Treenaaminen reissussa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen lähdössä muutaman kuukauden päästä paikkaan, josta ei löydy salia, 2-3 viikoksi ja haluaisin kuitenkin pitää treeniä yllä. Löytyisikö mitään vinkkejä, ohjeita tai liikkeitä tehtäväksi ilman laitteita? Siis leuanvedon sekä punnertamisen lisäksi :)

Voit luvallani käyttää kehittelemääni barbaaritreeniä, joka soveltuu arktisiin / metsäisiin olosuhteisiin mainiosti. Kerro sitten kuinka kehityit.

-Etunojapunnerrukset
-Vatsarutistukset
-Ojentajapunnerruksia kivillä / hauiskääntöjä kivillä/haloilla/eläimillä/tyttöystävällä/ihan millä vain (peak control) supistat vaan perkeleesti ja pitkää sarjaa. Tai joillain painavilla jutuilla. Käytä mielikuvitustasi! Pääasia, että rasitat sitä kyseistä lihasta oikein kunnolla.
-Kyykkyä / istumaannousua.
-Leuanvetoa leveellä/kapeeella otteella puun oksasta / kalliosta kiinni pitäen
-Lenkkeilyä
-Kulmasoutua erilaisilla objekteilla
-Rannerullauksia kivillä.
-Vesisankkojen kantamista / punnerruksia.

Tietty voit ostaa jostain halpistavaratalosta (hongkong/tarjoustalo) sellaiset käsipainot, jotka voidaan täyttää vedellä (itse barbaarina täytin nuo hiekalla) ja sitten vain tekemään kaikkia liikkeitä mitä tekisit normaalistikin salilla.

Kuvittele itsesi muinaiseksi kivikauden barbaariksi joka treenasi luonnon tarjoamilla eväillä. Näin minä itse tekisin. Voit tarvittaessa pukeutuakin kuin barbaari, jotta saat lisävoimia. Itse olen mökilläni kesälomareissuilla treenaillut barbaaritreeniä ja olen oikeasti saanut paikat todella helläksi, eikä tuosta kehityksen kannalta ainakaan haittaa ole ollut. Ensi kesänäkin tulee mökillä vedettyä tuota settiä läpi monet kerrat. ja lopuksi vielä barbaarimainen melonta/soutureissu järvellä pistää lavat liikkumaan.

Ootko muuten minkälaiseen maastoon menossa? Ei kannata kauheesti käyttää metodejani jos sulla on siellä seuraa. Kaikki ei välttämättä ymmärrä, mutta jos yksin olet, niin anna mennä vain :whip:

conan.jpg

Menthos sanoi:
Olen lähdössä muutaman kuukauden päästä paikkaan, josta ei löydy salia, 2-3 viikoksi ja haluaisin kuitenkin pitää treeniä yllä. Löytyisikö mitään vinkkejä, ohjeita tai liikkeitä tehtäväksi ilman laitteita? Siis leuanvedon sekä punnertamisen lisäksi :)
Hmm... Herää kysymys mihin kekkosen metsään ajattelit ittes järkätä? Noh tuohon sinun kysymykseesi en muista vastausta, mutta yhdessä Fitness lehdessä oli loistava artikkeli miten pitää lihaskuntoa yllä lomalla. Ja siinä oli just kaikkea noita liikeitä and so on..

Menthos sanoi:
Tästä threadista löytää joitain vinkkejä treenaamisesta ilman salivermeitä. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=26562

Liikkeitä joita tein itse ollessani salin ulottumattomissa:

Leuat rekkitangossa/koris renkaassa, myötä/vasta-Kapea/leveä ote
dippi penkkien välissä
Kyykky kaveri selässä/niskassa
Aasin pohkeet kaveri selällä
punnerruksia jalat penkillä ja tavaraa selässä
Vipareita repulla
hauiskääntö repulla

Eihän noilla tietysti kaikkee saa irti, mut jotain kummiskin..

Itse tein kesämökillä mm. vipareita 10 l vesisangoilla. Nuo kun täytät piripintaan ja teet liikkeet sitä myöten rauhallisesti ettei läisky yhtään niin ah sitä tuntumaa. :D

Back
Ylös Bottom