Top Gear, Englannin lahja autoilulle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä "arvostelun" pohjalta.

Tekstistä voi irrottaa muutaman hilpeyttä herättävän kommentin:

"Siis haloo! Olen vannoutunut autofani. Auto on mielestäni vapauttanut meidät kaikki.
Ihminen ei koskaan ole niin omillaan kuin autolla ajaessaan: menet minne keula näyttää, etkä ole tilivelvollinen kenellekään. Olen kirjoittanut rakkaista autoistani runojakin."
:rolleyes:

"He kutsuvat autonromutustalkoisiinsa julkkiksia, jotka niin ikään ovat minulle täysin tuntemattomia."
Totuuden siemen sinäänsä, mutta jos ohjelma on Englannista, niin eikös tällöin ole loogista, että myös sarjan julkkikset ovat kyseissä maassa tunnettuja?
Hyvät naurut kyllä artikkelista sai, ennenkaikkea Pässin suppean näkökulman,vanhoillisen asenteen, informaation puutteen ja selvän katkeruuden vuoksi. Hulvaton artikkeli, hyvät naurut sai :thumbs:

Kiitos linkistä! Tuli kyllä repeiltyä tolle artikkelille oikein huolella. :hyvä: Voi jeeeeesus, onko toi ihminen (Brita Passi) oikeasti joku tv-kriitikko jonka pitäisi tuntea näyttelijöitä, julkisuuden henkilöitä yms? Eihän tuolla Top Gearissa ole ollutkaan kuin Ewan McGregor, Kristen Scott Thomas yms... Toki varmaan kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän brittejä joita siellä on vierailleet, mutta kuitenkin.

Ja kyllä, tosiaan tuosta tuli sellainen fiilis, että tota muijaa vituttaa se, ettei se ymmärrä mikä tuossa ohjelmassa viehättää siitä pitäviä katsojia! Ja kuten sanottua, Top Gear on saanut Emmyn, joka kertoo aika helvetin paljon enemmän kuin jonkun BRITA PASSIN (HAHAHAHA mikä nimi :dance:) arvostelu. :hyper:

Brita Passi (ent. Tarja Laaksonen) on näköjään herättänyt keskustelua myös muualla:
http://www.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=3954641

Erityisesti tää herätti hilpeyttä:
laittakaa nettiin joku adressi että saadaan Brita Passi eläkkeelle tai joku muu sen tilalle arvosteleen ohjelmia!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se on kyllä mun mielestä ihan totta, että välillä pistää vähän vihaseksi, kun rikkovat ihan toimivia autoja täysin turhaan.

Harmi kun en nyt muista hyviä esimerkkejä. Kerran ainakin ostivat jonkun uuden pienen auton ja rikkoivat sen. Tollasessa ei ole kyllä mitään jäkeä, eikä mun huumorintaju riitä sellaseen.

Toinen ongelma ohjelman kannalta on se, että aikovat kuulemman viedä sitä viihteellisempään suuntaan. Tyyliin nää tien teko jaksot, radio juonnot ym.

Tuo on mielestäni suuri virhe. Ohjelman parasta antia on ne auto jutut.

Mutta muuten ihan kultaa tuo sarja ja tosiaan paras auto-ohjelma ikinä.

:thumbs:

Toinen ongelma ohjelman kannalta on se, että aikovat kuulemman viedä sitä viihteellisempään suuntaan. Tyyliin nää tien teko jaksot, radio juonnot ym.

Tuo on mielestäni suuri virhe. Ohjelman parasta antia on ne auto jutut.

samaa mieltä. season 9:stä näki selvästi uuden suunnan. jos tästä mennään vielä enemmän viihteen suuntaan niin alkaa jo vähän harmittamaan kohta.

Zone-sarja -42%
Käy samalla lailla kuin American Chopperissa, ekaks pyörät on pääosassa ja niitä rakennetaan, ja nyt uusimmissa jaksoissa pyörät on sivuosassa ja muuta paskaa on 90 prosenttia jaksosta. Ei näin:down:

samaa mieltä. season 9:stä näki selvästi uuden suunnan. jos tästä mennään vielä enemmän viihteen suuntaan niin alkaa jo vähän harmittamaan kohta.

Season 9 oli jo tosiaan selkeästi erilainen. Ne läpät oli kuitenkin mun mielestä hauskoja, mutta autot ei tosiaan olleet enää ehdottomassa pääosassa.

Olettaisin, että noilla läpillä on korvattu niitä "paskojen autojen" vertailuita, joihin ne on ottaneet tyyliin jotain neverhöörd korealaisia 3 sylinterisiä 1,5 litrasia dieseleitä ja käyttäneet kaiken ajan niitten haukkumiseen. :D

Mutta ihan samaa mieltä oon, autot pitäisi pitää pääosassa. Tehköön sitten jonku spin-off shown jos haluaa vertailla maataloustyökoneita tms.

Luin aikoinaan tuon arvostelun lehdestä ja kyllähän se arvosteltu jakso aikamoista kuraa olikin. "Meillä on täällä nyt koira" ooh, jee, well done.

Saataskohan 5th gear (vai mikä se oli) jollekin kanavalle... vois pistää vinkkiä neloselle. Top kiörin alamäki alkoi kun Tiff Needell ja se joku misu :kuola: jäi jengistä.

Haha, just tuli maikarilta jakso mis ne pelas jalkapalloa autoilla. Aivan huippu, olis kiva kaveriporukalla kokeilla samaa:hyper:

Luin aikoinaan tuon arvostelun lehdestä ja kyllähän se arvosteltu jakso aikamoista kuraa olikin. "Meillä on täällä nyt koira" ooh, jee, well done.

Saataskohan 5th gear (vai mikä se oli) jollekin kanavalle... vois pistää vinkkiä neloselle. Top kiörin alamäki alkoi kun Tiff Needell ja se joku misu :kuola: jäi jengistä.

Mun mielestä 5th gear jää 100-0 Top Gearille. Huumori on niin teeskenneltyä ja "muka hauskaa". Juontajat eivät ole oikein karismaattisia, vaan tuntuu, että ne vetäis jotain roolia, erityisesti se ruuhkatukka Tom Ford. Onhan se misu siinä ihan hyvännäköinen, Ferrari 360 Challenge Stradale: http://www.youtube.com/watch?v=NG3kk2ei-FE

Ja Tiff Needell on kyllä kova rattimies, vaikka en oikein muuten hänestä pidä: http://www.youtube.com/watch?v=ld4v8Rc_A_8
5.40 eteenpäin vie M5sta aika nätisti.

Kyllähän noitakin katsoo, mutta ei pärjää Top Gearille.

eikä ole tarkoituskaan. 5th gear on enemmän asiapainotteinen. tyyliin vanha top-gear.

ja että top-gearissa ei ole teeskenneltyä/keinotekoista huumoria? mitä oot oikeen katsonut?

Näin. Top Gearia ne jutut/läpät on välillä niin tekemällä tehtyjä ja lavastettuja, ettei pahemmasta väliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikä ole tarkoituskaan. 5th gear on enemmän asiapainotteinen. tyyliin vanha top-gear.

ja että top-gearissa ei ole teeskenneltyä/keinotekoista huumoria? mitä oot oikeen katsonut?

Onhan siinäkin, mutta koska juonajat, ainakin Jeremy, jolta valtaosa läpistä tulee, on niin karismaattinen, että se tuntuu luonnollisemmalta. Sitäpaitsi Top Gearin huumori on ainakin joskus oikeasti hauskaa. Samaa ei voi sanoa 5th gearista. Onhan ne toki hieman eri tyylisiä ohjelmia, mutta paikoin paistaa läpi tietty kopioiminen.

Tykkään tosta Jeremyn viittauksesta 5th geariin tossa Pagani Zondan "koeajossa" 3 min kohdalla. http://www.youtube.com/watch?v=MiNeQV990p0&mode=related&search= :)

:5:

Onhan siinäkin, mutta koska juonajat, ainakin Jeremy, jolta valtaosa läpistä tulee, on niin karismaattinen, että se tuntuu luonnollisemmalta. Sitäpaitsi Top Gearin huumori on ainakin joskus oikeasti hauskaa. Samaa ei voi sanoa 5th gearista. Onhan ne toki hieman eri tyylisiä ohjelmia, mutta paikoin paistaa läpi tietty kopioiminen.

Tykkään tosta Jeremyn viittauksesta 5th geariin tossa Pagani Zondan "koeajossa" 3 min kohdalla. http://www.youtube.com/watch?v=MiNeQV990p0&mode=related&search= :)

:5:

Top Gearin läpät toimii mun mielestä siks, että niiden juontajien henkilökemiat toimii niin hyvin, ts. ne vittuilee koko ajan toisilleen. :hyvä: Alussa ne niiden helvetin oudot keksinnöt ja vertailut oli ihan hauskojakin, mutta nekin alkaa vähän toistaa itseään. Kyllä ne silti välillä yllättää mukavasti, kuten esim. siinä jaksossa jossa ne lähti jenkkeihin ja vittuili joillekin hillbilly-redneckseille :D

Kyllä 5th Gearitkin tulee katsottua, mutta jotenkin en halua kuulla mm. Tiff Needlen vitsejä ollenkaan. Kertois vain kuivakkaasti ja tarkasti mitä autojen tarkat speksit on yms.

Jossain vaiheessahan Jeremy ehdotti että ne palkkais sen mimmin sieltä Nürburgringiltä Top Geariin. Näköjään se on tossa Clarksonin uudella DVD:llä. Ei se ihan vetänyt vertoja sille 5th Gearin mimmille, mutta täytyy kai TG:n olla jossain huonompi kuin 5th Gearin :D

Samaa ei voi sanoa 5th gearista. Onhan ne toki hieman eri tyylisiä ohjelmia, mutta paikoin paistaa läpi tietty kopioiminen.

Kopiointia mistä? Tarkoitatko sitä että Tiff jatkaa aika samalla tyylillä, millä veti vuodesta 1987 vuoteen 2001 Top Gearissa? Nyt en oikein pysy kärryillä.

Kopiointia mistä? Tarkoitatko sitä että Tiff jatkaa aika samalla tyylillä, millä veti vuodesta 1987 vuoteen 2001 Top Gearissa? Nyt en oikein pysy kärryillä.

Juu, ei tajua itsekkään. Ei niitä auto-ohjelmia voi hirveän monella tavalla tehdä. Mun mielestä noi ohjelmat on niissä raameissa aika erilaisia.

Onhan ne toki hieman eri tyylisiä ohjelmia, mutta paikoin paistaa läpi tietty kopioiminen.

Ha! Tiff Needell on vanha Top Gear mies, eikä taatusti kopio yhtää mitää.

Tiff osaa sitä paitsi ajaa niitä autoja toisin kuin Jeremy, vaikka Top Gear onkin muuten mainio ohjelma.

Itse en oikein jaksa hirveästi Top Gearista kiinnostua. Mua kiinnostaa itse autot enemmän kuin Jeremyn letkautukset. Top Geariakin tuli katsottua enemmän silloin, kun Tiff oli tekemässä sitä

Top Gear on ihan ihan hyvää viihdettä, mutta pelkkään huumoriin ja hassutteluun kyllästyy pian.

noniin, season 10 pyörähtänyt käyntiin ja eka jakso katottu. tuosta jakson alussa näytetystä season previewistä voi huojentuneena todeta että on palattu enemmänkin season 8 meininkeihin eikä ole jatkettu season 9 linjalla. hyvä niin.

luvassa juuri sitä mitä odotinkin, superautoja, pelleilyä sopivassa mittakaavassa, 5th gearille ja hammondille vittuilua jne... hammond pääsee ajamaan renaultin mm-voittaja formulaa :rock:

jakson suurimmat repeilyt tuli alastomasta james maystä joka kaataa vettä päällensä. :D

noniin, season 10 pyörähtänyt käyntiin ja eka jakso katottu. tuosta jakson alussa näytetystä season previewistä voi huojentuneena todeta että on palattu enemmänkin season 8 meininkeihin eikä ole jatkettu season 9 linjalla. hyvä niin.

luvassa juuri sitä mitä odotinkin, superautoja, pelleilyä sopivassa mittakaavassa, 5th gearille ja hammondille vittuilua jne... hammond pääsee ajamaan renaultin mm-voittaja formulaa :rock:

jakson suurimmat repeilyt tuli alastomasta james maystä joka kaataa vettä päällensä. :D

OMG nyt pitää päästä kotiin latailemaan :dance:

jeremy clarksonkin osasi arvostaa opelia viime jaksossa(mtv 3), aika huonot arvostelut sai vectra :D

Suositut

Back
Ylös Bottom