selväksi että jotakin pitää kyllä muuttaa. Pitää varmaan lähteä taas sinne salille kun ei nuo painotkaan riitä kotipuolessa. Ruokavaliota olen nyt jonkinverran parempaan päin muuttanut kun olen vinkkejä täältä lueskellut mm. Vaalealeipä->Ruisleipä, Rasvatonmaito->Kevytmaito ja leivän päälle kävin hakee tonnikalaa. Safkaaminen on todennäkösesti aivan päin seiniä niinku tylerd epäilikin, tuntuu vaan ettei sitä ruokaa saa menemään alas niin paljoa kuin haluaisi. Ohjelma mulla jo onkin, kaverini joka on jonkin verran kilpaillutkin laati sen, pitää varmaan napata taas siitä kiinni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Modipeluri sanoi:
Rasvatonmaito->Kevytmaito , tuntuu vaan ettei sitä ruokaa saa menemään alas niin paljoa kuin haluaisi.
Vaihdoit varmaan toisinpäin eli kevytmaito->rasvaton? Ja kyllä se mahalaukku venyy ja alkaa vetämään sitä safkaa enempi...ltsemppiä treeneihin ja safkaamisiin
:thumbs:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom