treenatut miehet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Juu, kyllä miehen pitää näyttää Mieheltä. Kaikki laihat, pitkät rimpulat on yöks. Oman mieheni tavoitteet tosin on enempi tuolla kestävyyslajien puolella, joten on kyllä tiukassa ja jäntevässä kunnossa, mutta mitään kehonrakentajaa siitä ei kyllä koskaan saa (eikä siis tarvi saadakaan, kelpaa mainiosti tuollaisenakin). Yritän kovasti syöttää sitä, jotta ei ihan kuihtuisi pois...

Joo aikalailla samoilla linjoilla täälläkin. Miehen pitää olla siis ainakin 180 cm ja hauiksen(ja muutenkin) ympärys enemmän kuin minulla, eli lihasta saa ja pitää olla. Rasva % semmosella tasolla ettei läskit hölsky. Yhtään.

Tollaisen vierestä useimmiten herään aamulla.

Hih, kylla isot treenatut miehet on nameja - sille ei mitaan voi. Ja oikeasti jopa nama pro-miehetkin on nameja kun luonnossa nakee. Kaytiin katsomassa Mr. Olympia kisoja Las Vegasissa lokakuun lopussa ja siella sita oli PALJON isoja miehia! :) Eika joku Jay Cutler tai edes Ronnie Coleman nayta luonnossa lainkaan hirviomaiselta.

Itsekin ajattelin aiemmin etta juuri sprintterin tai telinevoimistelijan kroppa on mieluisin, mutta kylla silma tottuu isompaankin. Tarkeinta on tosiaan ettei miehella ole ohuemmat reidet kuin itsellani. Ja kai sita alkaa tulla vahan hankalaksi kun taysin treenaamattomat miehet eivat enaa viehata silmaa lainkaan.

Kyllä miehen pitää olla iso eikä mikään kukkakeppi. Mitä enemmän lihasmassaa sitä parempi. Minä kun olen pitkä niin miehenkin pitää olla pitkä, mieluiten yli 180 cm. Pitkään mieheen lisättynä lihasmassa on :haart: . Sellasen kun löytäis ;) .

edit: ai niin ex jätkäkaveri valitti että taasko minä menen salille joten ei kiitos treenaamatomia miehiä enää.

Hunkseista: joo olen mäkin ne nähnyt ja treenattua lihasta löytyy ovat vaan suurin osa kavereista lyhkäsiä mikä vähän latistaa tunnelmaa.

Samoilla linjoilla ollaan eli lihasta pitää olla ja paljon. Lisäksi miehen pitää näyttää mieheltä eikä pojalta. Onneksi oma mies täyttää nämä vaatimukset:)

Aika samoilla linjoilla kun kaikki muutkin.
Boudari ei tarvii toki olla, kunhan pitää kropastaan huolen niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin, pidän kyllä lihaksikkaista miehistä, mutta ei se nyt toki itseisarvo ole.

Mulla on kotona semmonen 185 cm suht lihaksikas mies, jote en kyllä isompaan vaihtais, ellei hän sitten kasvaisi ite, mikä lienee hänen geeneillään mahdotonta, takana 12-13 vuotta salia ja muistuttaa vieläkin lähinnä 3 vuotta reenannutta.

salilla keskittyy lähinnä voimapuoleen.

:haart:

Harvoinpa pakkiksella näkee näin yksimielistä keskustelua.. Mut ihan ollaan samoilla linjoilla muiden naikkosten kanssa että kokoa pitää olla! itselle ei tuo pituus ole niin tärkeää kun olen 'vain' 165cm, kunhan on kymmenen senttiä pidempi... Miehen tulee olla miehen kokoinen, kunnon hartiat ja vahvat kädet.. Iso kainalo minne käpertyä kylminä iltoina.. Voimakkaat reidet ja kiinteä kankku. Ei tietenkään tarvitse misään nolla rasvoissa olla, mutta edelleen rajansa kaikella.

Ja vielä loppuun - onneksi minäKIN useimmiten herään tälläisen yksilön vierestä.. :love:

Tästä voimme päätellä vain sen että komeat miehet tulee samanlaisten naisten luo.. Hyvä me!!! :thumbs:

Kattos vaan, on Tomi pistänyt yleiselle puolella samanmoisen kyselyn, toki naisista tällä kertaa v

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=13131

Mutta vielä tohon threadiin niin ei se ulkonäkö kaikki kaikessa todellakaan ole. Mulle on tärkeintä luonne. Se että osaa ottaa huomioon. Osaa rakastaa ja olla rakastettu. Että on mun. :haart:
hyvä ulkomuoto on tietty plussaa mutta mitä kauemmin seurustelee sitä vähemmän ulkonäkö merkkaa. Riittää että on siedättävän näkönen, ja se nyt ei paljoa ole, suurin osa suomalaisista sellaisia ovat....

ite en säiky edes pientä pulskuutta (olen ollut kiinnostunut ns. "läskeistä"kin) mutta mieluiten tietty treenattu kroppa :thumbs:

Toki kun itse intoilee tätä nykyä salilla vähintään sen 3 kertaa viikossa ja siihen päälle aerobiset, niin olis tosi jees jos se toinen olis innostunut samoista asioista. Tai ainakin urheilusta (ei siis mikään pakko tehdä juttuja koko ajan käsi kädessä! Pelottavaa!)

Mutta sillai, ettei se kummastelis kun sekottelisin mun rahkahärdellejä ja ymmärtäis että miks syön öljyjä enkä mutusta sipsejä telkkarin ääressä :D

Pituutta itsellä on tuo 165 cm, joten mielelläni painautuisin hemmon kainaloon, en paijais päätä ylhäältä käsin. Sellanen nallekarhu olis jees.

Mutta tärkeintä on se, mitä pääkopassa liikkuu! Itsellä on välillä sairaskin huumorintaju, joten sitä pitäis jaksaa sietää, mielellään olla yhtä kreisi.

Ja tämän kaiken jälkeen voin todeta, että törmäsin viime viikonloppuna SkiExpossa "kaverin kaveriin" joka kyllä sukeltaa jne, muttei ole lihaksikas ja treffit on sovittu lauantaille=)

Kundi on hassun hauska ja saa mut aina hyvälle tuulelle ja nauramaan. Että onneks täyttää huumorintaju ja lisäksi "mua pidempi" kriteerit.

Ei vaiskaan, pointtina siis se, että vaikka kuinka on kriteerejä ja ehtoja, niin sitten kun joku mielenkiintoinen tapaus tulee eteen, niin tuskin meistä kukaan alkaa habaa mittailemaan ;)

Tosin ens sunnuntainahan voin olla ja AIVAN erimieltä kun tärskyt on ohi ja huomaan että tää "ei niin lihaksikas tapaus" olikin ihan pelle.... Onneks mulla on siihen oikeus kun oon Nainen :wall:

No eikös tää ja se "Tomin thread" eroo kuitenki sillä lailla, et tää keskustelu oli tarkotettu ihan vaan pinnalliseks (mikä silmää miellyttää), kun taas tos yleisen puolen keskustelussa kysellään TYTTÖYSTÄVÄN valintakriteereitä....

:offtopic:

Originally posted by Amy
Kaytiin katsomassa Mr. Olympia kisoja Las Vegasissa lokakuun lopussa ja siella sita oli PALJON isoja miehia! :) Eika joku Jay Cutler tai edes Ronnie Coleman nayta luonnossa lainkaan hirviomaiselta.

Yleensä kateus ei kuulu ominaisuuksiini, mutta nyt myönnän avoimesti, että naama vihertää täällä ja pahasti... tahtoo kanssa joskus noita kisoja katsomaan!!!

Ja taas vieno ehdotus, pakkishan vois järkätä ens vuonna oikein kunnon ryhmämatkan tuonne rapakon taakse!!! Mä ilmotan samantien kaksi lähtijää :)

Täällähän on joskus aikaisemmin ollutkin thread, jossa mietittiin hyvän miehen muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäköä. Puuttumatta siis luonteen erinomaisuuteen, mikä lienee itsestään selvä vaatimus, ulkonäössä viehättää sellainen sopusuhtaisen lihaksikas, pitkä (yli 180 cm) Miehekäs Mies. Varsinkin lihaksikkaat reidet ikään kuin imevät katseeni, nam. Jos ei miehellä takareidet erotu niin turha tulla mulle mitään. Sikspäkkiä ei tarvita, mutta V-malli selässä, ja jykevä niska. Käteen sopivat tissit. Miehen kohdalla tarkoittanee sitä, että ne tissit on olemassa (siis rintalihakset).

Selkäfetissi kun olen niin ykköstoiveena miehelle on kunnon selkä. Ei siis tarvitse olla mikään hirveä vuoristo, kunhan osaset on paikallaan, lihasta jonniin verran ja naisesta erottaa...
Yhdessä vaiheessa olin erityisen ihastunut amerikkalaista jalkapalloa pelaavien miesten selkiin :kuola:

Toinen ikuisuusihastus on karvat: miehellä pitää olla karvoja! Jos ei muualla niin ainakin naamassa - parta saa meikäläisen pään kääntymään (kunhan ei ole Juha Mieto tahi Henry Saari tyylinen). Karvat edustavat ainakin meikäläisen alitajunnassa Miehistä Miestä (karvat=testosteroni=mies). Pitkät hiukset miehellä on tosi jees!

Kisakuntoiset kehonrakentajat ovat mielestäni aika karmean näköisiä - silmä ei ole tainnut vielä tottua. Suonet kauhistuttaa. Muuten isot miehet ovat ihan jees.

Originally posted by Ironbutt
Selkäfetissi kun olen niin ykköstoiveena miehelle on kunnon selkä.

Pakko kyllä sanoa että itekin tykkään selkävistä miehistä. Mike on hyvä esimerkki :kuola: -nam-selästä....

Originally posted by Ironbutt
Toinen ikuisuusihastus on karvat: miehellä pitää olla karvoja! Jos ei muualla niin ainakin naamassa - parta saa meikäläisen pään kääntymään (kunhan ei ole Juha Mieto tahi Henry Saari tyylinen).

No joo, jollekin sopii jollekin taas ei. Musta malli esimerkki sopivasta parta-viikset-hiukset-yhdistelmästä on Perälällä :haart: . Mustia kaikkia. Sopivat todella hyvin. Ja musta tuo look saa Samulin näyttämään todella komealta....

miehet:)

taynna iloa, hymya, rakkautta, intohimoa, luonnollista hulluutta, arkuutta, lievaa itseironiaa, kunnianhimoa, samaa aaltopituutta, elamaniloa. Se riittaa minulle, siina on mies minulle.

On vaikea rajata ulkonaollisesti sita mista pidan, jokaisessa on omalla tavallaan upeita piirteita. Hyvan pyllyn voin toivoa ja juuri minua kiehtovat kasvot, mutta tarkeinta on arvostus ja ylpeys omastaan.

;) raketti

Eli siis nyt on kysymyksessä ulkoinen olemus...hmmm...
Voinee nyt olla, et poikkean aikaisemmista himpun verran...

Minua viehättää erityisesti klassisella tavalla komeat ja lihaksikkaan miehet. En pidä semmoisista hirveistä "körmyistä", jotka haluavat niin isoksi, kuin mahdollista. Kasvot ovat tärkeä osa miehen ulkoista olemusta. Klassisella tavalla raamikkaat ja komeat kasvot.. paksut hiukset yhdistettynä näihin komeisiin kasvoihin, niin...huoh....
Miehessäni pitää olla ulkoista charmia. Tälläisen kuvauksen omaavat herrasmiehet saavan munulta jalat alta..
Löytäisinköhän nyt tähän kuvaukseen sopivan kuvan...

En onnistunut laittamaan sitä kuvaa tähän... Osaisiko joku neuvoa??..

Originally posted by tuomi
Eli pinnallista keskustelua miesvartaloista, olkaa hyvä :lol2:

Jos pelkän vartalon perusteella sitä ideaalikohdetta etsitään niin mulle ehdoton ykkönen on Dwain Chambers :kuola: .

On toki lukemattomia muitakin urheilijoita, joita katselee vähintäänkin mielellään mutta Dwainin bodissa on mun silmissä "sitä jotain"... Ja etenkin, kun siihen vielä yhdistetään se uskomattoman linjakas ja rytminen juoksutyyli niin täydellisyys on lähempänä kuin koskaan.

No niin, eli tässä tulee sitä rotua, joka sytyttää meikäläisen...
Tuosta ei ihan välttämättä heti ilmene kaikille se "juttu", joka on mun juttu miesten kohdalla, mut kuva on niin hyvä, et jo sen takia laitetaan se esille..

timw7.jpg

Huoh...luoja, että on komea tapaus...

Ja tässä toinen..

1052257874.jpg

Juu...tämä nainen pitää hieman "kypsemmistä" tapauksista. Kuten tuo tuossa yllä..

Re: Re: treenatut miehet

Originally posted by Dee
Jos pelkän vartalon perusteella sitä ideaalikohdetta etsitään niin mulle ehdoton ykkönen on Dwain Chambers :kuola: .

On toki lukemattomia muitakin urheilijoita, joita katselee vähintäänkin mielellään mutta Dwainin bodissa on mun silmissä "sitä jotain"... Ja etenkin, kun siihen vielä yhdistetään se uskomattoman linjakas ja rytminen juoksutyyli niin täydellisyys on lähempänä kuin koskaan.

:thumbs: Mä meinasin kans laittaa Dwainin aikasemmin esimerkiksi.. :5: :kuola:

juuso3_big.jpg

Tässä vaiheessa ehkä syytä lähteä ulos tuulettumaan... Kerrassaan...miellyttävää prinssiosastoa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom