Tosimiehet nielee!

Noniin, nyt on elämän ensimmäinen Ehrmanni syöty (en muista kyllä maistelinko kerran aiemmin vuosia sitten...)

Tottakai pakkiksen innoittamana kellotin koko rumban. Laitoin Iittala Mango-lusikan purkin viereen, avasin purkin jääkaappikylmänä, laitoin kännystä ajanoton päälle ja otin ensimmäisen suupalan. Maku oli aivan kamala, tähän tuhraantuikin aikaa kun jouduin hakemaan aprikoosimarmeladi-purkin ja lappamaan noin 100gr marmeladia ehrmannin joukkoon. Maku muuttui oleellisesti paremmaksi ja popsiminen pystyi alkamaan. Käytin teelusikkaa joten popsiminen oli varsin hidasta.

Aikaa kului kaikenkaikkiaan 4min 57sek, josta osa tuhraantui marmeladi-purkin etsimiseen, avaamiseen ja itse hillon lisäämiseen rahkan joukkoon aina silloin tällöin. En usko että koittelen moista tapahtumaa toista kertaa :urjo:

Uskon että olisin pystynyt alittamaan maagisen 4:n minuutin rajan jos marmeladipurkki olisi ollut alunperin siinä vieressä ja olisin käyttänyt ruokalusikkaa teelusikan sijaan :thumbs:

Itselläni oli myös ongelmia jaksaa syödä kyseinen purkki loppuun saakka, mutta kellotuksen ollessa päällä päätin syödä sen vaikka väkisin, kahdeksi aamupalaksi kyseinen purkki olisi juuri sopivan kokoinen, tosin tämän testin tein iltapäivällä ennen salille lähtöä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän väliin sitten oikea :david: kysymys...
Eli mistä ootte tota rahkaa löytäny ja minkähän näkönen se purkki on ku ei oo osunu silmään vaikka oon vähän kaupoissa etsiskellykkin.

Ja miks muuten siis tota Ehrmannia... Onks se jotenki paremman makusta ku muut vai...
Sorry kun oon taas :david:

S-markettien ja valintatalojen jugurtti-altaassahan moista löytyy. Valion maitorahkan vieressä. Purkki on vihreä-valkoinen, kuvassa neliön muotoinen alareunassa: :thumbs:
images

En kyl tiedä miks sitä niin paljon kehutaan, varmaan liukkaamman koostumuksensa vuoksi, valion maitorahka kun on sellaista hiekkaa mikä takertuu kurkkuun. Rasvaa siinä on 0.2% ja painoa 250gr ja hintaa noin 50c.

make77 sanoi:
Tähän väliin sitten oikea :david: kysymys...
Eli mistä ootte tota rahkaa löytäny ja minkähän näkönen se purkki on ku ei oo osunu silmään vaikka oon vähän kaupoissa etsiskellykkin.

Ja miks muuten siis tota Ehrmannia... Onks se jotenki paremman makusta ku muut vai...
Sorry kun oon taas :david:

Kyllä sitä saa melkein joka ruokakaupasta. Se on valkonen purkki jossa on vähän vihreätä. Ja vihreällä lukee Ehrmann. Ja se voittaa 68-0 kaikki muut rahkat koska se on sellasta vetisempaa, eika sellasta paskaa laastia niinku valiot ja pirkat. Ja se on tietenkin vielä paljon halvempaa. Parastahan on kun sekottaa vähäkalorista mehukeittoa ja ehrmannia, tulee semmonen hyvä mansikkajuoma jonka vetämiseen menee 10s.

fidi sanoi:
Kyllä sitä saa melkein joka ruokakaupasta. Se on valkonen purkki jossa on vähän vihreätä. Ja vihreällä lukee Ehrmann. Ja se voittaa 68-0 kaikki muut rahkat koska se on sellasta vetisempaa, eika sellasta paskaa laastia niinku valiot ja pirkat. Ja se on tietenkin vielä paljon halvempaa. Parastahan on kun sekottaa vähäkalorista mehukeittoa ja ehrmannia, tulee semmonen hyvä mansikkajuoma jonka vetämiseen menee 10s.

Kannattaa myös kokeilla tehdä pirtelöä tuosta rahkasta (ihan sama kenenkä valmistajan). 6dl maitoa (rasvatonta), purkki maitorahkaa, ja joku banaani tahi mangon pala tai jotain makeata.
Sitten vihreäVilliSauvasekoitin käteen ja hurhurhur. VALMIS. Aikaa meni noin 2 min ja juomiseen menee se 2 min.
Ja on proteiinit kasassa.

Millaisilla lusikoilla syötte Ehrmanninne? Itse vedin purkin 15 sekuntiin teelusikalla. Isommalla lusikalla uskon pääseväni alle 10s.

- Tinke-80

Tinke-80 malttoi odotella peräti 2min edellisen yrityksen jälkeen? :D

Onkai sitä itelläkin oltava sen verran vajausta päässä että lähtee tähän mielettömään ahmintaa sessioon mukaan, kunhan käyn ostamassa kaupasta tarvittavan aineen eteeni. Illalla tulokset maailmalle.

16 sek, ja minäkö luulin itseäni suurisuuksi? :(
Nojaa, harjoitus tekee mestarin. :whip:

Ei saatana teitä poikia, saitte vanhankin yllytettyä tosissaan Ehrmannin kimppuun. Lähdin pelaamaan rauhallisesti omaa peliä ja katsoin mihin se riittää. Pettymyksekseni sekundaattori pysähtyi kuitenkin aikaan 12,3.

Päätinkin tässä vaiheessa korottaa panoksia ja ottaa seuraavaksi kohteeksi haasteellisen puolen kilon Milbonan.
Tiukka keskittyminen ja jutimaisesti satakymmenen lasissa matkaan. Ensimmäinen sata grammaa meni vielä Ehrmannin höyryillä alas, mutta tämän jälkeen kurkkutorveni tajusi millaiseen koitokseen olin sen pakottanut. Sementtimäinen mönjä alkoi joka lusikallisella takertua pahemmin nieluuni ja hengitys salpaantui vaimeaksi pihinäksi. 27 sekunnin ja noin kahdensadan gramman jälkeen heitin pyyhkeen kehään ja kaksistelin kurkkuuni jämähtäneen rahkan limpparilla alas. Pistin epäonnistumiseni Pentti Matikaisen piikkiin.

Tästä kokemuksesta innostuneena heitänkin seuraavan haasteen: Kuka vetää viikon aamuaerobisella käytössä olleet urheilusukat liukkaimmin tuulensuojaan??

Nyt nostetaan tämä threadi esiin, hienointa antia pakkikselta pitkään aikaan.

Tänään noin klo 20.00 saatte kuulla oman aikani, kun olen tullut salilta. Alle 10 on tavoite, sellaiseen 20 sekuntiin syön purkin ihan tavallisestikin.

Misanthrop sanoi:
Päätinkin tässä vaiheessa korottaa panoksia ja ottaa seuraavaksi kohteeksi haasteellisen puolen kilon Milbonan.
Toi menis kyllä tosi haasteelliseksi, on sen verran kuivaa. Ite tulen nautiskelleeksi milbonan yleensä vesilasillisen tms. kanssa, jolloin sellaisen tuhoaa parissa minuutissa.

Hmm.. Purkki lämpenee vieressä ja hevi soi taustalla. :rock:

Kohta kokeillaan se normaali ehrmann.

EDIT: 26 sek. Pahan tekniikkavirheen tein, kun alotin liian isoilla lusikallisilla eli 3 lusikallista ~puolet menny. Sitten nousi oksennus kurkkuun ja piti levähtää muutama sek. Nyt osaa nostaa hattua niille alle 15sek miehille ja naisille :rock:

EDIT2: Niin ja puollustukseksi voin sanoa, että n. 20 min ennen tätä söin purkin ehrmannia ja 2 kokonaista ruisleipää kaikilla herkuilla.

En viitsinyt odottaa iltaan, vaan vedin äsken jääkaappikylmänä koemielessä yhden: aika 10.2 s. Iltapalalla uusiksi lämpimällä purkilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom