Tosimiehet nielee!

ihan sama mikä rahka, saan alle puolessa minuutissa alas kun on kuitenkin hirmu hyvää! oon tarvittaessa nopea syömään, oppinut olosuhteiden pakosta ja rahka maistuu aina. siis aina, oli merkki mitä vain.

Kysehän oli tosimiehistä eikä naisista! :O
Naiset nyt nielee mitä vaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysehän oli tosimiehistä eikä naisista! :O
Naiset nyt nielee mitä vaan.

Ai, mut mä tunnen itseni niin miehekkääksi jos ruokatapoja ja määriä katsotaan. Eli enkö saisi anteeksi tän kerran? Voin kokeilla tällä viikolla vielä sekä ehrmannin että milbonan nopeussyöntiä, onko muuten pirkka ja milbona samanlaisia koostumukselta kun ei ole kokemusta pirkasta?

Ai, mut mä tunnen itseni niin miehekkääksi jos ruokatapoja ja määriä katsotaan. Eli enkö saisi anteeksi tän kerran? Voin kokeilla tällä viikolla vielä sekä ehrmannin että milbonan nopeussyöntiä, onko muuten pirkka ja milbona samanlaisia koostumukselta kun ei ole kokemusta pirkasta?

Pirkka on koostumukseltaan lähempänä pikasementtiä. Paskin rahka maan päällä.

No sovitaan että tuun tänne ylistämään sua, jos videolla todistat syönees jonkun tosi pahan ja kitalakeen takertuvan rahkan alle puoleen minuuttiin. Valiosta puhuin itse, koska tökkii mulla ainakin pahasti. Mutta jos löytyy pahempaa niin mikäettei!

Toi valio on muuten niin perseestä kun heittää suuhun lusikallisen niin meinaa oksennus tulla. :D

+ eilen vedin yhteensä 3 purkkia sitä paskaa kun yritin saada alas kaiken maailman juomis mitä tein tehosekottimella :D 4 purkkia meni ja 3 alas asti ja ihan lopuks täyteen vattaan toi 1 purkki ilman mausteita.

Ehrnammi meni alas 11 sekunnissa, suoraan jääkaapista ja isolla lusikalla purkista. Ehkä se puoli sekuntia meni kellon käynnistämiseen ja sammuttamiseen ja purkin pohjalle jäi vain minimäärä kaaputettavaa. Huolettomasti suurimpiirtein hotkittuna olis menny se 8sekuntia :D

Jaahas kokeilin tuossa iltapuhteena milbonan viissataa grammalaista raakana. Tekniikka ehkä vähän levähti kun menin ahneuksissani tunkemaan liikaa rahkaa suuhun jolloin nieleminen vaikeutui huomattavasti aika jäi vähän 1min 30s tavoitteessa ollessa noin 1min 50sek.

Ja tuossa se luvattu video :Dhttp://www.youtube.com/watch?v=rCpOSGWZNms

Jamppax, tossa on sitä niin sanottua Suomalaista sisua ja periksantamattomuutta.
Ei muuta kun sarjakestävyyttä 250 grammasilla x3 ja kerran viikkoon maksimi päivä 500:lla.
Hiljaa hyvä tulee! :)

Ei vaan, itte en millään sais raakana rahkaa edes lusikallista, hyi helvetti..

Joo kyllä selkeesti täytyy vähän treenata tota lusikointi ja nieleskely tekniikkaa. Veikkaan että voisi olla parempi ottaa pienempiä lusikallisia yksi kerrallaan. Täytyy ruveta vähän syömään tota milbonaa taas sillai treeni mielessä :D

Kyllä tossakin meinas olla vaikeuksia niellä noita isoja lusikallisia :D Ehrmanni vois mennä nopeempaa, kun on hieman vetisempää..

Vilulle aika selkee erävoitto, huomaa reenuen tuottaneen tulosta. Yks ainut "huulien lussutus" hetki oli, muuten meni kun vettä vaan!

Tätä mä alan treenaan. Herkutellenkin purkillisen rahkaa vetää pitkästi alle minuuttiin. Vois sitte laittaa ekan treeni videon pakkikselle :D

Söin äskön vielä 2purkkia ja koitin vähän harjotella tota tekniikkaa. Toi videon rahka meni ihan kylmiltään sen enempää reenaamatta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom