Treenaus ilman selkeää ohjelmaa tarkoituksella, mielipiteitä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
jto sanoi:
en ole. joku mut on vipauttanut. syytä en tiä. kivaahan se on olla Vanha Inisijä Pelle. :kippis1:

...kun alkaa vielä kersatkin kuittailemaan... no onhan maailmassa hyttysen ininälle tilaa ;)
:)

:offtopic:
Sori offtopic, mutta kiinnostaa tietää, että mitkä ovat sinun ennätykset, ja missä kunnossa nykyään olet?

jto sanoi:
voi v....

ettei vaan olis väärä mies poijilla nyt mielessä :D

no ainakin tämä bongattu taistelija tekee about aina leuanvetoja kun mie satun paikalle,kahdella kädellä,yhdellä kädellä,kahdella sormella,yhdellä sormella... :D

eli pysytäänpäs aiheessa. mun enkoilla ei ole niin merkitystä, mutta yhden voin kertoa ja se on leuanvedossa 1*25kg. 2cm:n listasta roikkuen.

Tänään kyllä vedin melko fiiliksen mukaan. Taukoa kun oli tullut työn takia salihommiin, niin tein penkkiä sp-tyylillä 4x8:n omalla painolla, ja sarjojen välissä kevyehköä Mv:tä, ja kyykkyä. :D

(oli kiire treffeille :) )

ruuvaa oven päälle 2cm (tässä) levee (siis se syvyys) lista ja roiku siitä sormenpäillä. sitten vaan hiiop veteleen leukoja.

nooo...poika mulla on jo itellä. vanha varmaan jo oon :D . toi enkka on muuten kolmella sormella per käsi. tavotteena 30kg keväälle, kun taas pääsee ulos paremmin kiipeileen.

jto sanoi:
pistäs sun 8 viime vkon paitatreenit tulemaan, niin vilkasen. laita kans, oliko kuinka tiukka kulloinkin. samoin se, missä kohtaa jumittaa, jos niin tekee. laita mailia, ellet täällä haluu kirjotella.

hellitä kakkostreeniä. joku 6*2*70-75 vois antaa aikaa palautua. täs vaihees sä et enää rakenna mitään, vaan pyrit optimoimaan palautumisen.

solttuun sen voimakestävyysjakson voit ihan hyvin alottaa vaikka viikko kisan jälkeen. se käy peruskuntona sitten taas seuraavalle perusvoimajaksollekin.

Viimesen kahdeksan viikon aikana mul on ollu kolme kisaa, niin treenit paidalla on ollu lähinnä tekniikan opettelua ja aloitus painojen ottoa. Jonkun verran kakkosia ja kolmosia eri lankuilta alle maksimipainoilla. Kaks puol viikkoo aikaa kisoihin ja nyt ei enää tarviikkaan ottaa paidalla tai vaihtaa sitä, kun eilen treenissä löyty oikee oteleveys ja mulle sopiva tekniikka. Parantelin enkkaa kolmesti 255, 260 ja 272,5kg tästä vikasta klippi Metalin saliennätykset Juva sivulla. Nyt vaan mietityttää loppuajan treenit, et höllääkö jo nyt vai tän viikon loppupuolelle tai ens viikon alkuun vielä suht kova kapee penkki ja kapee lattiapenkki, niin kuin otin viime torstainakin. 5*5*165kg kapee ja 5*3*150kg lattiapenkki ja tatepress & käsipaino ranskalaisia. Sit kävin vielä viime lauantaina tekemässä kovan selkätreenin piiiitkäään aikaan. Et senkin mä tekisin mielellään vielä ens viikolla ettei ihan kokonaan lyssähtäis. Tarkemmin en voi treeneistä kertoa kun en pidä treenipäiväkirjaa, et muistin varassa vielä tähän asti on menty.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
eilen kova ykkönen... hyvä ku paita löyty. mä en ole sinä, mutta säästelisin kisaan pikkuhiljaa jo.

eli:
42 ti. eli eilen 1*255, 260, 272,5
43 ti. sellaseen ykköseen, että varaa jää selkeesti. joko alotusrauta tms. ellet käytä tässä paitaa, mee vaikka reippaaseen kakkoseen 85-90%:lla.
44 ke. herättelevä treeni 3*2*50-55% raw

42 pe. täs voi tehdä vielä kovan kakkostreenin. älä tee loppuun asti sarjoja.
43 pe. terävää ja huoltavaa treeniä ilman happoja. kato, ettet hinkkaa ojentajia puhki. nyt on aika vaan hieman herätellä niitä. voisit periaatteessa tehdä tässä muuta ku kapeeta penkkiä. kisaleveys esim ok tyyliin 4*1*80%.
44 la. KISA 1*260, 275, 280-285... ;)

vaikee tässä on enää muuta tehdä ku yrittää ehkästä niitä ylimenemisen ansakuoppia. tää on nyt tärkee oppitunti kisaan valmistumisessa taas. ei mun osalta vaan ittes tuntemisessa. hieno homma, että hyvä paita löyty. kannattaa kirjotella asioita ylös aina parin viimesen viikon ajalta hyvään taulukkoon fiiliksineen kaikkineen, että sais hyvin muistiin jatkoo varten betaa eri jutuista.

jto sanoi:
en ole. joku mut on vipauttanut. syytä en tiä. kivaahan se on olla Vanha Inisijä Pelle. :kippis1:

Jo oli aikakin, että ylläpito tajusi jto:n ansaitsevan vipin. :thumbs:

ImrutS sanoi:
tosta tulikin mieleen että voisko joku kertoa tähän väliin hyvän treeni ohjelman viikolle.. aloittelija treeniohjelman !

Aiempaan thrediisi jo vastasinkin, aloittelijoiden osiolta lukemaan ne stickyinä roikkuvat viestit. Treeniohjelmille siellä on oma postinsa !

ajattele tuohon päälle esim: loukkaantumiset...sun muut.. ota normi 3 tai 4 jakonenn ja muutteele sarjoja.. niin eiköhän ala lihaakin tulee :)

jto sanoi:
eilen kova ykkönen... hyvä ku paita löyty. mä en ole sinä, mutta säästelisin kisaan pikkuhiljaa jo.

eli:
42 ti. eli eilen 1*255, 260, 272,5
43 ti. sellaseen ykköseen, että varaa jää selkeesti. joko alotusrauta tms. ellet käytä tässä paitaa, mee vaikka reippaaseen kakkoseen 85-90%:lla.
44 ke. herättelevä treeni 3*2*50-55% raw

42 pe. täs voi tehdä vielä kovan kakkostreenin. älä tee loppuun asti sarjoja.
43 pe. terävää ja huoltavaa treeniä ilman happoja. kato, ettet hinkkaa ojentajia puhki. nyt on aika vaan hieman herätellä niitä. voisit periaatteessa tehdä tässä muuta ku kapeeta penkkiä. kisaleveys esim ok tyyliin 4*1*80%.
44 la. KISA 1*260, 275, 280-285... ;)

vaikee tässä on enää muuta tehdä ku yrittää ehkästä niitä ylimenemisen ansakuoppia. tää on nyt tärkee oppitunti kisaan valmistumisessa taas. ei mun osalta vaan ittes tuntemisessa. hieno homma, että hyvä paita löyty. kannattaa kirjotella asioita ylös aina parin viimesen viikon ajalta hyvään taulukkoon fiiliksineen kaikkineen, että sais hyvin muistiin jatkoo varten betaa eri jutuista.

Nyt on kovat tehty ja rupeen toppuuttelemaan. Otin tänään ykköset ilman paitaa 170,180,190 ja 200kg. Kaikki tuli heittämällä ja oma arvio raw tulos olis n.220-230kg. Muuta en tänään tehny kun kaverit löi jarrut päälle. Kisa on vko 44 perjantaina. Kantsiiko viikonloppuna vielä ottaa penkkiä vai vaan kevyesti selkää ja esim. ti 50% 3x2 ja selkäjumppaa.

hyvin tuntuu etenevän. kaverit oli ihan fiksuja. tässä vaiheessa ei tartte kellekään mitään näyttää.

to --> 1*200
pe -
la -
su - tässä ei tarvi enää mitään tehdä. tee 4*1* raw 70%, jos jotain. selkää ok.
ma -
ti herättely 3*2* raw 50% ja kevyt selkä
ke -
to -
pe kisa 1*290

kisassa sitten sen verran runtua, ettei tartte miettiä, josko olis löytyny ruutia vielä! :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom