Tosi-tv ja sen mukanaan tuoma julkisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Olen monesti miettinyt noita kaiken maailman ohjelmia, mihin haetaan ihan normaaleja ihmisiä. En tarkoita nyt näitä tietovisoja jne. vaan esimerkiksi suurin pudottaja tai maajussille morsian ohjelmia.

Kuinka moni olisi harkinnut menevänsä tuon tyyppiseen ohjelmaan, jos sen mukanaan tuoma julkisuus ei olisi niin raakaa?

Otan esimerkiksi itseni. Mulla on vuosien työskentelystä ovella kertynyt kymmeniä juttuja, joiden takia minulle ei ole tullut edes sanallista huomautusta. Mutta jos menisin johonkin ohjelmaan, kaivettaisiin kaikki tuo törky esille, ja minustakin saisi aika helposti väkivaltaisen kuvan, ja lehden oikaisuhan ei ihan heti päädy etusivulle..

Mä luulen, että noihin ohjelmiin menisi paljon värikkäämpiä ja mielenkiintoisempia ihmisiä jos keltainen lehdistö ei kaivaisi kaikkea vähänkään negatiivista esille, ja ohjelmat olisi sitäkin mielenkiintoisempia.

Onko kukaan muu samaa mieltä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan muu samaa mieltä?

Olen aivan samaa mieltä! Minusta olisi kiva käydä BB:ssä ja Robinsonissa ja vaikka Suurin pudottaja-kisassakin (tai siis hakea niihin) mutta en halua historiaani revittävän auki millään tasolla. Jos päätän kertoa itsestäni jotain, esim pakkislaisille, niin teen sen itse ja pidätän itse itselläni oikeuden kertoa lisää, mikäli haluan.

Mutta. Kyllä tuossa toisaalta on sekin puoli esim BB:ssä, että kun sinne valitaan x suulasta/menevää/rohkeaa/hölmöilevää tyyppiä, niin ryhmädynamiikan peruslakien mukaan kaikki eivät ole pellejä talossa. Siis jokainen ihminen ottaa oman roolinsa tilassa muiden paikallaolijoiden mukaan. Tästä syystä räväkätkin ihmiset voivat olla nössöjä jossain muussa porukassa.

Mulla ei oo hinkua mihinkään tollasiin ohjelmiin mut olen kiinnittäny huomiota sellaseen ettei kisailijan itse ole tarvinnut edes sössiä, mutta ilkeitä lööppejä saadaan aikaiseksi. Tyyliin kisailija "neiti nirppanokan ex murhaaja" ja kun avaat lehden sisäsivun niin käy ilmi että neiti nirppanokka on 13-vuotiaana diskossa pussannut poikaa joka kymmenen vuotta kyseisen diskoillan jälkeen on syyllistynyt rötöksiin ja kyseiset henkilöt eivät ole edes nähneet toisiaan kahteen kymmeneen vuoteen. Eli tehdään lööppejä keinolla millä hyvänsä. Ja parasta hommassa on se että nähdessään neiti nirppanokan tositeeveessä tämä heebo, joka pusun sai ottaa itse yhteyttä lehdistöön kaljarahaa saadakseen: "Hei toi on mun ex."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom