Tosissaan treenaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli nyt on tultu siihen pisteeseen ,että on aika alkaa treenaamaan kunnolla ja 'oikeaoppisesti.Tähän asti treenit on ollut vähän hälläväliä meininkiä vailla mitään treeniohjelmaa.Ravintopuoleenkaan en ole panostanut ja uskon että olen syönyt aivan liian vähän.

Suunnittelin että aloittaisin treenaamaan ensin 4vk voimaohjelmalla?
Ja sen jälkeen yrittäisin massaakin saada.Onko okei?
Ja venyttely pitää aloittaa koska lihakset tuntuu olevan aivan jurrissa. :)

Montako kaloria päivässä tämmönen 174cm ja 72 kilonen tarvii?
Protskua pyrin vetelemään sen 150g päivässä?Riittääkö?
Ja antakaahan vinkkejä mistä saa halpaa protskua ruuan muodossA?
Oisko kreatiinistä hirveää hyötyä kun voimaa tavoittelee-?
Palautusjuomassani on kyllä vähän mutta se tuskin riittänee.

Aattelin myös ostaa Cofu-Tabs kun meinaa väsyttää koulun jälkeen.
Onko huono/hyvä?

Onko muuten paha asia jos treenaa maastavetoo ilman vyötä?

Kaikenlaisia vinkkejä tulemaan . Kiitos. :kippis1:

Aattelin myös ostaa Cofu-Tabs kun meinaa väsyttää koulun jälkeen.
Onko huono/hyvä?

Selvitä mieluummin mistä se väsymys johtuu. Eipä kofusta niin haittaakaan ole, mutta ei siitä miksikään pitkäaikaiseksi ratkaisuksi ole. Veikkaisin, että syytä löytyy yöunista ja ruokailusta (meneekö koulupäivän aikana nopeaa hiilaria esim. namien muodossa).

Venyttelyyn vinkkinä jos ei kotona venyttely maistu tai muistu. Venyttele salilla sarjojen välissä niin että lämppärisarjoissa venyttelet kevyesti treenattavat lihakset ja sitten muissa väleissä niitä lihaksia joita on tullut edellisenä päivänä treenattua. Ei toki vastaa erikseen tehtyä kunnollista venyttelyä mutta on silti parempi kuin ei venyttelyä ollenkaan.

Proden määrän veikkaisin riittävän koska saman verran menee samankokoisella naisella :D . Hyviä ja halpoja lähteitä on minun turha lähteä listaamaan koska olen itse kasvissyöjä (paitsi rahka ja raejuusto). Krean jättäisin pois jos sitä jo palkkarissa on (tilanne sama kuin itsellä). Mieluummin sitä ruokaa ruokaa ruokaa koska siitä ne voimat oikeasti kuitenkin on peräisin.

Itsekin koetan vetää ruokaa niin paljon kuin mahdollista, mutta liian vähän syöminen epäilyttää.

Siihen, kannattaako maastavetoa tehdä ilman vyötä kaipaisin vastausta. Itse en ole sellaista vyötä hankkinut.

Onko ohjelman runkoa tiedossa, siis sen voimaohjelman?

Itsekin koetan vetää ruokaa niin paljon kuin mahdollista, mutta liian vähän syöminen epäilyttää.

Siihen, kannattaako maastavetoa tehdä ilman vyötä kaipaisin vastausta. Itse en ole sellaista vyötä hankkinut.

Onko ohjelman runkoa tiedossa, siis sen voimaohjelman?

Ei missään nimessä vyötä, muuten se oma vyö siellä vatsan seutuvilla ei vahvistu. Isompien rautojen kanssa sitten, jos silloinkaan ;)

Selvitä mieluummin mistä se väsymys johtuu. Eipä kofusta niin haittaakaan ole, mutta ei siitä miksikään pitkäaikaiseksi ratkaisuksi ole. Veikkaisin, että syytä löytyy yöunista ja ruokailusta (meneekö koulupäivän aikana nopeaa hiilaria esim. namien muodossa).

Jep - kofua ei kannata vetää jatkuvasti. Siihen tottuu aika nopeasti ja sitten se ei enää piristäkään (kuin ehkä älyttömillä annoksilla).

Jep - kofua ei kannata vetää jatkuvasti. Siihen tottuu aika nopeasti ja sitten se ei enää piristäkään (kuin ehkä älyttömillä annoksilla).

Höpö höpö. Tottakai toleranssi kasvaa jos sitä kaksin käsin kiskoo, mutta semmonen 2-3 tabua ennen reeniä nyt ei mitään riippuvuutta aiheuta. Varsinkaan jos ei muuten sitä kahvia paljoa juo.

en jaksa lukea aikaisemmin postattuja, mutta henkilökohtaisesti näin 2.5 vuoden säännöllisen ja ei niin säännöllisen treenaamisen aikana "tosissaan treenaaminen" tarkoittaa minulle nykyään:

Ravinnon koostumuksen tarkkailua. (prodet 200g / päivä, tavote, rasvaa riittävästi ja hiilaria massakaudella vitusti, dietillä hillitysti. Ei alkoholia)
Lihashuoltoa, venyttelyä ja hieromista.
Treeneissä vedetään niin isoilla painoilla kun pystytään, ilman että suoritustekniikka kärsii. Kipuun asti, ei kuitenkaan failureen kun treenimetodi on 2-jakoinen.
Huolehditaan säännöllisyydestä, nukkumaanmenoajassa ja treeniajoissa.
(ei rillutella yömyöhään joka vkl)

voimatreeniin raskaita perusliikkeitä. halpaa proteiinia: tonnikala, rasvainen jauheliha, heraisolaatti aka pieruhera (Täyttä paskaa).

Kyllä, kreatiinista saan itse ainakin järjettömästi lisää voimaa, sarjapainoihin +25% noin... esim hauiskääntö keskitetysti: 18->22-24kg "kuurilla"

Höpö höpö. Tottakai toleranssi kasvaa jos sitä kaksin käsin kiskoo, mutta semmonen 2-3 tabua ennen reeniä nyt ei mitään riippuvuutta aiheuta. Varsinkaan jos ei muuten sitä kahvia paljoa juo.

Ei se tietysti mikään huume ole. Toki kahviinkin voi saada riippuvuuden, mutta se ei ollut nyt pointtina. Pointti oli, että niistä 2-3 tabusta ennen treeniä ei ole säännöllisesti käytettynä mitään iloa, koska toleranssi kasvaa ja ne ei enää piristä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pointti oli, että niistä 2-3 tabusta ennen treeniä ei ole säännöllisesti käytettynä mitään iloa, koska toleranssi kasvaa ja ne ei enää piristä. :)

No itsellä ainakin piristää selvästi. Ja käytetty on jo varmaan parisen vuotta, säännöllisesti. Lisää selkeästi vireystilaa ja hikoilua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom