Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Integrandi sanoi:
Kylläkyllä, mutta pointtina on se, että svedupellejen kannattaa ehdottomasti hävitä tuo peli. Ottaisitko itse mieluummin Sveitsin vai Kanadan/Tsekin puolivälierissä vastaan?
Katohan joo. En väsyneenä huomannut sinun tekstistä sitä punaista lankaa :D

Mike sanoi:
Sveitsi nyt näyttäis kuitenkin olevan tällä hetkellä kovemmassa kunnossa kuin noi kaksi paskajoukkuetta.

Sveitsi on nyt voittanut lotossa kaksi kertaa peräkkäin...kolmatta tuskin tulee. Ja eiköhän noi asennevammaiset Tsekki ja Kanada muuta linjaansa kun pudotuspelit alkavat.

vittu Niittymäki on kone!!!

Bricktop sanoi:
Kukas Slovakiaa vastaan tulee jos se häviää, tai silloin jos se voittaa?

Slovakia saa voitolla vastaansa voittajan ottelusta Kanada/Tsekki. Häviöllä voi teoriassa tulla kuka tahansa lohkomme sijoilta 2-4.

Integrandi sanoi:
Sveitsi on nyt voittanut lotossa kaksi kertaa peräkkäin...kolmatta tuskin tulee. Ja eiköhän noi asennevammaiset Tsekki ja Kanada muuta linjaansa kun pudotuspelit alkavat.

Tsekistä en tiedä, mutta kyllä Kanadan tilanne näyttää tosi huonolta. Vaikka Suomi pelasi eilen hyvin niin kyllä Kanadan joukkueella on aivan mieletön kipsi päällä. Yksinkertaisesti edes helppoja syöttöjä ei saatu perille ja montakohan pitkää kiekkoa Kanadalle tuli? varmaan joku uusi ennätys?

Vaikka Kanadan maalinteko tökkii niin silti näkisin, että suurimmat ongelmat Kanadan pelissä on siellä puollustuspäässä etenkin nimet Pronger ja Foote on isolla jäälä todellisia pujottelukeppejä. Eilen vielä tuomari antoi Kanadan koukkia aika vapaasti eikä viheltänyt niistä jäähyjä vaikka olisi pitänyt. Maalivahtipeli Kanadalla on niin kauan kunnossa kun Luongo jatkaa maalissa mutta jos kanukit sen virheen vielä tekee että laittaa Brodeurin maaliin ratkaisupeliin niin tappio on varma.

Integrandi sanoi:
Unibetilla on muuten tarjous, jossa uudet jäsenet saavat ensimmäisen talletuksen tuplana (max 35 e). Se edellyttää jäsenen lähettämää linkkiä (tai kai sen bonuksen muutenkin saa, mutta näin ne sanovat sivulla). Jos kiinnostaa niin voin lähettää sulle linkin (saan itse siitä 30 e unibetilta).

Ei näy sivuilla tollasta tarjousta, tai sit katon taas kieroon. Miten tuo siis käytännössä onnistuu? Lähetät mulle sähköpostiin linkin vai? Tässä sähköpostiosoite: jajaaske at cc.jyu.fi

Bricktop sanoi:
Ei näy sivuilla tollasta tarjousta, tai sit katon taas kieroon. Miten tuo siis käytännössä onnistuu? Lähetät mulle sähköpostiin linkin vai? Tässä sähköpostiosoite: jajaaske at cc.jyu.fi

Lähetetty. Eli homma toimii siten, että sen linkin kautta kun rekisteröidyt ja teet ekan talletuksen niin pulju tuplaa sen (max 35 euron talletus). Kun oot pelannut vähintään 30 euron verran niin mulle tulee 30 e bonus, kun oon järkännyt uuden asiakkaan. eli sulle 35 ilmaista ja mulle 30.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Suomen peli näyttää vahvalta vaikka maalinteko hiukan lepääkin ykkösketjun varassa. Pahoin kuitenkin pelkään että keskiviikon USA pelista tulee tuskainen vääntö. Välierät kun koittaa niin poissa on jenkkien alisuorittaminen ja tilalla on vimmattu pyrky Suomen tolppien väliin. Ylhäältä on karvattava ja eteneminen raakasti katkaistava viimeistään keskikentällä. Toivon hartaasti että jenkit raataa ittensä hengiltä Venäjää vastaan. Näin tuskin kuitenkaan käy. Suomi voittaa! :whip:

tokkopaisto sanoi:
Suomen peli näyttää vahvalta vaikka maalinteko hiukan lepääkin ykkösketjun varassa. Pahoin kuitenkin pelkään että keskiviikon USA pelista tulee tuskainen vääntö. Välierät kun koittaa niin poissa on jenkkien alisuorittaminen ja tilalla on vimmattu pyrky Suomen tolppien väliin. Ylhäältä on karvattava ja eteneminen raakasti katkaistava viimeistään keskikentällä. Toivon hartaasti että jenkit raataa ittensä hengiltä Venäjää vastaan. Näin tuskin kuitenkaan käy. Suomi voittaa! :whip:
Ihan niin kauhulla ei tarvitse lähteä välieriin kuin yleensä, mutta sellaista turnausta ei ole vuosiin ollutkaan, jossa Kanada ja/tai Usa leimataan alkupelien perusteella varmaksi häviäjäksi välierissä. Lähes joka kerta kuitenkin ovat alkaneet pelata yhtäkkiä kunnolla, kun on tosipelit koittaneet.

mitäs sitä turhaa jauhaa paskaa ennen peliä, käy miten käy. mulle riittä sen hetkinen jännitys, ettei tarvi kokoajan ollaa hädässä kuka voittaa kenetkin. hyvin on suomi pelannut ja toivottavasti hyvin homma jatkuu.

Slo vs Ruotsi vetoa ei jostain syystä ole Paffilla. :(
Edit: eikä muuten veikkauksellakaan.
Edit2: ---sama--- Unibetilläkään.

Sportingbetillä SWE-SLO 2.15 4.333 2.60

Slovakialle lähti parikymppiä, mut saattaa ne Slovakitkin tuon tahallaan hävitä, jotta saisivat Sveitsin vastaan. Riippuu sitten RUS-USAsta.
Siksi ei viiti hirveellä vetää.

ace-oo- sanoi:
Slo vs Ruotsi vetoa ei jostain syystä ole Paffilla. :(
Edit: eikä muuten veikkauksellakaan.
Edit2: ---sama--- Unibetilläkään.

Joo ei ole...ei mitenkään yllättävää.

Kohde löytyy kuitenkin ainakin Ladbrokesista (2.5 Slovakialle) ja tuolta Francon mainitsemasta paikasta. Ladbrokesilla on myös kohde USA-Venäjä. Usa saa hulppean 3.4 kertoimen. Venäjälläkin on tilanne, että häviöllä sillä on mahdollisuus saada Sveitsi vastaansa (edellyttää Ruotsilta vähintään pistettä). USA:lla taa ei ole panosta ollenkaan, joten se voi hakea rennolla pelillä "yllätystä"-->rahat kiinni.

Sportti.com sanoi:
Torinon yleinen syyttäjä Raffaele Guariniello kertoi itävaltalaiselle ORF-kanavalle, että poliisi takavarikoi Itävallan hiihto- ja ampumahiihtojoukkueelta yli 100 ruiskua, 30 lääkepakkausta sekä lukuisia veritesti- ja verensiirtovälineitä. Mukana oli myös astma- ja masennuslääkkeitä. Kaikki majapaikassa asustelleet urheilijat myös testattiin. Doping-testien on määrä valmistua tiistaina.

Yksi Itävallan urheilijoista yritti heittää lääketieteellisiä välineitä ikkunasta ulos poliisin saapuessa majapaikkaan.

Asiaa, saatiinhan sitä dopingsoppa näihinkin kisoihin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom