TrackMania Nations

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kerpele
  • Aloitettu Aloitettu
Powerhousu sanoi:
VOI VITTU!!! Kuka saatanan paskapää noita ratoja kehittää? Joka ikinen tähän mennessä on ollut ihan perseestä. Siis totaalisesti. Jonkun kolme tuntia hakannu tota paskaa, ja vihaan sitä jo sydämeni pohjasta, vaikka olen jokusen kerran voittanutkin. Maailman paskin peli ever, mutta silti on pakko hakata. Mikä mua vaivaa?
:D I can see the luuv..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella hauska peli.. Radat on kyllä tosi vaikeita, ainakin näin aluks! Välillä tuottaa ongelmia päästä maaliin asti.

Mites on sujunut, eli paljonko on pojoja kertynyt?
Itsellä n. 1400 ja rank on hieman 1300:n huonommalla puolella.
Alkaa jo aika hyvin oppimaan niksit, ei enää kovin usein tule ratoja vastaan, joita ei ensimmäisellä pelisessiolla pääse läpi.

Powerhousu sanoi:
VOI VITTU!!! Kuka saatanan paskapää noita ratoja kehittää? Joka ikinen tähän mennessä on ollut ihan perseestä. Siis totaalisesti. Jonkun kolme tuntia hakannu tota paskaa, ja vihaan sitä jo sydämeni pohjasta, vaikka olen jokusen kerran voittanutkin. Maailman paskin peli ever, mutta silti on pakko hakata. Mikä mua vaivaa?

ns koukuttava peli :D
jokku expert radat on kyl iha helvetistä, ku ei niitä pääse ees LÄPI jollain tunnin jauhamisellakaan:jahas:
koska muute joku tekee pakkisservun:rock:

Powerhousu sanoi:

Täysin samaa mieltä. Joka radassa on jossain pimeässä mutkassa tai hypyssä pylväs, monttu tai jotain muuta mukavaa. Ja ne ei-standardit radat, voi jeesus mikä lagi. Paras saavutus oli jonkun rakentama 'Monaco'-nimellä kulkeva helvetti jossa framerate tipahti yksinumeroiseksi. Ja lisäksi haluaisin nähdä sen sankarin joka vetää radan numero F-4 läpi kerta toisensa jälkeen.

Valitettavasti tuohon kyllä jää koukkuun.

Missäköhän mahtaa olla vika, kun en pääse enää ollenkaan nettiin pelaamaan? Välillä tulee "Bad proxy configuration" ja välillä "Invalid key". Netti toimii muuten ok.

Pexi_ sanoi:
Missäköhän mahtaa olla vika, kun en pääse enää ollenkaan nettiin pelaamaan? Välillä tulee "Bad proxy configuration" ja välillä "Invalid key". Netti toimii muuten ok.

Mikäs perkule nyt on iskenyt... Itsellä tekee samaa :(

Joze86 sanoi:
Paljohan tuo vaatii koneelta tehoja ? :D
Paha sanoa mitään. Tuntuu olevan kiinni kaikesta muusta kuin tehoista. Itelläni on 2.5GHz prossu, muistia 512Kt ja näytönohjaimena väsyny Radeon 9600, eikä ikinä ole pätkässy. Jotkut huomattavasti kovemmilla koneilla varustetut pelaajat valittaa, kun pätkii niin vitusti.

Kaverilla Athlon 2800+ ja Radeon 8500.
Pyöri nettipelit aivan pelattavasti, toki grafiikasta joutui karsimaan, mutta ei tuossakaan ihan minimeillä jouduttu pelaamaan. Yli 40 frameen pääsi kuitenkin.

Powerhousu sanoi:
Paha sanoa mitään. Tuntuu olevan kiinni kaikesta muusta kuin tehoista. Itelläni on 2.5GHz prossu, muistia 512Kt ja näytönohjaimena väsyny Radeon 9600, eikä ikinä ole pätkässy. Jotkut huomattavasti kovemmilla koneilla varustetut pelaajat valittaa, kun pätkii niin vitusti.
Juu, itellä pätkii nettipelissä jos kaikki herkut on täysillä, 3500+, 2gigaa muistia, 7800GT näyttis koneessa. pitäis vähän kattoo noita säätöjä, ei ton pitäis pätkiä kyllä enää tällä vehkeellä.

Haukifile sanoi:
Juu, itellä pätkii nettipelissä jos kaikki herkut on täysillä, 3500+, 2gigaa muistia, 7800GT näyttis koneessa. pitäis vähän kattoo noita säätöjä, ei ton pitäis pätkiä kyllä enää tällä vehkeellä.
Joillakin sun tasoisilla koneilla pätkii jopa paljon huonommilla graffoillakin. Nää on ihan henkimaailman juttuja. Otetaan vaikka toinen esimerkki: Mafia. Vanha kone oli 1Ghz, 256Kt, ja Geforce 2, ja resoluutiolla 1024x768 toimi täysillä grafiikoilla vallan mainiosti. Nykyisellä koneella niistä taas joutuu vähän tinkimään. Jotkut pelit vaan ei tykkää sun koneen kokoonpanosta, ja sitä vikaa on paha lähteä etsimään mistään.

juu kyllähän tuolla trackmanian sivuilla oli näköjään nuo minimivaatimukset, koneessa alle 1000mhz ja 64 muistia :D. vaan ei taida kovin hyvin oilla minimi vaatimuksilla pelittää. luulen kumminkin että 1gigan prossulla hyvällä näyttiksellä ja reilulla keskusmuistilla jo päästään pitkälle, nykyään ei neää vaikuta nuo prossun teho niin paljoa mitä ennen, enemmänkin keskusmuisti ja näytönohjain ovat avain asemissa. eli niihin kannattaa satsata jos pelaamaan meinaa ryhtyä.

Powerhousu sanoi:
Joillakin sun tasoisilla koneilla pätkii jopa paljon huonommilla graffoillakin. Nää on ihan henkimaailman juttuja. Otetaan vaikka toinen esimerkki: Mafia. Vanha kone oli 1Ghz, 256Kt, ja Geforce 2, ja resoluutiolla 1024x768 toimi täysillä grafiikoilla vallan mainiosti. Nykyisellä koneella niistä taas joutuu vähän tinkimään. Jotkut pelit vaan ei tykkää sun koneen kokoonpanosta, ja sitä vikaa on paha lähteä etsimään mistään.

Mistä ihmeen kilotavuista sä puhut kokoajan? Siis megatavua :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom