Torsoon leyeyttä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenhän tuohon kylkiluiden ympärille ja siihen alueelle saisi kehitettyä lihasmassaa ja leveyttä? Käytössä oman painon vastus ja käsipainot.

Kiitos etukäteen!

EDIT: Pahoittelut, tämän piti mennä tuonne aloittelijan peruskysymykset-ketjuun, mutta jotenkin onnistuin tekemään kokonaan uuden ketjun.

Oman painon vastus ? Eli tarkoitatko omaa kehoasi vastuksena.
No mutta käsipainoilla voi tehdä kulmasoutua jos on tarpeeksi painavat ja leuanvetoja pystyy harrastamaan.
Mutta on vaikeaa harrastaa mitään monipuolista harjoitusta.

niillä käsipainoilla voi tehdä kylkiä suht tehokkaasti. eli kässäri käteen, ja taivutat kroppaa vasemmalle tai oikealle, mennen niin alas kun pääsee, ja siitä ponkaista takaisin suoraksi. sarjat esim 3x10 tms sopivan painon kanssa. minä ainakin käsitin että tässä haettiin niihin kylkiin massaa eikä latseihin mihin nuo soudut ja leuanvedot ottaa?

edit: jaa no enpäs tiedä sitten mitä kaveri meinasi.

niillä käsipainoilla voi tehdä kylkiä suht tehokkaasti. eli kässäri käteen, ja taivutat kroppaa vasemmalle tai oikealle, mennen niin alas kun pääsee, ja siitä ponkaista takaisin suoraksi. sarjat esim 3x10 tms sopivan painon kanssa. minä ainakin käsitin että tässä haettiin niihin kylkiin massaa eikä latseihin mihin nuo soudut ja leuanvedot ottaa?

Oiskos tästä variaatiosta jotain videoo/kuvaa? edit meinaan voi käsittää kohtuu väärin tuon liikkeen jos nyt luulen oikein millaista liikettä tarkoitat. En tiedä kyseisen liikkeen nimeä joten en jaksa etsiä :D

Nimenomaan näin. Kiitokset vinkistä!

Tuo ponkaista takaisin suoraksi vaikuttaa hieman hassulta termiltä. Se on siis kylkilihasliike ja se ei yllä kylkiluiden tasolle. Tuo torsoon leveyttä ketjunnimi tuo taas enemmänkin mieleen että halua selkään leveyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom