Transformers - The Movie [SPOILERS]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja John R
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä uudesta Transformers-leffasta ei taida olla vielä keskustelua, ainakaan searchilla ei löytynyt? Tuolla Turtles-threadissa oli mainintaa mutta on niin törkeän hienon näköinen leffa että ajattelin avata oman threadin.

Tuolta sivulta löytyy kaksikin traileria ja täytyy sanoa että ainakin itse odotan todella paljon tätä leffaa! :hyper:
Pari hienoa kuvaakin on siellä kuva-osiossa.

http://www.transformersmovie.com/

Michael Bay ei ole ohjannut hyvää elokuvaa vuoden 1996 jälkeen. Vaikka en mikään Transformers fani olekkaan, niin tää leffa menee kyllä aika korkeelle odotuksissa.

Transformerit on kurkoja!
Odotan tätä leffaa ehkä enemmän kuin mitään muuta rainaa ikinä. Skidinä olin niin Transformers-koukussa ettei mitään rajaa.
Vieläkin jossain faijan kellarissa laatikollisia niitä leluja. :D
Ehkä maailman parhain keksintö. Kelatkaa, auto ja robotti samassa! Tai vielä parempaa, joku helvetinmoinen tankki ja robotti!
Optimus Prime on mun idoli. :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Odotan ihan kybällä tätä ja oi mikä ohjaaja.
Bay kyllä rokkaa. :rock: Armageddon ja Pearl Harbor olivat vähän tylsiä mutta Bad Boys II ja The Island näyttivät taas kaapin paikan.

:offtopic: Bay muuten ohjannee myös tulevan Prince of Persia: The Sands of Time -elokuvan. Ja tuottaja taitaa olla Jerry Bruckheimer :whip:
Lähde

ihan näin offtopikkina niin eikö teistä muka eturivistä ole vähän huono kattoa leffaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom