ja en nyt puolustele varusteita millään tavalla, mutta voimaa sieltä alta löytyy aina.
Täyttä asiaa :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja en nyt puolustele varusteita millään tavalla, mutta voimaa sieltä alta löytyy aina.
Itse pidän Taito Haaraa vahvempana miehenä kuin Joonas Rantasta, vaikka häviää kyykky tuloksessa sata kiloa ja otti aikanaa tankon helpommin eli peruuttamalla.Joo puhut ihan asiaa, en vaan kuitenkaan ymmärrä kun jotkut pitää 400kg kyykkääjiä vahvempina kun niitä jotka kyykkää 500kg muutama sentin korkeemmalta ( jotka neki syvältä) , ei vaan mene ymmärykseen se. se on kuitenkin 100kg enemmän hallittavaa keskikropallekin. Itse pidän peruuttelua helpompana kuin monoliftiä jos sen osaa ( itse osaan paremmin peruutella isoja rautoja).
Itse pidän Taito Haaraa vahvempana miehenä kuin Joonas Rantasta, vaikka häviää kyykky tuloksessa sata kiloa ja otti aikanaa tankon helpommin eli peruuttamalla.
varmasti vahvoja kavereita mut jos otettais oikeasta syvyydestä ja pakittamalla niin ei tulisi ylös nuo raudat,ja hyvä miäs rupea ihmeessä pakittamaan kyykyt jos sillai nuosee enemmän tuskin se on kiellettyä ns nostajaystävällisessäliitossa.Justiinsa puhuttiin tässä erään toverin kanssa miten aliarvioidaan näitä "pyllistäjiä" voimiensa kannalta, 300kg+ raw kyykkyjä ottavat monet kovat "pyllistäjät" ja olen satavarma että jos lyötäs kovat ipf varusteet päälle näille pyllistäjille niin 400 tulisi.
tuntuu oleva tämmönen ihmeellinen harhaluulo että 400-500 pyllistelijät on heikkoja jätkiä mutta ei se ihan niinkään ole.
http://www.youtube.com/watch?v=9rnTNCrWIQs siinä ammattilaiskyykky joka on juuri siinä mistä se pitää ottaa, ei ole senttiäkään ali eikä yli.
http://www.youtube.com/watch?v=I0MGNd25kRs tässä myös ammattilais"pyllistelijä" joka ottaa tässä 440kg vain vyöllä ja siteillä. tässä kyseinen herra pyllistää siis 501kg http://www.youtube.com/watch?v=lEvF6yXeBa8&feature=related
Tosi asiassa ihan sama kuinka paljon täällä vänkää kun ei se tilanne tule miksään muuttumaan.
Minullekin sanottu että en varmastikkan ottaisi 300kg kyykkyä ipf kisassa että 270-280 jäisin, olisihan se aika surkea hyöty kovasta ipf puvusta jos raw kyykky on siinä 240-250 pintaan peruutellen.
Joo-o, sillähän se monolifti varmaan on pro-kisoissa käytännöksi otettu, että siitä on vaikeampi irrottaa raudat...
Keskustelu on hyvästä, mutta eipä ruveta vääristelemään tosiasioita tai puhumaan silkkaa paskaa. Kyllä se monolift vaan sen takia on olemassa, että siitä on vaivattomampi saada romut alkuasentoon, kun tanko vaan "päästetään" suoraan nostajan harteille. Piste. Ihan nyt vaan sen takia, ettei tule kauheita taittovirheitä kaikille asiaa tuntemattomille täällä.
Monolift on puhtaasti turvallisuus asia...
...Telineissä pääseet tukevasti telineessa olevan tankon alle ja hakemaan hyvän asennon mutta liftissä tanko heiluu lähes joka suuntaan.
Monolift on puhtaasti turvallisuus asia. Kun nostetaan yli 500 kilon rautoja on peruuttelu melkoisen vaarallista kuten on monesti nähty jo paljon pienemmilläkin raudoilla. Selvästi myös huomaa että Appelsiinilla ei ole kokemusta monoliftista sillä ei siitä raudan irroittaminen ole todellakaan helppoa. Telineissä pääseet tukevasti telineessa olevan tankon alle ja hakemaan hyvän asennon mutta liftissä tanko heiluu lähes joka suuntaan.
joo väärin on jos pelkän asiakassuhteen takia liitosta tulee ukaasia mut tuskimpa se siitä johtuu kyllä siinä on aivan muut syyt.Ipf on ihan ok juttu kun ajatellaan asia just niin että sääntöjen mukaan mennään liittoa katsoen jne ja jos siellä nostaa niin ei säännöistä valiteta jne, mutta se mikä mua ärsyttää ylikaiken ja sen takia en men svnl alaiseksi niin täsä hyvä esimerkki asiasta http://voimaharjoittelu.fi/artikkelit?a=viewArticle&article_id=2639 Jos pitää varoa jopa sitä kenen kanssa asioi jne niin taidanpa tuota jättää väliin.