Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä "arvostelun" pohjalta.
Tekstistä voi irrottaa muutaman hilpeyttä herättävän kommentin:
"Siis haloo! Olen vannoutunut autofani. Auto on mielestäni vapauttanut meidät kaikki.
Ihminen ei koskaan ole niin omillaan kuin autolla ajaessaan: menet minne keula näyttää, etkä ole tilivelvollinen kenellekään. Olen kirjoittanut rakkaista autoistani runojakin."
"He kutsuvat autonromutustalkoisiinsa julkkiksia, jotka niin ikään ovat minulle täysin tuntemattomia."
Totuuden siemen sinäänsä, mutta jos ohjelma on Englannista, niin eikös tällöin ole loogista, että myös sarjan julkkikset ovat kyseissä maassa tunnettuja?
Hyvät naurut kyllä artikkelista sai, ennenkaikkea Pässin suppean näkökulman,vanhoillisen asenteen, informaation puutteen ja selvän katkeruuden vuoksi. Hulvaton artikkeli, hyvät naurut sai :thumbs:
Kiitos linkistä! Tuli kyllä repeiltyä tolle artikkelille oikein huolella. :hyvä: Voi jeeeeesus, onko toi ihminen (Brita Passi) oikeasti joku tv-kriitikko jonka pitäisi tuntea näyttelijöitä, julkisuuden henkilöitä yms? Eihän tuolla Top Gearissa ole ollutkaan kuin Ewan McGregor, Kristen Scott Thomas yms... Toki varmaan kaikki ovat olleet enemmän tai vähemmän brittejä joita siellä on vierailleet, mutta kuitenkin.
Ja kyllä, tosiaan tuosta tuli sellainen fiilis, että tota muijaa vituttaa se, ettei se ymmärrä mikä tuossa ohjelmassa viehättää siitä pitäviä katsojia! Ja kuten sanottua, Top Gear on saanut Emmyn, joka kertoo aika helvetin paljon enemmän kuin jonkun BRITA PASSIN (HAHAHAHA mikä nimi :dance arvostelu.
Brita Passi (ent. Tarja Laaksonen) on näköjään herättänyt keskustelua myös muualla:
http://www.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=3954641
Erityisesti tää herätti hilpeyttä:
laittakaa nettiin joku adressi että saadaan Brita Passi eläkkeelle tai joku muu sen tilalle arvosteleen ohjelmia!