Top Gear, Englannin lahja autoilulle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
täytyy kyllä sanoa että harvinaisen paljon tuli repeiltyä eilisestä ohjelmasta. Kaveri ajaa paperipussi päässä :D

Meni kyllä hemmetin kauan, että saatiin Top Gear Suomeen (tällaisina kokonaisina jaksoina ainakin).
Parempi kai se on myöhään kun ei milloinkaan.

Tosin nettihän nyt on mahdollistanut noiden pätkien katsomisen jo kauan aikaa.

Top Gear :5:

Hyvä huumorilla höystetty mutta asiallinen ohjelma. Kannattaa katsoa;)

Aivan paras ohjelma! :worship:

Viime jaksokin (Suomessa) vaikutti etukäteen vaisulta, tehdään autoista veneet... Muttakun britannian pojat osaa tehdä asiat niin uskomattoman hauskasti ja sujuvasti, niin tuokin jakso oli loistoviihdettä! Lisää odotellessa.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ohjelma rules todellakin,kelpais toi duuni mullekkin,ja kun mtv3 aloitti ohjelman esittämisen kyseistä oli arvostelemassa joku ämmä,joka uikutti että lapsellista hommaa,eikö aikuisilla miehillä ole parempaa tekemistä,kuinka väärässä tämä asiantunteva toimittaja onkaan.

ohjelma rules todellakin,kelpais toi duuni mullekkin,ja kun mtv3 aloitti ohjelman esittämisen kyseistä oli arvostelemassa joku ämmä,joka uikutti että lapsellista hommaa,eikö aikuisilla miehillä ole parempaa tekemistä,kuinka väärässä tämä asiantunteva toimittaja onkaan.

Heh, mä oon toivonu tota Suomeen jo vaikka kuinka pitkään. Joskus kavereitten kanssa läheteltiin tv-kanaville mailejakin, että hankkikaa tuo ohjelma.

Top Gear voitti jonain vuonna Emmy-patsaankin, eli on kyllä arvostettu ohjelma muuallakin kuin Suomessa ja briteissä.

Ihan mielenkiinnosta, muistatko tuon toimittajan nimeä joka sitä kritisoi?

Naisilla on joku auton mentävä reikä päässä. Ne ei ymmärrä hyvän päälle.
Meilläkin on kauhee vääntö aina BigBrotherin ja TopGearin väliltä.

Tätä ei saisi sanoa, mutta...
miehisyyteni ei kestä tilannetta ja joudun tsekkaamaan TopGearin monesti uusintana.
Auch....

TopGearia ei voi hehkuttaa liikaa.
Jeremy Clarkson on kovempi kuin Keke Ruusperi.

Heh, mä oon toivonu tota Suomeen jo vaikka kuinka pitkään. Joskus kavereitten kanssa läheteltiin tv-kanaville mailejakin, että hankkikaa tuo ohjelma.

Top Gear voitti jonain vuonna Emmy-patsaankin, eli on kyllä arvostettu ohjelma muuallakin kuin Suomessa ja briteissä.

Ihan mielenkiinnosta, muistatko tuon toimittajan nimeä joka sitä kritisoi?

en kyllä muista,sen verran koville otti arvostelu,iltalehti anyway.

Zone-sarja -42%
joo,tämä nainen,ja tv-lehti tais olla....

Jokainen vetäkööt omat johtopäätöksensä "arvostelun" pohjalta.

Tekstistä voi irrottaa muutaman hilpeyttä herättävän kommentin:

"Siis haloo! Olen vannoutunut autofani. Auto on mielestäni vapauttanut meidät kaikki.
Ihminen ei koskaan ole niin omillaan kuin autolla ajaessaan: menet minne keula näyttää, etkä ole tilivelvollinen kenellekään. Olen kirjoittanut rakkaista autoistani runojakin."
:rolleyes:

"He kutsuvat autonromutustalkoisiinsa julkkiksia, jotka niin ikään ovat minulle täysin tuntemattomia."
Totuuden siemen sinäänsä, mutta jos ohjelma on Englannista, niin eikös tällöin ole loogista, että myös sarjan julkkikset ovat kyseissä maassa tunnettuja?
Hyvät naurut kyllä artikkelista sai, ennenkaikkea Pässin suppean näkökulman,vanhoillisen asenteen, informaation puutteen ja selvän katkeruuden vuoksi. Hulvaton artikkeli, hyvät naurut sai :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom