Total greek yoghurt - saako Suomesta?

Onko kukaan törmännyt Suomessa kyseiseen merkkiin? Broidi syö Englannissa tuota, ja sanoi että sen verran hyvää ettei tarvi edes mitään lisukkeita.

Ravintoarvot on seuraavannäköiset (per 100g):
Fat 0g
Kcal 52
Protein 9g
Carbohydrate 4g
Calcium 80mg
Saturated Fat 0g

Purkin päällä lukee kuulemma että ei lisättyä sokeria eikä makeutusaineita.

Onko kukaan maistanu, ja saako sitä Suomessa jostain?
Ton näköinen purkki http://www.totalgreekyoghurt.com/products/products.php?id=3

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, kyllähän tuota löytyy monestakin kaupasta. Tosin se täysrasvainen (10%) Total on oikeata jogurttia ja sairaan hyvää, tuo taas maistuu siltä miltä rasvattoman jogurtin voisi kuvitellakin maistuvan, pahalta. Itse syön vain tuota 10 % Totalia, tai siten vähärasvaisempaa halutessa Valion Bulgarian jogurttia.

Tää on herkkua:
grekiskyoghurt.jpg

Tuohon voi nakata lisukkeeksi marjoja, hilloa, sesamin-, pellavan- tai auringonkukansiemeniä tms. On hyvää, täyteläistä ja raikkaan makuista vaikka paljailtaan. Sopii myös ruuanlaittoon ja esim. tsatsikin tekoon.

Ei löydy joka kaupasta, mutta jotkut kauppiaat ovat kuulemma pyynnöstä ottaneet tämän valikoimiinsa.

Turkkilainen versiokin on, mutta itse pidän enemmän tuosta kreikkalaisesta.
turkiskyoghurt.jpg

Total. Sellainen jossa on hunajaa mukana erillisessä purkissa?

Kyllä sitä olen joskus Suomestakin löytänyt (joku S-market se taisi olla, ja erään K-kaupan loppuunmyynti), mutta en rasvattomana. Taivaallisen hyvää, mutta turhan kallista, joten ei ole tullut katseltua monestakaan kaupasta.

Tapanote sanoi:
Hoh, ite luin että Total Geek Workout =)

Heh lol, itse luin että Total greek yoghurt.

Pyydän anteeksi....

En ole koskaan maistanut ja en tosiaan maista. Pakistanilainen kämppis veti tuota turkkilaista versiota joka päivä jollain käsittämättömällä valmistusmetodilla naamaan, ja koko kämppä haisi aina todella vahvasti aivan oksennukselta. Haju oli niin vahva että se levisi omaan huoneeseen ja luulin ekan kerran jonkun oksentaneen sinne lattialle tms.
Jääkaapissa haju tarttui omiin ruokiinkin.
Raakana tuo ei toivottavasti haise yhtä pahalta mutta saan jo pahoinvointia pelkästään tuon purkin näkemisestä. Älkää siis kiduttako muita jos meinaatte tuota ruoanlaittoon käyttää.
Silloin tajusin miksi kämppis turvautui koraanin lukuun keittiössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom