Mulla on mennyt maku täysin noihin heh-heh-hee kisoihin yms., missä pitää tyyliin rakentaa pölynimuri jostain tonnin ruoskasta. Varsinaiset autojen testit sen sijaan on hienoja ja niitä katselee, mutta kun ei ne kata ohjelmasta järin paljoa.
Toisaalta kukaan ei jaksaisi katsoa corollojen ja focuksien testejä vuodesta toiseen ja mielenkiintoisia autoja on melko rajallinen määrä, joten (suuri) osa ohjelmasta on väistämättä höpöilyä.
Minä katson tuota käsikirjoitettua hulluttelua ihan mielelläni. Oikeita autoarvosteluja en tuolta poppoolta muutenkaan ottaisi tosissani, kun ko. henkilöillä ei ole hirveästi oikeaa asiantuntemusta(teknistä tai kilpa-ajo taustaa). Jos haluaa kuulla autoista sellaisilta ihmisiltä jotka oikeasti tietävät mistä puhuvat, kannattaa mielummin katsoa vaikka Fifth gearia.
Hei kertokaas tietämättömälle, miltä kanavalta uusimmat jaksot aina tulee?
Ilmeisesti sunnuntai on päivä?
Uusintanahan kausi tulee aina maxilta, mutta oispahan vaikka ens vuonna ajoissa.
Hei kertokaas tietämättömälle, miltä kanavalta uusimmat jaksot aina tulee?
Ilmeisesti sunnuntai on päivä?
Uusintanahan kausi tulee aina maxilta, mutta oispahan vaikka ens vuonna ajoissa.
BBC2:lla tulee suorana :D. Suomalaiset kanavapaketit ei kyseistä kanavaa kylläkään tunne, joten nohevat bittinikkarit latailee tuoreimmat jaksot sitä mukaan kun niitä ilmestyy. Yleensä noin 10min jakson päättymisestä on 720p laatuinen jakso jossain jo jaossa. Toki jostain saattaa streaminkin löytää, laatu vain keskimäärin semmoista kuraa, ettei niitä viitsi kovin kauaa katsella.
En tykänny kyllä oikein yhtään. Kaks edellistä seasonia on ollu aika samaa roskaa. Yksittäiset koeajot on ollu ihan kiinnostavia, samoin yksittäiset vieraat ja jotku news-osion läpät (ihan stand-up -mielessä). Ei vaan jaksa yhtään kiinnostaa esim. ne "haasteet". Tehdään tahallaan pelkkää paskaa sillä rahalla, mikä oli saatavilla. Sen lisäksi jokaisessa "kisassa" James May ajaa hitaasti, Jeremy rikkoo mestoja/autoja ja Richard on pieni.
Ne alkuperäiset haasteethan oli ihan helvetin hauskaa katsottavaa. Samoin kuin ne spesiaalit, ennenkuin autot rupes hajoamaan käsikirjotuksen mukaan ja yöt vietettiin viiden tähden hotelleissa.
Paraniko se loppua myöden? Mulla loppu mielenkiinto vajaa puolentunnin katsomisen jälkeen, kun ensin oli taas yksi kilpailu joita on ollut aivan liian monta ja siihen perään jotain sotilaskalustoa joka ei vois vähempää kiinnostaa. Vois tänään kattoa loppuun tuon jakson.
Itse tykkään enemmän noista haasteista, niin mun mielestä eka jakso oli parempi. Tosin ei sekään mikään ihmeellinen ollut, liian käsikirjoitettuja nuo jo on. Noissa niiden "kisoissa" häiritsee se kun ne saadaan aina samaan kuvaan :D Hirveesti en jaksa katsella kun Jeremy ajaa sivuluisussa jollain autolla ja keskittyminen herpaantui sen loppujakson ajaks jo sen verran etten nyt oikeen muista mitä siinä edes tapahtui. Kai niillä joku ulkomaan spesiaali taas on? Sitä odotellessa..
Paraniko se loppua myöden? Mulla loppu mielenkiinto vajaa puolentunnin katsomisen jälkeen, kun ensin oli taas yksi kilpailu joita on ollut aivan liian monta ja siihen perään jotain sotilaskalustoa joka ei vois vähempää kiinnostaa. Vois tänään kattoa loppuun tuon jakson.
Olin ehtinyt jo odotella tuota ohjelman lopussa ollutta P1 testiä, joten se oli kiinnostava. Parin viikon päästä on luvassa Porschen 918 Spyderin testi, ja kummankin ratakierrokset Stigin ajamina. Harmi, että Spa:ssa satoi, olisi ollut kiintoisaa katsella Jeremyn yrittävän ajaa tuolla lujaa läpi Pouhonista tai Blanchemontista. LaFerrari ei ehtinyt tälle esityskaudelle.
Tässä videota P1:n kierroksesta Nordschlaifen ympäri, josta McLaren ei kiistanalaisesti paljastanut tarkkaa kierrosaikaa:
Missä vaiheessa joku älyää todeta, ettei näin nopeilla autoilla saisi ajaa yleisillä teillä? Järjetön laite.