Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
No suomi hävis vaan siks kun uusis anto ruotsin voittaa!! Ois kurlinkeeraaminen unohtunu jos lätkästä ois kultaa tullu. :wall:

Ai, että kukaan ei muista ruotsi-slovakia peliä (Mertarannan mukaan...) Mulle ainakin tuli ekana mieleen miten perkeleen epäreilua, että joukkue mikä pelaa miten sattuu ja häviää, jotta saa helpomman vastustajan jatkoon voittaa olympiakultaa!:curs: Paska, elämä ei oo reilua, mutta siinä ei kai ollut mitään uutta.... :wall: Jos kerran pitää voittaa niin voittas sitten reilulla pelillä koko turnauksen....

Hockeysweden.PNG

sundin_56202.jpg

Siinä urheilumieltä Sundin saanu pataan, muita sais vetää kans.:curs: :david: ..

Jos joku sattuu näkemään helvetin vihaisena juoksevan naisen kohtapuolin, niin älkää vaan missään nimessä pysäyttäkö! Se olen minä, joka pettyneenä juoksee ympäri lenkkipolkuja.

Saatan olla vaarallinen tässä mielentilassa.. :evil:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voi helvatanhelvette!!! Hopee ei tietenkään oo häpee mutta jos hurrit vie kullan niin se ahistaa... ei ollu Tepolla itku kaukana haastattelussa

Taas niin lähellä, mutta niin kaukana:( Selännettä kävi vähän sääliksi se että tuo olympia kulta ei sitten kuitenkaan lohennut, antoi suomen joukkueelle kaikkensa esimerkillisellä pelillään ja olemuksellaan. No ei muuta kun odottamaan MM-kisoja.

No kyllä tää vituttaa eniten sen takia, että ei Selänteelle ja Nummiselle tullu sitä olympia kultaa.. Koivuki varmaa jo kohta puoliin lopettelee uransa :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom