Treenaaminen, buumiko ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jizzy
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskinpa tulee trendi. Ihmisistä valtaosa ei kuitenkaan ole idiootteja.

Öö, itseasissa näitä 2-12kk treeniä roidit kehiin jannuja on aika paljonkin. Aika monelle näyttää tulevan pettymyksenä se että parin treenikerran jälkeen ei se patti kasvanutkaan vaan tuli vain lihakset kipeiksi..Myöskään kovinkaan monella treenaajalla ei sellasta kunnon rehtiä yrittämisen meininkiä ei touhussa edes ole.

Niitä kuuluisia idiootteja näillä leveysasteilla kyllä riittää.

Off-topic tähän trediin loppu mun osalta, koska luulenpa että jos keskustelu kääntyy tähän suuntaan salaiset kansiot odottaa :)

Espoon niittykumpuun on perustettu UFS:n joku sali, piti jo viime kuun lopussa avata ovensa, mutta jostain syystä homma kusee
Ei se ole UFS:n sali. Se on Classic Gym, jonka yhteydessä myydään UFS-tuotteita. Aloitus on kuulemma viivästynyt laitetoimituksen takia. Ainoa kuka viihtyisi salilla, jossa on pelkät seinät, on Hulkki.

Buumihan tämä on ja itekkin kuulun siihen valtavirtaan, joka on alottanut treenauksen vasta syksyn alussa. Oon kyllä ilonen että löysin pakkiksen niin älysin mennä salille. Yritän reenata viksusti kaksijakoisella ja nauran näille rinta-hauis-pelleille, jotka nauravat minulle, koska treenaan jopa pohkeitani :)

mie :worship: Pakkis

Aika vajakki post, mutta tulipahan sanottua

Ei se ole UFS:n sali. Se on Classic Gym, jonka yhteydessä myydään UFS-tuotteita. Aloitus on kuulemma viivästynyt laitetoimituksen takia. Ainoa kuka viihtyisi salilla, jossa on pelkät seinät, on Hulkki.

Tiedätkö miltä firmalta nuo laitteet on tilattu?

Kieltämättä hämmästyin kun muutama kuukaus sitten lähikauppaan ilmestyi ProFX:t, Gainomaxit ja EasyBodyt.
Myyntimiehet asialla. Jos olisin FAST:n myyntipäällikkö, niin kiertäsin joka-helevetin-kioskin SUomen niemellä ja markkinoisin PROFX low-hh prodepatukoita laihdutusbuumin kuumentamilla markkinoilla. bonareita ne myyntiveijarit vain tahtoo, bonareita...

Hulkki on kuningas :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom