Toteutunut urbaanilegenda

Taksin etupenkiltä koettua.

Kundi ja sen tyttöystävä haluaa kotiin baarista joskus 05.00 perjantai yönä. Poika tietysti halusi että tyttö tulee sen luoksi yöksi, mutta tytöllä kuulemma liian kiire seuraavana päivänä tai jotain.

Pienen kinastelun jälkeen lähdetään lopulta liikkeelle. Kundin kämpälle oli joku 20 min matkaa, ja jo parin minuutin alkaa takapenkiltä kuulua mölyä ja ähinää, pöksyt pois molemmilta ja tyttö kiipeä kaverin päälle. Hetken päästä pariskunta on jo hyvällä mielellä hommissa..

Olin siinä vähän että :wtf:

Mutta ei muuta kuin musiikkia kovemmalle ja valittiin se maisemareitti kundin kämpälle (olisihan se ikävää jos hommat jäis kesken). Kundi jäi omaan kotiin ja heitin vielä tytön sen kotiin.. Ongelma ratkaistu!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii että oli joku tarinaki? Tyhmempiäki asioita ne ihmiset tekee kännissä.

Jaa-a, mitähän tuohon nyt sanoisi. Ensimmäisenä tulee mieleen, että jos olisin itse ollut taksikuskina, niin olisin heittänyt irstailijat ulos autosta. Ihan vapaaehtoisesti en välittäisi moista katsella, kuunnella saati sitten siivota märstejä plyyshipenkeiltä.

Tosimiehen ratkaisu ois ollu aktin jälkeen heittää äijä kotiin ja mennä ite muijalle jatkoille, kun pohjatyötkin oli jo tehty:kippis1:

Jaa-a, mitähän tuohon nyt sanoisi. Ensimmäisenä tulee mieleen, että jos olisin itse ollut taksikuskina, niin olisin heittänyt irstailijat ulos autosta. Ihan vapaaehtoisesti en välittäisi moista katsella, kuunnella saati sitten siivota märstejä plyyshipenkeiltä.

no johan on tylsää ajattele omalle kohalle!! tässä on kuski ollut ns hyvä jätkä:thumbs: +saanut hyvän tarinan kerrottavaksi

Mun yks kaveri alotti panemisen jo baarin vessas. No ei siinä vielä mitään mut kun pien paikka niin on vessakin;) Eli ainoo naisten vessa oli varattu. No muut asiakkaat otti lämpöä kun ei päässy vessaa. kun yhil on akti pääl siel. Poke puuttu asiaan ja otti vessan sulakkeen pois valot sammuu ei mitään vaikutusta :) Paikalle saapu nais omistaja joka toi avaimet ja aukas vessan oven,puol bupii kattoo ovesta sisään ja pano jatkuu. Varti päästä pari kyllästyy ja vetää housut jalkaa. Mä olis täs vaihees jo lähteny oman muijan kanns kotia päin ja yhen toisen hepun. Ei vaan kestäny sit häpeää :D No puhelin soi ja ukko tivaa mihkä lähit. Sanoin et mä en ala tota touhua kattoo. No ne lupas olla asiallisesti ,vedettiin auto ympäri ja hakee kaveri. No mitä kummaa muija ottaa tauluun samalta hepulta keskellä pihaa ja vanhat ukot katteli ikkunasta ja hörppi pissee. Oli kyl elämäni yks nöyryyttävimmistä retkistä. No vein kaveri kotia ja sama meno jatku autos onneks oli lyhyt matka.

mahtavaa. toi on elämää. jota mulla ei oo.

Tää oli jotenkin niin loistavasti ilmaistu, että tuli spontaani repeäminen. :hyvä: Ja taksikuskilta ihan peliveto, maisemareitin kautta kunnon massit taskuun ja takapenkkiläisetkin tyytyväisiä. :)

Taksin etupenkiltä koettua.

Kundi ja sen tyttöystävä haluaa kotiin baarista joskus 05.00 perjantai yönä. Poika tietysti halusi että tyttö tulee sen luoksi yöksi, mutta tytöllä kuulemma liian kiire seuraavana päivänä tai jotain.

Pienen kinastelun jälkeen lähdetään lopulta liikkeelle. Kundin kämpälle oli joku 20 min matkaa, ja jo parin minuutin alkaa takapenkiltä kuulua mölyä ja ähinää, pöksyt pois molemmilta ja tyttö kiipeä kaverin päälle. Hetken päästä pariskunta on jo hyvällä mielellä hommissa..

Olin siinä vähän että :wtf:

Mutta ei muuta kuin musiikkia kovemmalle ja valittiin se maisemareitti kundin kämpälle (olisihan se ikävää jos hommat jäis kesken). Kundi jäi omaan kotiin ja heitin vielä tytön sen kotiin.. Ongelma ratkaistu!

Mä olisin ainakin menny mukaan :D Kunnon gangbang pystyyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom