treenatut miehet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolla yleisen puolella on jo keskustelua julkkisten vartaloista, mutta mua kiinnostaisi tietää että minkälaiset miehet punttimimmejä säväyttää. Kuka tykkää huippukehonrakentajista ja kuka jostain muusta? Omasta mielestäni 10-ottelijat on yleensä tosi hyvännäköisiä (vaikka poikkeuksia löytyy), erityisesti tsekkiläinen Tomas Dvorak :kuola:

Eli pinnallista keskustelua miesvartaloista, olkaa hyvä :lol2:

Oon huomannut sellaisen homman, että itsellä tää maku on kyllä muuttunut jonkin verran, johtuen siitä, että kun silmä tottuu isompaan, niin se pienempi ei enää näytä oikein miltään.

Aina kyllä hyvin treenatun näköiset on silmää miellyttäneet. Miehille (jotka kuitenkin käy salaa lukemassa tätä threadia ;) )lohdutukseksi voin omasta puolestani sanoa, että jos on kokoa ja treenatun näköinen, niin ei tosiaan tarvi missään kisarasva% olla, jotta näyttäisi hyvältä. Toki liika on aina liikaa kaikessa, niinkuin tässäkin rasva-asiassa.

Eli vastaus itse kysymykseen on, että kyllä semmosessa kilpakehonrakentaja-tyypissä silmä lepää, ja onneksi ei tarvi lähteä merta edemmäs kalaan, kun kotona pyörii sellainen jo valmiiksi
:0:

Originally posted by vilma-liina
Oon huomannut sellaisen homman, että itsellä tää maku on kyllä muuttunut jonkin verran, johtuen siitä, että kun silmä tottuu isompaan, niin se pienempi ei enää näytä oikein miltään.

Veit sanat suustani! :kippis1:

Treenaamisen myötä miesihanteeni on muuttunut hyvinkin paljon. Pitäähän miehellä olla isommat käsivarret kuin minulla:D

Fitnesspimukin valitsee kilpakehonrakentajan;)

Aika hankala kysymys.. Tietysti henkilön persoonakin vaikuttaa, mutta jos ajatellaan asiaa pelkästään pinnallisesti (:kuola: ) niin kyllä mä ehkä kuiteskin tykkään eniten yleisurheilijoiden(esim. sprintterit..) ja voimistelijoiden kropista.. Kehonrakentajat ovat jotenkin "liian" lihaksikkaiden näköisiä.. (Ehkä parin vuoden päästä mieli muuttuu tässäkin asiassa..

Lihaksikkaat miehet hivelevät minun silmää. Varsinkin hyvin pitkät lihaksikkaat miehet (yli 180cm). Kehonrakentajat kisakunnossa ovat aivan kamalia, mutta pikkuisen rasvaa päällä niin avot! Onneksi mulla on tämmöinen mies ihan itselläkin. Ennen olin minäkin semmoinen että rimpula, mutta tiukka mies näytti älyttömän lihaksikkaalta. Nyt kaikki alle 80 kiloiset eivät näytä miltään.

Samoilla linjoilla ollaan monen kanssa :)

Ennen pidin kyllä enemmän isommista kuin pienemmistä miehistä, mutta kehonrakentajat oli mielestäni yök!

Nykyään ihailen kehonrakentajamiesten vartalotyyppiä eli isot lihakset ja alhanen rasvaprossa :)

Oma mieheni on myös tätä lajia eli silmä lepää parhaiten oman miehen upeassa vartalossa :haart: :kuola:

Originally posted by tuomi
Tuolla yleisen puolella on jo keskustelua julkkisten vartaloista, mutta mua kiinnostaisi tietää että minkälaiset miehet punttimimmejä säväyttää. Kuka tykkää huippukehonrakentajista ja kuka jostain muusta? Omasta mielestäni 10-ottelijat on yleensä tosi hyvännäköisiä (vaikka poikkeuksia löytyy), erityisesti tsekkiläinen Tomas Dvorak :kuola:
Samoilla linjoilla. miekin ihailen 10-ottelijoiden vartaloita. Seiväshyppääjillä on muuten suuressa määrin samanlainen, lisäksi erittäin notkea, ketterä ja toimintakykyinen. Voimistelijoilla samoin. Katsokaapa joskus hevoselta palaavan voimistelijamiehen hauiksia: on massaa ja verisuonia. :eek: :kuola: .

Suomalaisilla mieskehonrakentajilla on ihan sopiva kroppa, Günter Schlierkampilla myös. Joku Coleman on ihan lähellä sitä "liian lihaksikasta". Enkä miekään tykkää ihan rasvattomiksi revityistä, sikakireistä muskeleista. Ja paljonhan toki ratkaisee, mitä siellä lihaksikkaan miehen pään sisällä pyörii. Jos muskelit ovat elämän tarkoitus, ei sellaista ukkoa itelleen huolisi.

Summa summarum: Kyllä miehellä lihaksia ja voimaa pitää olla (minua enemmän), kunhan mies huolehtii muutenkin terveydestään ja kunnostaan (myös henkisestä).

Jälkihuomautus. Kuulitteko työ, mimmit, että ne Pahat pojat olisivat "hurjan lihaksikkaita", kun sitä elokuvaa mainostettiin sillä ylävartalopaljaanajulisteella? Ne puhujat eivät tienneet, mitä ovat lihakset. Pojathan olivat hurjan hoikkia. :rolleyes:

:D mikä ihana aihe!!! Joo kyllä tämä mimmi seuraa ihan takuulla jokaisen mahdollisen sprinttikisan mitä telkusta ikinä löytääkään...sprintterimiehet...ou mai gaad...:5:

Toinen urheilijaryhmä mihin olen todella heikkona on jääkiekonpelaajat...johtunee omastakin lätkätaustasta, että tuli niiden heppujen kanssa aikoinaan aika paljon hengailtua. Mutta oman miekkoseni ihana kroppa on kyllä OIKEIN mukavaa katseltavaa: mielettömän vahva ja lihaksikas alakroppa jääkiekko-kaukalopallo-jalkapallo-salibandy-snoukkataustasta ja koko ajan voimistuva yläkroppa kun piiskasin hänet saliharrastuksen pariin vuosi sitten :)

...niin että ei ne urheilemattomat miekkoset toden totta enää säväytä...ja ois kai se aika noloa jos mullois isompi haba kun jollain hepulla...

Minua säväyttävät teräksinen perse ja reidet. Kokonaisuus tulee olla kunnossa, joten jos perse ja reidet ovat kunnossa niin on muutkin. Onneksi vaatimukset täyttävä mies löytyy kotoa ;)

tollanen salibandy, jääkiekko , punttisali , futis , linjoilla pyörivä
mies on ok,, täällä sama homma ei tarvi lähtä merta edemmäs
kalaan , koukussa on jo
:thumbs: :thumbs:

Luonnetta täytyy myös olla

Kyllä minäkin jokaisen kiinteän ja treenatun pepun huomaan. Kohtuullisesti treenattu ja sopusuhtainen on viehättävintä ja etenkin liikumisesta huomaa että on itsestään huoltapitävä mies-pää pystyssä, olkapäät pikkusen takan, kädet heiluvat rytmikkäästi sivuilla ja askel on keveän voimakas ... voiko kauniimpaa näkyä olla. Sit jos löytyy vielä sitä pientä pilkettä silmästä silloin on mies jo melkein täydellinen.
Näin kerran töihin mennessä todella komean ilmestyksen ja kävelin tavarahissin ovea päin että pamahti, kohdekin huomasi töppöilyn mutta hymyillen löysin oikean oven, vähän paljon nolotti.:nolo:

:offtopic:

Näyttäis näiden postauksien perusteella siltä, että me punttimimmit ollaan hoidettu "homma kotiin" enemmän kuin hyvin, ja kotinurkissa pyörii joka huushollissa aikamoisia karjuja :D

Sitten täysin off topiccia, eli yks juttu, mistä huomaa helposti tuon silmän tottumisen isompaan ja isompaan on se, että mitään Hunkseja on ihan turha mennä katsomaan, kun ne ei oikeesti näytä yhtään miltään. Öljyä vaan pinnassa, ja tukka kunnossa, ja rytmi veressä :lol2: No joo, ainoo on ehkä se tummahipiäinen jota vielä nyt jaksais just ja just katsella.

Ei jotkut pakkislaiset ois kiinnostuneita pykälää massiivisempaa ryhmää perustamaan???

Mun silmää miellyttää kyllä enemmän ja vähemmän lihaksikkaat miehet, kunhan näyttää siltä, että urheilee... lisätään noihin jo mainittujen lajien edustajiin uimarit.

Mun on ainakin tosi vaikee kuvitella eläväni ei-urheilevan miehen kans, kun itellä uppoaa harrastuksiin niin paljon aikaa. Onneksi ei tarvitse... :D

Originally posted by vilma-liina

Näyttäis näiden postauksien perusteella siltä, että me punttimimmit ollaan hoidettu "homma kotiin" enemmän kuin hyvin, ja kotinurkissa pyörii joka huushollissa aikamoisia karjuja :D

Sitten täysin off topiccia, eli yks juttu, mistä huomaa helposti tuon silmän tottumisen isompaan ja isompaan on se, että mitään Hunkseja on ihan turha mennä katsomaan, kun ne ei oikeesti näytä yhtään miltään. Öljyä vaan pinnassa, ja tukka kunnossa, ja rytmi veressä :lol2: No joo, ainoo on ehkä se tummahipiäinen jota vielä nyt jaksais just ja just katsella.

Ei jotkut pakkislaiset ois kiinnostuneita pykälää massiivisempaa ryhmää perustamaan???
no mikä ettei.:thumbs:

Tuli mieleen tuosta " silmän tottumisesta " erilaisiin vartaloihin, että katsoiko kukaan missikisoja? Kääk. Joskus sitä on ihannoinut tuollaistakin kroppaa. Never again. Se nro 4 näytti noin 100 kertaa paremmalta kuin muut, ihan vaan siksi, että omisti hiukan lihasta. Miten voikaan treenaamattomat kropat näyttää noin löysille..

Sen siitä saa, kun katsoo fitnesskisoja :D

Sain tässä parisen päivää sitten vuodelle 2004 olevan mieskalenterin ja pettymys oli NIII-IN suuri...Kun ei ne äijät näyttänyt yhtään miltään pikkuriikkisten ruipelolihastensa kanssa kun on tottunut oman rakkaan jumalaiseen vartaloon...kun se on niin ihana :kuola: !! Pitää kuvata oma kalenteri.

Originally posted by Fiona

Joskus sitä on ihannoinut tuollaistakin kroppaa. Never again. Se nro 4 näytti noin 100 kertaa paremmalta kuin muut, ihan vaan siksi, että omisti hiukan lihasta. Miten voikaan treenaamattomat kropat näyttää noin löysille..

Sen siitä saa, kun katsoo fitnesskisoja :D

Joo, ajattelin ihan samaa :D ! Terävät, luiset olkapäät ja ohuet kädet näyttää tosi pahalta...

Mitä miehiin tulee, minäkin tykkään riskimmistä ukoista. Silmä on tosiaan tottunut ja nykyään kilpabodarit ja näyttävät hyviltä. Minua miellyttää myös sellainen muutaman vuoden takainen fitness-kilpailijan kroppa. (siis ennen nykyistä painorajoitusta, luokkaa 90kg-180cm) Olen itse aika pitkä, mutta ihannemieheni ei saisi olla paljoakaan yli 180cm. Se, että ukko olisi itseäni lyhyempi ei haittaa. Pääasia että on isompi ;) Laihat kuikelot ovat kammotus!

Hmm... sanoisin et miehessä pitää olla ryhtiä ja olemuksen tietyllä tavalla sporttinen. Niin, ja koska olen ite pikemminkin Xena kuin Kate Moss, on raamikkuuskin erittäin suotavaa. :)

Juu yhdyn useimpiin punttimimmien kommentteihin eli että miehellä pitää olla sitä lihasta :D . Ei sillä ennen niin paljon ollut väliä mutta nyt kyllä arvostaa sitä että mies ei ole mikään "kynäniska" tai "riisitikku".

Ja tietty se että kun tässä joskus kasvetaan niin että miehen kuuluisi kuitenkin olla isompi (ottaen huomioon sen että naiset eivät voi/pysty kasvamaan yhtä isoksi/nopeast = ei testosteronia luonnostaan kropassa niin paljon)...
Vaikka en kiellä sitä että jos joskus olisi isompi kuin joku mies (luultavasti aloitteija) niin se varmasti mieltä lämmittäisi... mutta se ehkä tapahtuu kaukana tulevaisuudessa...

Mutta lihakset on must :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom