Vielä ainakin voi treenata ihan hyvillä mielin ulkona. Talvella voi ehkä olla vähän huonompi. Itse haluaisin joskus kokeilla ulkona treenaamista tangon kanssa. Ois varmaan mukavaa vaihtelua. Arnold Schwarzeneggerkin oli kuulemman joskus tehnyt kaverinsa kanssa niin, että ne oli ottanu tangon pihalle ja tehneet sillä vuorotellen kyykkyjä (niin, että tanko ei kosketa maata missään vaiheessa) niin kauan kunnes kumpikaan ei enää päässyt ylös kyykystä. Mun mielestä toi on ihan hyvä esimerkki vaihtelusta treenissä.
Antaa treenata alun noilla käsipainoilla, eiköhän huomaa miten ankeaa rupeaa olemaan :D Veikkaan että into saliharrastukseen kasvaa ja bodaamisesta tulee elämäntapa, näin kävi itsellekkin
Mulla oli himas nuorena vaan yks säädettävä kässäri johonkin 16kg asti. Sillä tuli tehtyä hauiskääntöä ja pystypunnerrusta. Jos oisin ollut fiksu niin oisin tehnyt myös kulmasoutua.
Kannattaa tutustua kehonpainolla tehtäviin harjoitusliikkeisiin, ei varmasti se helpoin tapa kasvattaa lihasta (vrt. kuntosaliharjoitteluun) mutta jos motivaatio on kunnossa niin tulosta tulee ja kropan hallinta paranee vauhdilla. Kannattaa tutustua tuohon westside barbell gymnastic ketjuun ja yksi keino löytää liikkeitä on kirjoittaa youtubeen hakusanaksi esim. bodyweight exercises