Torinon talviolympialaiset 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Franco Begbie sanoi:
Käkikellot nokki takatukat paljaiks. Ja eilen Latviija nöyryytti imperialisteja! :kippis1:

Mulle tuli myös oikein iloinen mieli tuosta pelistä. Ei siksi, että kyseessä oli juuri jenkit vaan siitä, että piskuinen maa, jossa jääkiekon taso ei ole mikään kaksinen pistää kampoihin todelliselle jättiläiselle :). Mukava yllätys.

Sveitsille myös :thumbs:

Juzzi87 sanoi:
Jumalauta Venäjä on pelottavan kova. huhh

Pavel Bure saanu kasattua hyvän tiimin

Venäjän peli oli kyllä aivan uskomattoman hienon näköistä. Varmaan parasta jääkiekkoa mitä olen ikinä nähnyt :worship:. Ja vastassa oli kuitenkin Ruotsi eikä mikään lilliputtivaltio.

Juzzi87 sanoi:
Jumalauta Venäjä on pelottavan kova. huhh

Pavel Bure saanu kasattua hyvän tiimin

Onhan se joo, mutta ei toi Ruotsi ihan noin paska oo mitä numerot antoivat ymmärtää. Jos hurrit olisi tehny maalin edes joistakin noista pelin alun namupaikoista niin lopputulos olisi saattanut olla aivan toinen.

olipa mielenkiintoista katsottavaa tuo lauta skaba missä ne laski kilpaa alas, mies miestä vastaan. yllätyin positiivisesti kuinka jännää puuhaa tuo on. tosi yleisö ystävällinen laji.

Venäjällä oli jo vähän vanhaa kunnon punakonetouhua tuossa pelissä :) Tsekki vaikuttaa aika laimealta, mutta sen näkee sitten kunnolla lauantaina. Parhaat mahdolliset puolivälierävastustajat Suomelle vois olla USA tai Ruotsi? Tai no, miksei Latviakin, mutta tuskinpa pääsee neljän sakkiin.

Osaisko joku muuten kertoa, miksi tuohon pikaluisteluun pitää olla ikää 15 ja risat?

Nyt harmittaa, kun Yle on lopettanut pienen viiveen nettilähetykset. Mukava ollut töissä seurata sivusilmällä kisoja. Keskittyvät kuulemma videopätkiin ja radiolähetyksiin.

Saiko kukaan selvää, että miksi se yksi jenkkityttö sai yrittää uudelleen rankkaria?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eleonoora sanoi:
WOOOOOT :eek: Voittiko Ruotsi USAN??? Taidan pyörtyä.

Ihmeen hyvin Suomi aloittanut pelinsä. :)
:D Hyvä, että laitoin tuon varoituksen tuohon linkkiin.... Hyvin säilytit salaisuuden! ;)

BadHair sanoi:
Saiko kukaan selvää, että miksi se yksi jenkkityttö sai yrittää uudelleen rankkaria?
Luulisin, että Ruotsin veskari lähti liikkeelle, ennen ku jenkki koski kiekkoon. Ainaki tälläsissä tilanteissa se uusitaan.

Juupeli82 sanoi:
Luulisin, että Ruotsin veskari lähti liikkeelle, ennen ku jenkki koski kiekkoon. Ainaki tälläsissä tilanteissa se uusitaan.
Kuulostaa järkevältä. En huomannut mitään ihmeellistä, joten voi hyvinkin olla jotain tuommoista.

BadHair sanoi:
:D Hyvä, että laitoin tuon varoituksen tuohon linkkiin.... Hyvin säilytit salaisuuden! ;)

Ai piru, anteeksi. :nolo:

Ja Suomen peli perseellään. :(

e. Yritin vielä laittaa spoilerit tuohon mun paljastukseen, mutta olin pienen hetken myöhässä.

UUSIS JA POJAT NÖYRYYTTI KANADAA, 29-KERTAISTA MAAILMANMESTARIA!

Kurlaajat lähellä välieräpaikkaa!:rock:

Uusis-mania valtaa foorumeita! Milloin Pakkiksen?

Uusiksen kivet todellakin on graniittia ja rubikin kuutiokin joutuu taipumaan alle puolessa minuutissa! :worship: :kippis1: :whip:

Franco Begbie sanoi:
Kurlaajat lähellä välieräpaikkaa!:rock:

-edit- Kuten olen kokoajan sanonut, hyvät on mahkut!!! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom