Yhtä#Hauista
V.I.P.
- Ikä
- 38
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Musta tuntuu aina välillä että kaikki kaatuu päälle! Illalla on vaikkeeta saada unta ja etenkin jos jokin asia on mielessä liikaa, olipa se sitten positiivinen tai negatiivinen. Sitten jos onnistuu nukahtaa, herää parin tunnin päästä ja mieleen iskostuu että saatana, pakko saaha unta ja jos en nuku niin treenit koulu työt kaikki menee pieleen enkä jaksa mitään! Ja ongelma on se että oon niin kunnianhimonen että hommien pitäisi luistaa tai saan lisää unettomuutta ja päänvaivaa! :wall: Ja kun yksityis elämäkin on ihan liian värikästä ja stressaavaa, ikinä ei vakaata ja varmaa! sitten nää unilääkkeet :urjo: , oon joutunu nostaa annostusta ja päivällä niistä on sellanen "krapula" että huimaa, väsyttää ja masentaa, pää on sekasi eikä mikään kiinnosta. Voimatasotkii kärsii kun niitä ottaa. Oon vaativassa koulussa ja tähtään korkealle treeneissä ja opiskeluissa. Monta vuotta tätä on jatkunu ja tuntuu että koko ajan vaan pahenee. Yöt saattaa mennä hyvinkii useesti 2-5 tunnin unilla ja kovaa treenaavalle se on aivan liian vähän! Kertokaa kaverit kokemuksia ja vinkkejä miten tästä selviis tai ees vähän helpottais...!!! :itku: