Toyota Corolla Sport 1.8T

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
total13 sanoi:
työntää piuhan kiinni ja näpyttelee haluamansa kilometriluvun. paljon helpompaa siis kuin entisajan ruuvailut.

siihen, että pystyykö sitä tunnistamaan mitenkään, en osaa sanoa mitään.

Onko muka noin helppoa? Luulisi että siitä on tehty vaikeampi ja jotenkin suojattu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Raven sanoi:
Onko muka noin helppoa? Luulisi että siitä on tehty vaikeampi ja jotenkin suojattu.

käsitykseni mukaan saksassa lehdessä ilmoittelevat paljonkin tuonkaltaisista toimenpiteistä. soitat hemmon paikalle, se lyö piuhan kiinni ja kysyy paljonko laitetaan.

en nyt jaksa guuggeloida mitään linkkejä, mutta olen pitänyt täysin itsestäänselvyytenä, että varsinkin saksasta auto ostetaan kunnon, eikä kilometrien mukaan. juuri tuon takia.

Hei,

Nyt kun tuo suorituskyky vaade on tullut C sport ja type R tasolta
s60 hehtaarille, niin miten olisi Alfa 156? Budjetillasi taitaisi päästä
kiinni sekä uudehkoihin nelosiin että kutosiin.

-FrancoC

Kyllä niitä volvoja riittää...mun mielestä kannattais ottaa s60:stä t5 malli, niitäkin saa jo reilusti alle 30 t. 2.4t:ssä on matalapaineturbo mistä ei niin helposti saa tehoja irti. Tässä ollaan taas Ravenin kanssa eri mieltä siitä, että 2.4t:stä ei todellakaan saa halvalla 300 heppaa irti. T5:ssa putkistolla ja lastulla saa sen 300 yleensä irti. 2.4t:stä 250. Kannattaa lukea volvo foorumia, sieltä saa kaikenlaista tietoa virityksistä ym.

Kehäkettu sanoi:
Kyllä niitä volvoja riittää...mun mielestä kannattais ottaa s60:stä t5 malli, niitäkin saa jo reilusti alle 30 t. 2.4t:ssä on matalapaineturbo mistä ei niin helposti saa tehoja irti. Tässä ollaan taas Ravenin kanssa eri mieltä siitä, että 2.4t:stä ei todellakaan saa halvalla 300 heppaa irti. T5:ssa putkistolla ja lastulla saa sen 300 yleensä irti. 2.4t:stä 250. Kannattaa lukea volvo foorumia, sieltä saa kaikenlaista tietoa virityksistä ym.

Missä kohtaa olen sanonut, että saa halvalla? Sanoin, että suht turvallisesti. Turvallinen ei ole sama kuin halpa, ainakaan tietääkseni.
Pitäähän tuohon uusia jo vähän enemmän. Uusi ahdin, putkisto, lastu ja suuttimet, niin päästään 310 hepan ja 455Nm paikkeille. Hintaa n. 3000euroa.

FrancoC sanoi:
Hei,

Nyt kun tuo suorituskyky vaade on tullut C sport ja type R tasolta
s60 hehtaarille, niin miten olisi Alfa 156? Budjetillasi taitaisi päästä
kiinni sekä uudehkoihin nelosiin että kutosiin.

-FrancoC

Alfahan olis varmaan asiallinen auto. En vaan yhtään tunne sitä. Ei ole kellään kaverilla ollut sellaista. Vaan saapa tuota netistä käyttökokemuksiakin.

Joo, budjetti ja budjetti :rolleyes:

Vaihdossa olis menossa joku 10 k€ auto, ja muutaman tonnin pistäisin käteistä. Mitä paremman auton laittaa, niin haitari jääkaapin ovessa pitenee. :david:

Hei,

Käyppä ihan piruuttasi koittamassa. Mutta ole
varovainen: Vaara siitä, että määritelmäsi esim. termeille
ajettava, urheilullinen ja yksilöllinen saavat uusia
ulottuvuuksia on olemassa.

-FrancoC

Alfassa en koskaan ole edes sisällä käynyt, mutta eikös siinä ole jakopään hihna heikko lenkki? Vaihtoväli 60 000km ja hinta 1300€ (pikaguugletus)? Jos en väärin muista niin menipä vielä hihna paskaksi jopa TM:n kestotestissä...

Joo,
Hihna tosin lienee heikko paikka kaikissa joissa
se yleensä on. JTS:n hihnavaihto töineen
tällä viikolla 600, valtuutetussa h-pisteessä.
Alfan suurin ongelma lienee virallisen maahan-
tuojan yleinen kädettömyys ja kohtuuton
hinnoittelu. Kokonaan eri asia sitten
on haluaako käyttää Delta-autoa huoltoihin.

-FrancoC

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
total13 sanoi:
työntää piuhan kiinni ja näpyttelee haluamansa kilometriluvun. paljon helpompaa siis kuin entisajan ruuvailut.

siihen, että pystyykö sitä tunnistamaan mitenkään, en osaa sanoa mitään.

Kyllä km-lukema käsittääkseni tallentuu useaan eri paikkaan nykyautoissa.

Sam79 sanoi:
Kyllä km-lukema käsittääkseni tallentuu useaan eri paikkaan nykyautoissa.

Sitä vähän minäkin. Voisi tietenkin soittaa jonnekin ja tiedustella asiasta. Luulis, että eivät tee ja suunnittele noin helppoa systeemiä. Kuka sitä nyt turhaa paskaa haluaa omalle merkilleen.

Zone-sarja -42%
Mites on Corolla T-Sportit pelanneet? Olis ehkä vähän mielenkiintoa kenties...

Mites on Corolla T-Sportit pelanneet? Olis ehkä vähän mielenkiintoa kenties...

Mulla oli ennen nykyistä kuppia pari tollasta peräkkäin vm.05,06 ,eikä kummassakaan ollut mitään valittamisen aihetta. Kaikki toimi niinkuin piti, eikä tosiaan mitään vikaa ilmennyt ainakaan minun omistamissani yksilöissä.Hyvä luotettava perus kippo jolla kerkeää vähän paremmin kaupaan,salille yms..Suosittelen.

Minkäslainen tuo auto on sisätiloiltaan? Mahtuuko hyvin pitempikin heppu? Muuten luulisi liikkuvan auto ihan riittävästi normi tarpeisiin noilla 192 hepolla. :)
On ruvennut näyttämään vahvasti siltä, että tuollainen olisi tulossa seuraavaksi nissanin tilalle.

No ite olen 193cm ja reilusti oli tilaa pään yläpuolella eikä penkkiäkään tarvinnut taakse asti laittaa.5-ovisena mielestäni kaikin puolin tilava kippo.

No ite olen 193cm ja reilusti oli tilaa pään yläpuolella eikä penkkiäkään tarvinnut taakse asti laittaa.5-ovisena mielestäni kaikin puolin tilava kippo.

Mahtavaa. Kiitos Rodney :kippis1: . Meikäläinen saman pituinen, joten hyvä tietää, ettei pituus ole ongelma tossa autossa.

Nostetaan vanha treedi:) olis mielenkiintoa ostaa tollanen t-sportti 02-04 n 130000 ajettu sopis budjetille. onko ilmenny mitään isompia huolia vai onko kestävyydeltään vanhojen kortsujen tasoa?

itse olen myös hieman sivusilmällä katsellut t-sportteja..kuitenkin olen enemmän vielä tuon ep3 mallin type-r:n puolella mutta hyvät myyntipuheet ja omakohtaisiin kokemuksiin pohjautuvat kokemukset olisi kiva lueskella täältäkin ennen ostopäätöstä.

Nostetaas ylös. Löytyykös tällä hetkellä pakkikselta t-sportin omistajia? Onko mitään pahempia tyyppivikoja? Paljonkos toi kulutus on kaupunkiajossa, tehdas tais antaa arvoksi 11l/100km?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom