Transformers - The Movie [SPOILERS]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John R
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Michael Bay:n ohjauksessa voi luottaa siihen, että sisältö on poistettu kirurgimaisella otteella ja korvattu pelkällä pinnalla. Jotku tykkää - minä en.

FORMERSSIT Rokkaaa:rock: Tää leffa kiilaa kyllä nyt tän vuoden leffojen kärkeen ohi die hard 4:sen ja muiden.. Ei vaan jaksais enää millää odottaa heinäkuuhun:wall:

Michael Bay:n ohjauksessa voi luottaa siihen, että sisältö on poistettu kirurgimaisella otteella ja korvattu pelkällä pinnalla. Jotku tykkää - minä en.
Joo siis en tiedä mitä hait, mutta jotenkin epäilen että sopiiko transformerseihin mikään syvällisempi teema, kuten ihmissuhteet ym. Mä ainakin odotan eniten vaan näkeväni ison pahan Megatronin - en sen enempää enkä vähempää :D

ps. se teaseri oli liian lyhyt :´(

Bay on kyllä just oikee henkilö ohjaamaan tän, se osaa tehä hyvän näköset erikoistehosteet mitkä nähtii islandissa :) Ja muutenkin oon pitäny kaverin leffoista viihteenä. Ei ne mitää oscar leffoja oo mut pirun siistin näkösiä.

Juu,elokuva tulikin nähtyä trailerin myötä.

Paskaa

Kivat tehosteet,mutta se ei enään tässä iässä riitä.

EI saakeli tää pitää nähdä! Eli on tultava sittenkin takas hengissä euroopan kesalomareissulta! Oli meinaan vähän elämää suurempi juttu pikkukillinä. En ole kuullut edes tunnaria about 20vuoteen mut silti muistan siitä pari lausetta ja musapuolen. Piiiitkästä aikaa leffa jota odottaa jo kauan ennen julkaisua :worship:

Juu,elokuva tulikin nähtyä trailerin myötä.

Paskaa

Kivat tehosteet,mutta se ei enään tässä iässä riitä.
Katsoin sun viimeiset viestit. 25 viestiä, joista moderaattorit poistaneet 9. Turhia onelinereita ja aina vastaavanlaista perustelematonta turhaa kaistan tuhlaamista. Katoppas että suunta muuttuu.

Kovaa settiä on tuo traileri. En ois aluksi kun ideasta luin, uskonut, mutta onhan tuo Bay tehnyt kivaa karkkia silmille ennenkin..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Transformers ärrällä

Kävin viikonloppuna lataamassa Transformers-soittarin ja taustakuvat R-kioskilta, ihan ok kun jakavat ilmaiseksi ...

-- Dica

Editti ehti mennä umpeen, mutta kaveri tiesi kertoa, että on lauantaina ja sunnuntainaki näytöksiä, mitä ite en tietenkään älynnyt bongata finnkinon sivuilta. :D

Eli katsottua tuli nyt tuossa ennakossa.

Äänet leffassa mahtavat, jytisi niin maan helvetisti kaikinpuolin. Aika pitkälti heti alusta huomasi, että leffa ei traileria vastannut, vaan oli aikalailla kakaroille suunnattu komedia. Petyin kovasti kun leffasta oli tehty hupileffa pistämällä siihen vitsiä vitsin perään. Autobotit olivat liian humaaneja ja vetivät jotain ghettoläppää, decepticonit olivat sentään pahiksia ja asenteella messissä.

Pääpiirteittäin paska leffa makeilla tehosteilla. Optimus primen eka muuntautuminen oli aika reteä, mutta ne tappelukohtaukset ja muut muuntautumiset olivat liian läheltä kuvattu, joten aika kaoottista oli kokoajan, ei oikein tiennyt miten päin mikäkin robotti oli missäkin vaiheessa.

En kerro missä vaiheessa, mutta yhdessä vaiheessa leffaa varmaan 90% teattereista taputtaa.

Yleisarvosana leffasta :2:
Päällisin maku, suuri pettymys.
Megatron määräsi kuten aina ja otti lopussa matsia Optimus primen kanssa.

Mun mielestä oli aivan uskomattoman huikee leffa. Tykkäsin siitä komediapuolestakin, kun eihän piirretytkään aina niin supertotisia ollu. Autobotit oli mun mielestä hyvin tehty ja Decepticonit myös. Vaikkakin olis Megatronia toivonu enemmänki näytille.

Se alussa ollut jytinäpätkä kun armeijan tyypit pääsi Decepticonien makuun oli aivan jäätävän hyvin tehty.

Yks parhaista leffoista ever. Olispa ollu oma Grimlock mukana

:5:

Helvetin kovaa toimintaa kertakaikkiaan.Komediapuoli oli ihan jees ,mutta ehkä sitä oli vähän liikaa ,loppua kohden ei enää jaksanut niin naurattaa.Harmi että jouduin takariviin katsomaan mutta kyllä sieltä tosi kovat fiilikset lähti ,tehosteet oli mahtavat.Jotain puuttui tai ehkä jotain leffassa oli liikaa ,paha sanoa.Annan kuitenkin:4:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom