Transformers - The Movie [SPOILERS]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John R
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ihan näin offtopikkina niin eikö teistä muka eturivistä ole vähän huono kattoa leffaa?
En itse mennyt aikaisemmin kertaakaan ekaan riviin, mutta kun Mähönen sai kerran houkuteltua, niin en muualle enää halua. Ihan paras paikka ja jaloille on tilaa.

En itse mennyt aikaisemmin kertaakaan ekaan riviin, mutta kun Mähönen sai kerran houkuteltua, niin en muualle enää halua. Ihan paras paikka ja jaloille on tilaa.

aivan, ite oon kerran ollu ihan eessa enkä tykänny. tuntu että ei näe koko kuvaa kun se screeni on niin helvetin isona siinä eessä.

Nähtävä. Eturivistä pääsee parhaiten keräämään lattialle lentäneet hylsyt :D

Mitä oon kuullu niin elokuvassa Optimus Primen äänenä ois sama jätkä joka oli 80-luvun TV sarjassa/elokuvissa. Panostusta tai sit kaveri ei oo vaan edenny urallaan hirveesti. :D

Sisäinen pikkupoika heräs heti kun kuulin et tästä tehään leffa, pakko nähdä. :)

Mitä oon kuullu niin elokuvassa Optimus Primen äänenä ois sama jätkä joka oli 80-luvun TV sarjassa/elokuvissa.
Peter Cullen. Ja onhan se nyt toki muutakin tehnyt kun Optimusta, ääninäyttelee Disneylle aika paljon. Esim. Nalle Puh -nimisessä lähes tuntemattomassa teoksessa Ihaa-aasin ääninäyttelijä :D

Tämän on niin nähtävä. Trailerit näyttivät upeilta. Kasarilla (helvetti, olen vanha) tuli Sky Channelilta pienenä katsottua Transformersia urakalla. Aina odotti malttamattomana seuraavaa jaksoa.

Transformersit eivät petä koskaan, eivät voi edes elokuvana...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin viikolla teatterissa ja isolta kankaalta jytisten traileri sai kylmät väreet aikaiseksi. Aivan mahtavaa... Tuo viimeisin traileri on upea.

4.7 jyrähtää. Joko mennään porukalla katsomaan tennari ykkösen eturiviin?

Mukana heti, mutta tuo eturivi arvelluttaa. Jalkatilaa varmasti, mutta tarvitseeko niskatuen kun joutuu katsomaan ylöspäin...

Voi hitto! Näyttää todella hienolta tuo viimeisin traileri! Tätä leffa ei voi mennä tyttöystävän kanssa katsoman, koska musta tuntuu että naiset ei vaan ymmärrä tämän leffan hienoutta. Tämä pitää mennä katsomaan äijäköörillä.

Katoin ton uuden trailerin 7 kertaa putkeen. :kuola:
Perkele et tuli ihan kylmiä väreitä ku Prime muuttuu ja kuuluu se tuttu ääni siellä. :hyper:

Tekis ihan mieli mennä käymään faijan kellarissa ettimässä vanhat lelut esiin. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom