Tosi notkeaksi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Black King
on se van Damme vaan melko äijä. Se on aika notkea ja taitaa hyvin itsepuolustusta. Onko pitkäkestonen projekti venytellä, että sais spagaatin tai splitin?

Hmm.. Katopas van Dammen elokuva "Kickboxer". Siinä on hyvin yksityiskohtaisesti näytetty kuinka hänestä tuli niin notkea.;)

Originally posted by Jukka84
Juu ei. Sivuspagaatista voidaan kyllä käyttää nimitystä sprigaatti, mutta EI spiraali. Mutta saahan sitä kutsua miten itte tykkää...

Niin mie tiiän kyllä et spiraali ei oikeesti tarkota sivuttain spagaatia, kun oon koko pienen ikäni harrastanu telinevoimisteluu, mut ihmiset luulee, että spiraali=sivuttain spagaati. Don´t know why.

Isometrinen venyttely on avainsana todella notkeaksi tulemiseen. Isometric Stretching

Äärimmäinen keino on Shutdown Threshold Isometrics, missä sammutetaan kehon omat suojamekanismit.
-"I would save it as a last resort though, because it is extremely painful and exhausting."
-"It is very painful-scream your heart out."

Pavel "The Evil Russian" Tsatsoulinen kirjasta Beyond Stretching

Originally posted by Raven
Jos aikoo Van Dammeksi, niin kannattaa aloittaa ensin baletti.
Hollywoodin ensimmäinen toiminta-sankari joka hakkaa vaimojaan, ottaa kokista nenään kuin Maradona, kusettaa olevansa martial arts-guru ja saa pahasti selkäänsä räkälä-strippiluolan-pokelta? :worship:

Originally posted by h_jones
Niin mie tiiän kyllä et spiraali ei oikeesti tarkota sivuttain spagaatia, kun oon koko pienen ikäni harrastanu telinevoimisteluu, mut ihmiset luulee, että spiraali=sivuttain spagaati. Don´t know why.

Niin olen itsekin hieman harrastanut kakarana. Sisko harrasti vuosia, mutta koskaan en ole kuullut spiraalista. Tai siis olen, mutta en tässä yhteydessä.

Originally posted by Juudas
Hollywoodin ensimmäinen toiminta-sankari joka hakkaa vaimojaan, ottaa kokista nenään kuin Maradona, kusettaa olevansa martial arts-guru ja saa pahasti selkäänsä räkälä-strippiluolan-pokelta? :worship:
:D joo, Van Damme on ihan suolesta, jätkä oo nähnykkään oikeaa taistelulajien taitajaa..
kyllä minun rispektit menee tuonne Jackie Chanin ja Benny The Jetin suuntaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom