Sniffari
Äitisi valinta
Huonojalkainen sanoi:Jumalauta. Niin paljon panssarintorjuntaveljiä täällä. Revanssihenki herää. Viipuriin. Olen nousuhumalassa.
Mustit rajalle, perkele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huonojalkainen sanoi:Jumalauta. Niin paljon panssarintorjuntaveljiä täällä. Revanssihenki herää. Viipuriin. Olen nousuhumalassa.
Niin haettiiin. RUK:n loppusodassa komppanialtamme katosi joukkueellisen verran suksia jonnekin metikköön. Tapahtuneen jälkeen kaikki muut komppaniat soiteltiin lävitse kysellen suksia ja metsässäkin vierailtiin useampaan otteeseen. Kurssimme aikana niitä ei löytynyt, liekö myöhemmillä kursseilla olleet törmänneet. :DAntzu sanoi:Ja haettiin noita tavaroita muissakin komppanioissa.
UCp sanoi:Omilta alikessuilta kuulin juttuja yhteisestä leiristä pv:n kanssa. Pv:n jätkiä oli otettu vangeiksi yhtenään ja niiden leiriä pidetty hereillä koko leirin ajan aiheuttamalla hälytyksiä ja hyökkäämällä.
Ahvena sanoi:Toi ei oo tornari. Mikään ei ollu lystimpää kuin katkoa lakua, herättää nukkuvia ja kiusata PV:n tösseröitä! :D
Loppusodassa oltiin PV:tä vastaan. Meitä oli mortit mukaanlukien 120. PV:n jätkiä 800. Homman juju oli että meitä ei saa löytää ja meidän pitää silti tiedustella ja tehdä iskuja. Ne haki meitä kolmessa vuorossa vaan eivät löytäneet. Me oltiin aivan niiden seassa. Yks ilta etittiin neljä tuntia leiripaikkaa, kun tuntu olevan vihullisen leirejä joka paikka täynnä. Yhdeltä yöllä löydettiin hyvä paikka. Pantiin leiriä pystyyn ja etin vartiopaikkaa perustettavaksi. Tiedustellessa huomasin sadan metrin päässä PV:n poikien ison leirin. Olivat jo nukkumassa, joten leiriydyimme heidän viereen. Herättiin viideltä aamulla, syötiin ja koottiin vehkeet. Kaks lähti viemään kamoja ja loput 7 annettiin pojille herätys! :D Jos oltas isketty jo illalla, oltas jouduttu irtautuun ja ois jääny unet siltä yöltä. Mutta mepäs oltiin sikoja ja nukuttiin naapurissa!
Ja PV:n pojilla oli kaikkia herkkuja repuissa. Me vaihettiin niitä kiviin...
Iso-F käski meidät Rovajärvellä hyökkäämään parakkeihin sisälle ja herättään pojat räkiäisillä. Ei oo hyväksi kuulolle, mutta F:n mielestä oma vika kun eivät vartioi kunnolla...
haba sanoi:Onhan noita. Lienee ltn/ylil Rikkonen kaikille santiksen käyneille tuttu? Komee ääni, mutta sitten kouluttajana ollessani oikeinkin reilu ja mukava mies. Kun se kuuli mun varusmiesajan lopussa, että oon jäämässä määräaikaiseksi, se pyys toimistoon ja kun astuin sisään, se ensin kysyi tiukasti, että oot kuulemma tulossa töihin? Kun vastasin myöntävästi, miehen ilme suli hymyksi ja se kätteli tervetulleeksi. Leireillä ei olis komppania toiminu ilman Rikkosen yötäpäivää huolehtimia kuljetuksia. Kuulemma nukkui loppusodassa tunnin pari per yö, huoltojoukkueen johtaja eli sodanajan vääpeli seuras vierestä ja ties kertoa. Kyllä arvostus nousi entisestään.
Ilecules sanoi:Antzu, millos olit 1.JK:ssa Santiksessa? pikkuveli oli siä I/01. Oli kuulemma todellinen mulkku niiden joukkueenjohtaja luutnantti Leppänen. Tuttu mies?
haba sanoi:Ltn Leppänen oli tullu Pohjan Prikaatista syksyllä 1998 ja oli mun joukkueenjohtaja ja myöhemmin työkaveri. Se ei ilmeisesti pitäny etelän velliperseistä ja laiskoista kurahaaroista, mikä oli meitä yhdistävä tekijä :D Mieleen jäi ekat sulkeiset körrinä, kun mies komensi pilke silmäkulmassa "ilimaa puseroon! ylypeyttä miehet! leukaa ylös!" ja lunta satoi kauluksesta sisään. Oli johtajillekin vaativa, mutta tunsi, että sai tukea koulutukseen. Mies oli kuulemma lestadiolainen perheenisä, joka myöhemmin lähti siviiliin myymään talopaketteja. Eihän siitä asenneongelmaiset tykänny. No hard fiilings
jambo sanoi:Kajaanin varuskunnan aukin kouluttaja lempinimeltään "atakki"
-Oli testannut sotilaspoliisien valmiutta näiden vartioidessa luolaston porttia. Hyökkäsi takaapäin spollin kimmppuun ja huusi "atakki, atakki".....
lej sanoi:Täällä ei varmaan kukaan sitten ole ollut Gyltössä. Itse kävin siellä vain kääntymässä, mutta sen linnakkeen päällikkö oli aika kovassa maineessa. Kyseinen herra oli komentajakapteeni Paatero.