Tosimies on nyt retroseksuaali!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WUHUU!! :hyper: Kohta minäkin saan naisia niin paljon että rumimpia saa jo potkia pihalle! tai sitte en... :jahas:

Eikös nuo Holivuud-starat oo jo aika pitkään käyttänyt tuota muutaman päivän putken jälkeen -lookkia. Muutaman päivän sänki, tukka sekaisin ja vähän vituillaan oleva paita niin se on siinä.

No voihan nenä, just ku ehin laittaa hiukset ja vetää vessan :(

Onneksi Ilta-Sanomat kertoo meille mitä naiset haluavat.

Tosimies ei oo tosimies, jos se seuraa jotain v*tun hollywood-pellejen pukeutumiskoodia.

Ensin viilataan kynnet. Nyt pitäis pureskella kynsiä ja niiden alla pitää olla hirveet paskaraidat. :zzzz:

Mua ei ainakaan kiinnosta tollanen. Kyllä noi trendipellet vois nyt pikkuhiljaa päättää, että MIKÄ se trendi on. Kuka jaksaa tollasta jatkuvaa tuuliviirimeininkiä.

Noista artikkelin lopussa mainituista miehistä ei taida muut pitää kuin miesten omat naiset.. Toivottavasti Suomessa ei mennä tuon villityksen mukaan. Mielummin Antti Tuisku-lookki, kuin resupekka staili..

JoATti: trendit vaihtuu joka vuodenaika tai useamminkin. Pitää olla ajan hermolla lukemalla cosmopolitaania ja trendiä ja mitä noita nyt onkaan :D

- Retroseksuaali on miehinen mies, alfauros, joka muistuttaa fysiikaltaan shar pei -koiraa (ryppyinen, veltto ja silti rakastettava),

Shar-pei_relaxed.jpg

Soon kuin peiliin kattos! :)

JoATti: trendit vaihtuu joka vuodenaika tai useamminkin. Pitää olla ajan hermolla lukemalla cosmopolitaania ja trendiä ja mitä noita nyt onkaan :D
Just joo. Vai Cosmopolitan ja Trendi. :jahas: ;)

Tiedän kyllä, että trendit vaihtuu jne. Ei mun silti tarvi siitä tykätä.

Janne22 sanoi:
PLATTARIN housut ja wifebiitteri päällä maanantaina duunii!
Kyllä mä ihan kauluspaitaa käytän duunissa. IMO tyylikäs voi olla seuraamatta trendejäkin. Se on mielestäni juuri sitä TYYLIKKYYTTÄ.

Lumi sanoi:
Syvällistä. :haart:
Hyvä, kun tykkäät. :kippis1:

tyylikäs voi olla seuraamatta trendejäkin. Se on mielestäni juuri sitä TYYLIKKYYTTÄ.

Onkohan tämän liikkeen takana jotkut maailmanparantajat, jotka haluaa tehdä muodeista sellaisia että niistä tyylittömistä ressukoistakin tulee aina puoleksivuodeksi kerrallaan huipputyyllikkäitä? Mikäköhän ryhmä on seuraavana vuorossa?

Onkohan tämän liikkeen takana jotkut maailmanparantajat, jotka haluaa tehdä muodeista sellaisia että niistä tyylittömistä ressukoistakin tulee aina puoleksivuodeksi kerrallaan huipputyyllikkäitä? Mikäköhän ryhmä on seuraavana vuorossa?
Nyt en kyllä ihan täysin seuraa tota sun logiikkaa tossa takana, mutta itse en ainakaan kuulu mihinkään "liikkeeseen" jonka tavoitteena on parantaa maailmaa tai tehdä ressukoista tyylikkäitä. En myöskään kuulu niihin ressukoihin. :)

Tarkoitin sellaista ajatonta tyylikkyyttä. Esim. liituraitapuku on mielestäni sellainen.

Nyt en kyllä ihan täysin seuraa tota sun logiikkaa tossa takana, mutta itse en ainakaan kuulu mihinkään "liikkeeseen" jonka tavoitteena on parantaa maailmaa tai tehdä ressukoista tyylikkäitä. En myöskään kuulu niihin ressukoihin. :)

Siis tämän "liikkeen" joka on saanut aikaan noi Ilta-Sanomien jutut ym., ketä ne nyt onkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom