Toki kun itse intoilee tätä nykyä salilla vähintään sen 3 kertaa viikossa ja siihen päälle aerobiset, niin olis tosi jees jos se toinen olis innostunut samoista asioista. Tai ainakin urheilusta (ei siis mikään pakko tehdä juttuja koko ajan käsi kädessä! Pelottavaa!)
Mutta sillai, ettei se kummastelis kun sekottelisin mun rahkahärdellejä ja ymmärtäis että miks syön öljyjä enkä mutusta sipsejä telkkarin ääressä :D
Pituutta itsellä on tuo 165 cm, joten mielelläni painautuisin hemmon kainaloon, en paijais päätä ylhäältä käsin. Sellanen nallekarhu olis jees.
Mutta tärkeintä on se, mitä pääkopassa liikkuu! Itsellä on välillä sairaskin huumorintaju, joten sitä pitäis jaksaa sietää, mielellään olla yhtä kreisi.
Ja tämän kaiken jälkeen voin todeta, että törmäsin viime viikonloppuna SkiExpossa "kaverin kaveriin" joka kyllä sukeltaa jne, muttei ole lihaksikas ja treffit on sovittu lauantaille=)
Kundi on hassun hauska ja saa mut aina hyvälle tuulelle ja nauramaan. Että onneks täyttää huumorintaju ja lisäksi "mua pidempi" kriteerit.
Ei vaiskaan, pointtina siis se, että vaikka kuinka on kriteerejä ja ehtoja, niin sitten kun joku mielenkiintoinen tapaus tulee eteen, niin tuskin meistä kukaan alkaa habaa mittailemaan ;)
Tosin ens sunnuntainahan voin olla ja AIVAN erimieltä kun tärskyt on ohi ja huomaan että tää "ei niin lihaksikas tapaus" olikin ihan pelle.... Onneks mulla on siihen oikeus kun oon Nainen :wall: