Treenaatko niskaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja janiw82
  • Aloitettu Aloitettu
No niin jälleen on aika kirjoitella pakkikseen ja kysellä tyhmiä.

Ensiksi kysäisen että treenaavatko pakkislaiset niskaa?

Ja toiseksi millä liikkeillä?

Vilkuilin tuossa erilaisia niska treeni liikkeitä ja rupesi hieman hirvittämään:eek:

Minulla niskareeni kuuluu jokaisen reenin loppuun - vähän niinkuin useimmilla vatsat...

Itse syynä oli alunperin pienimuotoinen painiharrastus makuuhuoneen ulkopuolellakin, mutta nyt reeni on lähinnä niskajumin estämiseksi.

Liikemäärä on varsin rajallinen: siltoja. Perusliike, joka toimii hyvin :kippis1: Varsinkin jos nylkyttää vatsaa esim. jumppamatolla, niin saa samalta makaamalta otettua niskaa supersarjana.

Jos liike tuntuu raskaalta alkuunsa, niin voi ottaa käsillä tukea maasta pään takaa.

Näin tässä salilla ensi kertaa eläessäni jonkun todellakin treenaavan niskaa. Kaverilla oli päässä joku sellanen "hattu" mistä roikku paino. Sitte se niskaa nosteli ylöspäin. Mikäköhän on tuon "hatun" nimitys? (joo hei iha oikeesti!)
:evil:

Mä teen välillä niskoja, erilaisia, kaverin avustuksella siten että hän painaa eri paikosita kun mä nostan niskaa maaten(samahan se on vaikka seisten), esim otsasta.
Samaa joskus painoilla ja silta nytkytyksiä joskus.
Mulla on niskaharjottelun syy lähinnä siinä että se pysyy kunnossa, kun mulla ollut joskus ongelmia niskan kanssa.
Niin niskat kannattaa lämmitellä hyvin ennen treeniä, ettei mene rikki.
Muita niskaliikkeitä mitä mä oon tehnyt, omaviritteinen liinahattu jossa painoja, sama kuin tää myytävä.
Toinen jota joskus vedin niin sama mutta pidetään hampailla kiinni liinasta.

Aina ku ajat autolla, ni yleensä liikennevaloissa menee hermot ku valot ei vaihdu millään. Joten treeniksi painat päällä 10 kertaa kytkintä, en kyl tiedä tuntuuko se niskassa, mut kai se jossain tuntuu..:D

Originally posted by Anonyymi2
Näin tässä salilla ensi kertaa eläessäni jonkun todellakin treenaavan niskaa. Kaverilla oli päässä joku sellanen "hattu" mistä roikku paino. Sitte se niskaa nosteli ylöspäin. Mikäköhän on tuon "hatun" nimitys? (joo hei iha oikeesti!)
:evil:

No Wrangen sivuilla se on nimellä "päänauha". Hinta kolmenkympin tienoilla. :thumbs:

Back
Ylös Bottom