Tosta Lisäravinteista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Loottus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä miten pitäis tota tankata? nykyisin juon veden kanssa 10g kreatiinia ja 40g WHEY heti treeninjälkeen. noin ainakin ohjeissa lukee että pitää tankata. mutta pitäiskö mun myös tankata lepo-päivinä? ja sitte olisko hyvä ottaa aamuisin myös tota crea ja wheytä pikkasen? Vinkkejä!

Jos olet oikeasti tosissasi noiden lukujen kanssa, niin aloita vaikka pudottamalla ne viidennekseen. Ja lisää treenin jälkeen mukaan maltoa noin 50-100g myös.

Loottus sanoi:
Elikkä miten pitäis tota tankata? nykyisin juon veden kanssa 50g kreatiinia ja 300g WHEY heti treeninjälkeen. noin ainakin ohjeissa lukee että pitää tankata. mutta pitäiskö mun myös tankata lepo-päivinä? ja sitte olisko hyvä ottaa aamuisin myös tota crea ja wheytä pikkasen? Vinkkejä!
melko hurjia määriä otat :eek: ...ettei olis tullu liikaa nollia :rolleyes:

50g 300g?!?! Mitä helvettiä? Pakko olla nolla liikaa kummassaki?

setae sanoi:
Jos olet oikeasti tosissasi noiden lukujen kanssa, niin aloita vaikka pudottamalla ne viidennekseen. Ja lisää treenin jälkeen mukaan maltoa noin 50-100g myös.

voi saat... sanoin väärät luvut. se oli 10g krea ja 40g whey :D

setae sanoi:

ok. enpä tiiä tosta maltosta ku oon aina pyrkiny vältään sitä mutt vois alkaa oottaa sitä ku vaikuttaa aika hyvältä

Loottus sanoi:
ok. enpä tiiä tosta maltosta ku oon aina pyrkiny vältään sitä mutt vois alkaa oottaa sitä ku vaikuttaa aika hyvältä
Kyllä sä sinne palkkariin kuitenkin hiilariakin tarviit, eli maltoa sekaan vaan (ja kreatiini)!

No et varmasti ota 300g tota wheytä...se tekee noin 6dl jos se on edes hiukn normaalin painosta...ehkä jopa 7 dl....ei se paina yhtä paljon kuin vesi :hyper:

Voisin tähän samaan jatkaa et onko tässä nyt hyvä ajankohta rueta mättään kreaa kun ikää on 17v ja treenausta 8 kuukautta 3 kertaa viikos. Ja voinko ottaa esim. 5g päivässä purkin loppuun? salipäivinä ennen treeniä 5g ja jälkeen 5g. Vai miten ton kanssa kannattas järkeillä... :/

Originally Posted by SeLektA
Voisin tähän samaan jatkaa et onko tässä nyt hyvä ajankohta rueta mättään kreaa kun ikää on 17v ja treenausta 8 kuukautta 3 kertaa viikos. Ja voinko ottaa esim. 5g päivässä purkin loppuun? salipäivinä ennen treeniä 5g ja jälkeen 5g. Vai miten ton kanssa kannattas järkeillä... :/
Ei tolla ajankohdalla nyt varmaan kovin suurta merkitystä ole, että siitä vaan. Mulla loppui juuri kreakuuri, ensin tankkasin 5 päivän ajan 4x5g päivässä ja sen jälkeen 5 viikkoo 5g päivässä salin jälkeen tai päivällisen yhteydessä. Itse noudatin ihan sen purnukan kyljessä olevaa ohjetta, jotkut taas kiskoo pitkiäkin aikoja ilman mitään taukoja mutta kyllä aloittelijoilla IMO taukoja on ihan järkevää pitää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hummerivirta sanoi:
Ei tolla ajankohdalla nyt varmaan kovin suurta merkitystä ole, että siitä vaan. Mulla loppui juuri kreakuuri, ensin tankkasin 5 päivän ajan 4x5g päivässä ja sen jälkeen 5 viikkoo 5g päivässä salin jälkeen tai päivällisen yhteydessä. Itse noudatin ihan sen purnukan kyljessä olevaa ohjetta, jotkut taas kiskoo pitkiäkin aikoja ilman mitään taukoja mutta kyllä aloittelijoilla IMO taukoja on ihan järkevää pitää.

Kiitän, eikun purkkia tilaukseen.. :thumbs:

Pakko ny sanoa, että älä juo kahvia (ainakaan paljoa), ku vedän kreatiinia. Kahvi näet kumoaa nestettä keräävän vaikutuksen ja samalla menee kreatiinin idea hukkaan. Ravinteista lisää sen verran, että halpoja pusseja saa marketeista ja esim. Kärkkäisellä on Malto tynnyreitä myynnissä halvalla. Ei mitään hifituotteita kannata ostaa, mene pääosin rahat hukkaan ja varsinkaan ku tämmösellä tavallisella köyhällä opiskelijalla ku mulla on rahat tiukoilla :D

Toivottavasti ei menny ihan :offtopic:

saahan sitä kahviakin juoda, kunhan juo tarpeeksi vettä. vettä kannattaa juoda muutenkin reilusti. pidä vaan vesipullo koko ajan mukana niin sitä uppoaa päivän mittaan ihan passelisti.

desi proteiinia, puoltoista desiä maltoa ja teelusikallinen kreatiinia. hifistellä kerkeää myöhemminkin, ensin perusasiat kondikseen. mitenkäs muut päivän ruokailut? oletko pitänyt ruokapäiväkirjaa?

Joo ei sitä kahvin juontia ny kreatiinin takia tarvitse vähentää. Kyllä krea ehkä antaa potkua lihaksiin mutta ei se hereillä pidä :D Itse juon aina joka kahvikupin jälkeen pari lasia vettä niin tulee sekin kuitattua heti.

Hummerivirta sanoi:
Joo ei sitä kahvin juontia ny kreatiinin takia tarvitse vähentää. Kyllä krea ehkä antaa potkua lihaksiin mutta ei se hereillä pidä :D Itse juon aina joka kahvikupin jälkeen pari lasia vettä niin tulee sekin kuitattua heti.

No joo ehkä tulin taas vaihteeksi vähän kärjistettyä yleiseen muotoon toi kahvinjuonti. Kaikki on yksilöllistä. Mutta kyl siinä kahvissa silti on haittapuolia, joten vähennä sen juontia.... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom