Totuuden hetki

noita jaksoja varmaan nauhotetaan useampi putkeen kun tuntuu toi "oijoijoi" mies olevan tuolla katsomossa :D

Onko kukaan muu huomannu? Vai onkohan se talon palkkalistoilla..

Itseäni ärsytti taas se, että juontajalla oli samat vaatteet päällä useamman jakson eli kaipa ne putkeen jauhetaan. Propsit kyllä oijoi-miehelle. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
First I was like :urjo:, but then I saw her friend and I was like :kuola:.

Olipa kyllä taas jäätävä ihminen kilpailijana. Hyvä sarja mun mielestä, tuo omien ristiriitojen takia väärin vastaaminen on tuon ohjelman suola.

Eiköhän tuoki äijä olis vähän paremman naisen löytänyt kun tuo jos olis hiukset vähän erilailla laittanu:)

Myönsi kurittaneensa 7kk ikäistä lastansa muttei voinut huoriin menoa myöntää? (joka olisi myös voinut sattua ennen seurustelua...)

täysin naurettava formaatti. ihan lottoamista nuo vastaukset.

^ei kyse ole välttämättä siitä ettei myönnä, vaan ei muista/halua muistaa tollaista tapahtumaa, mutta valheenpaljastus kone tuntee jonkun pienen viban ja homma on hänessä. todellista totuutta on mahdoton sanoa

Vituttaa kattoa toi joka kerta ja aina tietää kun kello alkaa olla jotain 21.55 niin joka kerta päättyy johonki vitun tyhmään "valheeseen"... Kukaan ei oo tainnu ottaa rahoja himaan ja aina kosahtaa johonki typerään juttuun..

SIIS EI VITTU TÄÄ OTTAA KUPOLIIN TÄÄ OHJELMA!!+231111 Onko tää tehty niin että on mahdoton voittaa? Jätkä muka myöntää että kurittaa pentuansa mutta ei voi myöntää että on joskus nuorena maksanu seksistä, tod näk vielä ennen kuin oli muijansa kanssa. Ihan täyttä lottoamista.

edit: Tod näk. 99% ohjelman katsojista oletti että nyt jätkä voitti 20 000€. Mitä muuta tossa tilanteessa muka vois käydä? No näköjään vittu kaikkea muuta ku se että kilpailija voittais.

SIIS EI VITTU TÄÄ OTTAA KUPOLIIN TÄÄ OHJELMA!!+231111 Onko tää tehty niin että on mahdoton voittaa? Jätkä muka myöntää että kurittaa pentuansa mutta ei voi myöntää että on joskus nuorena maksanu seksistä, tod näk vielä ennen kuin oli muijansa kanssa. Ihan täyttä lottoamista.

edit: Tod näk. 99% ohjelman katsojista oletti että nyt jätkä voitti 20 000€. Mitä muuta tossa tilanteessa muka vois käydä? No näköjään vittu kaikkea muuta ku se että kilpailija voittais.

Olen kyllä täysin samaa mieltä. Ei noilla varmaan olisi maksaa jokaiselle kilpailijalle edes tuota 20 000 euroa. Aivan täyttä paskaa.

Taritts alkaa myymään Pakkis-foliohattuja. Varma menestys. Kyllä niin paljon tulee telkkarista salaliittoa ja ihmisten jymäytystä :D

Musta tää on muutenkin jotenkin ihan härö ohjelma. Mistä ihmeestä ne noi intiimit kysymykset tohon repäsee kuten esim. jossain jaksossa ollut "onko sinulla ollut salainen seksisuhde rock-tähden kanssa" tjsp.? Pakosti antavat jotain bonareita joko kilpailijoiden paljastaville läheisille tai itse kilpailijoille. Puntti-jone taisi jo epäillä koko ohjelmaa feikiksi, taidan olla kohta itsekin sillä kannalla.

Tuntuu, että tuossa on täysin tuotannon päätettävissä kuinka paljon kukakin voittaa, vai voittaako mitään. Hehän voivat täysin päättää, mihin kohtaan laittavat kysymyksen, jossa valheenpaljastin hälytti. Kilpailija ei luonnollisesti tiedä vastanneensa "valheellisesti". (On mulla foliohattu, ei hätää.)

Ainoa keino pärjätä olisi kai se, että kertoo esikokeessa muutaman todella herkullisen valheen, ja kilpailussa vastaa toisin. :D

Kaikkein eniten mua ihmetyttää se että porukka valehtelee tuolla, sehän totuushan tulee kumminkin ilmi siinä jos ne valehtelee.

Kaikkein eniten mua ihmetyttää se että porukka valehtelee tuolla, sehän totuushan tulee kumminkin ilmi siinä jos ne valehtelee.

Mä olen tänkin täällä jossain vaiheessa kyllä selittänyt :)

Kyse kun ei aina ole välttämättä vaan suorasta valheesta, vaan tilanteesta, jossa oikea vastaus olisi enemmänkin "ehkä" kuin selkeä kyllä tai ei.

Mä olen tänkin täällä jossain vaiheessa kyllä selittänyt :)

Kyse kun ei aina ole välttämättä vaan suorasta valheesta, vaan tilanteesta, jossa oikea vastaus olisi enemmänkin "ehkä" kuin selkeä kyllä tai ei.

Niinpä, ja tuossakin kysymyksessä mistä minä tuossa aikaisemmin mouhosin oli tilanne semmoinen että jätkä ei vitun varmasti olis valehdellu, tai jos olis niin en keksi siihen mitään järkevää syytä paitsi jonkun tosi oudon henkilökohtaisen syyn minkä takia ei voi kertoa (voi kuitenkin kertoa että on kurittanu pientä lastaan ja itkee vielä telkkarissa siihen perään).

Jännitys tuossa on se miten se valheenpaljastuskone tulkitsee sen vastaukset, sehän ei ole 100% varma eikä valheenpaljastuskone edes käy todisteena oikeudessa nykyään, jos jännittää kovasti niin kone tulkitsee pulssin jne. mukaan valheeksi vaikka ei olisikaan.. Ja jos on kova hermonen jannu niin konetta voi huijata hyvinkin. Hauska ohjelma silti :)

Tuossa ohjelmassa ainoa typerä juttu on jotkut kysymykset. Ne ovat liian epäselviä. "oletko koskaan harkinnut että ehkä unelmissasi voisit koittaa blaaaa..." tai "oletko pettänyt miestäsi?". Jälkimmäinen on periaatteessa selvä, mutta ei kuitenkaan ole. Onko toisten pussailu pettämistä, tai hitaiden tanssiminen? Tai flirtti? Jos on promillen epäilys itsellä, niin koijausaparaatti hälyttää. Ja menee eurot sivusuun. Siksi formaattia pitäisi muutta niin että kaikki kysymykset ovat täysin yksiselitteisiä. Ei mitään "oletko pahoinpidellyt lastasi". Jokainen vanhempi varmasti kokee että on ollut paska iskä tai äiskä, joten aina pitäisi vastata että juu olen joko henkisesti tai fyysisesti tehnyt niin.

Eli näin:
"oletko lyönyt lastasi niin, että tavoitteena on ollut vahingoittaa häntä?"
"oletko harrastanut seksiä toisen miehen kanssa nykyisen suhteesi aikana?"
"oletko elämäsi aikana maksanut aidolle ja ehdalle huoralle riihikuivaa fyrkkaa seksistä?"

Näin vastaus olisi selkeä totuus tai vale, eikä mikään epämääräinen tulkintaväittely tai mutu.

Aika paska ohjelma. Ei kovin onnistunut toteutus jos alkuperäisenä ideana on kysyä niin pahoja kysymyksiä, että niiden takia saisi vastaajan valehtelemaan. Viimeisimmän jakson katsoin ja kaverin, joka sitten kärähti tohon maksulliseen seksijuttuun, ilmeestä näki, että sehän itsekin jännitti minkä vaihtoehdon kone siihen arpoo. Ihan oikeinhan se siihen purnasikin perään, jos kerran mielestään oli vastannut totuuden mukaisesti, mutta kone näytti muuta. Eli homman pointti onkin nuo epäselvät kysymykset/vastaukset, jotka voi sitten sijoittaa hienon dramaattisesti loppuvaiheeseen ja lopettaa kilpailijan rahajahti siihen.
Paska ohjelma; ei edes viihdyttävä. Ei tarvitse katsoa toista kertaa.

edit. Jaa olihan aihetta täällä jo käsiteltykin

Miten noi kysymykset keksitään? Toikin, että "oletko palkannut jonkun seuraamaan Pasia", ja toi autokoulu-juttu, miten noitten taustat tutkitaan, kun osaavat kysyä tommosia?

Iskukki vähän lämpösenä.:D

Sehän meni sit aika vahvasti. Kundi oli sen näköinen, että kivaa oli.

edit: Katos perkele, katon vasta ekaa jaksoa boxilta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom