Tosimiehet nielee!

yusuplus

Banned
Ikä
41
Purkki ehrmannia (250g) 21 sekunnissa alas..mites muilla? :D

ps. sori jos mulla on ollu tylsää ;)

edit: suoraan purkista ja aseena oli ylläripylläri lusikka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkälaisessa muodossa tuon Ehrmanin pitää oikein olla, eikai tuossa nyt kovin kauan mene jos sen pistää tehosekoittimella sopivaan määrään vettä ja juo pois. :kuola:

Aika laskettaneen purkista mahaan ilman mitään vippaskonsteja eli lusikalla rahka purkista mahaan asti.

Yksi purkki Ehrmannin rahkaa (250g) menee kevyesti vajaaseen 13 sekuntiin :rock:

Kahden purkin kokonaisaika (Ehrman 2x250g) venyy kuitenkin 49 sekuntiin kun toinen purkillinen alkaa takerrella kurkussa. :curs:

Että kyllä on ollut hieman tylsä sunnuntai ilta täälläkin :hyper: :nolo:

1 vinkki ehrmannin syöntiin!

Ottakaa purkki pois jääkaapista noin 30min ennen syöntiä. Koostumuus muuttuu löysemmäksi ja sen saa tosi nopeeseen huiviin ;)

Nabla sanoi:
Yksi purkki Ehrmannin rahkaa (250g) menee kevyesti vajaaseen 13 sekuntiin

"kato mua suoraan silmiin ja sano ettet psiitannu!" ;-)) ..mä rikon ton enkan illalla!

*kirjoittaa l0b0n neuvon ylös*

edit: mä muuten kellotin ton ajan vasta tokalla ehrmannilla

Nabla sanoi:
Kahden purkin kokonaisaika (Ehrman 2x250g) venyy kuitenkin 49 sekuntiin kun toinen purkillinen alkaa takerrella kurkussa. :curs:

Jea padi... 2 purkillista lusikalla naamaan 46 sekunnissa. Ja oli siis nieltykkin tuohon aikaan. Oli vielä pikkusen tekniikkavirhettä kun yritin niellä kerralla liikaa ja eka purkillsen aikana ja meinas alkaa nousemaan takas. Toisen aikana sain pidettyä tekniikan kasassa ja se meni nopeaa.

hemmmo sanoi:
Jea padi... 2 purkillista lusikalla naamaan 46 sekunnissa. Ja oli siis nieltykkin tuohon aikaan. Oli vielä pikkusen tekniikkavirhettä kun yritin niellä kerralla liikaa ja eka purkillsen aikana ja meinas alkaa nousemaan takas. Toisen aikana sain pidettyä tekniikan kasassa ja se meni nopeaa.

Jea padi! Kova aika.. Pistin 2 purkkia lämpeneen, puolen tunnin päästä uudet pohjat, jos vaan tekniikka pysyy kasassa :D

Pakko sanoo tähän väliin että oma enkka Ehrmannin syönnissä on varmaan kymmenen minuuttia. :nolo:

Godless sanoi:
Pakko sanoo tähän väliin että oma enkka Ehrmannin syönnissä on varmaan kymmenen minuuttia. :nolo:

Mulla on tuo käänteis-enkka 2päivää ja 6minuuttia. Söin puolikkaat jämät pöydänkulmalta, maku oli ehtaa ehrmannia :david:

äh... 20s
Purkissa oli öljyt ja funlightit valmiina, kun olin juuri syömässä. Pitää parantaa vielä tänään:evil:

No vittu:hyper: 12,5sek meni lapiointiin tavis kokoisella Hackmannilla:)
edit: mulla meni lähtö hiukka munilleen, kello kävi enkä saanut lusikkaa lapasiini heti. Eli lusikka oli pöydällä Ehrmannin vieressä :D Että kyllä toi huomenna jo 8sekunnin nurkille menee

hemmmo sanoi:

Jea padi.. 2 purkkia ja lusikalla 43 sekunnissa. Ja kaikki nieltynä tuohon aikaan. Lämmintä rahkaa on vähän helpompi niellä, mutta toisaalta aikaa tuhraantuu turhaan kun pitää kaapia vähän veteläksi mennyttä rahkaa purkin pohjalta.

jahas, huomenna lähtee kokeiluun:D Kyllä tuon ajan meinaan ylittää:)

:::Onko pakko käyttää lusikkaa?:::

Helposti menee 21 sekunnissa.Pitää kokeilla kohta.

Eipä sitä kylmänä kovin nopeaa saanut alas

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom