Tosimiehet nielee!

Sain muuden kertaheitolla uuden suosikki harrastukseni! Joka ilta ennen nukkumaanmenoa ehhrrrmanni mahollisimman nopeasti kitusiin. Videoo tulee kuhan pääsen alle 10 sekunnin :D

edit.kirjotushärö

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovaa reeniä! Toi ehrmann on kyllä helppo, mutta ei oikein onnistu kun yksin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vilu oli alkuun ehkä 12 sekunnin vauhdissa ;) . Huippu-urheilussa tärkeää on osata keskittyä suoritukseen ja sulkea ulkopuoliset tekijät pois, vaikka yleisö luo tietenkin lisäpainetta suoritukseen. :D

Jamppax:lle iso käsi siitä, että sai Milbonan edes alas, saati sitten noinkin nopeasti.

Kannattanee keskittyä noihin puolen kilon köntteihin, niin alkaa kunnon erojakin tuloksissa näkyä. Otin kokeeksi iltapalaksi pehmeän laskun, eli X-tran 500-grammaisen jääkaappikylmänä. 40,75s itse kellotettuna. Liian paljon tuhraantui aikaa kipon viimeistelylusikointiin.

Mulla ois jääkaapissa X-tran 500g. Vittu yritän syödä sen! Tottunut kermaperse kun olen, ja syön vain Valion pehmeää, niin saattaa mennä tuohon 5min. Noh, sen näkee iltapalalla.

Tänään meni sellane, Xtran 500g mustikkarahka pariin minsaan. En ees yrittänyt nopee. Mut ohan se heti eria keissi ku pelkkää maustamatonta rahkaa. : )

Varustesyöntinä menin surkeaan 17 sekunnin aikaan, en ole kyllä syönyt rahkan,rahkaa 5 kuukauteen, tredin innoittamana piti koittaa.
Varusteet makeutusaine + hillo. Kaavin purkin liian tyhjäksi niin siihen menee liikaa aikaa.

Suorituksen toteutin 250g ehrmannilla

Nostetaas tämä ylös.

Tuli tossa pari päivää sitten koitettua niin kyllä se 1min 10sec siihen meni :D En tajua miten sen voi saada alas alle minuuttiin

Tarjoan kopan kaljaa sille joka vetää Valion ProFeel purkin nassuun alle puolen minuutin. Sitä kun lykkää suun täyteen niin se on siinä. Puhallushiekkaakin on helpompi syödä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom