treenatut miehet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Ton ylemmän kundin nimi on JUUSO... :D Ja siltä se mun mielestä näyttääkin. No, onhan se hiton söpö, mutta ei se mieheltä näytä... Hmm, vaikea sanoa, pidänkö vai en.

Originally posted by PepsiGirl
Ton ylemmän kundin nimi on JUUSO... :D Ja siltä se mun mielestä näyttääkin. No, onhan se hiton söpö, mutta ei se mieheltä näytä... Hmm, vaikea sanoa, pidänkö vai en.

ihan jees... näyttää vähän yheltä tutulta. Mutta mutta. Kyllä minun miehessäni saa/pitää olla massaa. Semmonen reenattu ja nallekarhumainen ei tollasia "mallipojuja" mulle ei kiitos ei.

Kerrassaan...miellyttävää prinssiosastoa.. [/B][/QUOTE]

Prinssejäpä hyvinkin. :) Ei kuitenkaan ihan miun maun mukkaan, ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen...

Tykkään enemmän sellaisista karskimmista, ehkä vähän "roistomaisista" miehistä - myös luonteeltaan. On mukavaa tuntea itsensä pieneksi ison ja turvallisen miehen kainalossa.:haart:

ihan söpöjähän nuo on, mutta ei ehkä ihan minun makuun, vaikka kiltinnäköisistä miehistä pidänkin.!

Kun laitan silmät kii,niin näen sen ihanne kropan...:kuola:
Mun makuun ei istu kilpakehari,iiiiiso pitää olla,siis,miehen..Mutta enemmän sellanen...penkkaaja tyylinen,ei mikään papu,loppuun tiristetty itseään täynnäoleva pro mies.,eikä hurmaava romatiikkanovellejen sänkiposkiprinssi(nakki)..
Ja se karisma,se tekee paljon,sisustan pitää olla puhdasta kultaa:haart:

Noilla miehillä mitä MissFlight.. laittoi esimerkiksi näyttää olevan valokuvien perusteella melko vahva sexappeal... En keksi miten sen kääntäisi suomeksi, seksuaalinen karisma tms.? Vähän liian hyvännäköisiä kuitenkin mun makuun, mä olen huomannut kiinnittäväni huomioni ensimmäisenä niihin joilla on vähän "kirveellä veistetyt" persoonalliset kasvot :) Perinteisen komeat kundit ei yleensä ensisilmäyksellä nappaa, ellei ne sitten muuten ole aivan loistotyyppejä...

kokoa ja näköä

nyt oli kyllä niin loistava aihe ettäs sentään.
kyllä. lihasta. ja niinkun monessa viestissä olikin, ei tärkeintä munkaan mielestä oo se rasvaprosentti nolla, kunhan siellä alla on työllä ja tuskalla hankittua lihasmassaa.
mun mielestä ei tikku-ukot oo koskaan ollu mitään. leveemmät hartiat ja paksummat reidet pitää olla kun allekirjoittaneella.

ja muutenkin treenaavat ihmiset on paremmin samalla aaltopituudella, kun ei tarvii toiselle selitellä miks rautaa rakastaa. monet riisikepit sitäpaitsi kokevat treenaavat naiset uhkina.. mä en ole perehtynyt noihin moniottelijoihin :rolleyes: mutta yks mainitsemisen arvoinen on futaajien reidet..

Suomalaisista mun mielestä Markus Pöyhönen on sellanen joka säväyttää.. Vaikkaa taitaa se monen mielestä olla liian poikamainen.. ;)

Vin Diesel....Kuvastaa miesmakuani täydellisesti. Ei ihme ettei mistään suhteesta ole koskaan tullut mitään, täysin renttuja tapauksia kaikki so far ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom