Top Gear, Englannin lahja autoilulle

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
1:46.1 jos kuulin oikein... kuva pätki just sillä hetkellä. Märällä radalla.

Mulle ei ole koskaan valjennut, että mikä tässä top gearissa on ihmeellistä kun sitä pitää niin kovasti hehkuttaa? Mun mielestä tylsä ja todella yliarvostettu ohjelma ja sitä studiossa jaarittelua näytetään ihan liikaa. Ai niin mutta onhan siinä tosi hauskoja vitsejä.

Mulle ei ole koskaan valjennut, että mikä tässä top gearissa on ihmeellistä kun sitä pitää niin kovasti hehkuttaa? Mun mielestä tylsä ja todella yliarvostettu ohjelma ja sitä studiossa jaarittelua näytetään ihan liikaa. Ai niin mutta onhan siinä tosi hauskoja vitsejä.
Eikai tässä sen kummempaa mysteeriä ole.. ei vaan liene sun tyylistä huumoria + et ehkä tykkää autoista? Toivon mukaan tämän jälkeen saat taas unen päästä kiinni. ;)

Mä tykkään Clarksonista ja kumppaneista, mutta ei tule mitenkään säännöllisesti seurattua. Aina välillä tulee yliannostuksena katottua useampi, mutta mielelläänhän näitä tuijottelisi jos vaan sopiva kanava näkyisi.

Kyllähän jotkut tykkäävät hehkuttaa jotakin Lostia tai UFC:ta. Eikä sitä mikään pakko ole katsoa, jos on noin vastenmielistä.
---
Todella hyvä kauden päätös oli. Clarkson vaikutti aika suurelta Kimi-fanilta. Olin kyllä hieman yllättynyt, ettei Hamsteri vetänyt sitä Porschea M5:sta vastaan. Ja Slashin Top Gear-themelle peukku!

Sääli että oli taas kauden päätös, mutta olipahan hieno jakso. M5:n testi oli ehkä vähän mitäänsanomaton, mutta sen sijaan vieraat oli hyviä ja Audille vinoilukin toimi edelleen :D. Rallicrossin ohessa viljelivät vähän turhaan niitä golfvertauksia, koska kyllähän filmistä oikein huokui se, että kuinka hauskaa ukoilla oli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Harmi tosiaan että kausi loppui tähän. Rallicross-osuus oli kyllä jakson parasta antia, välittyi jotenkin hyvin semmonen kunnon autourheilufiilis ja äijillä näytti olevan hemmetin hauskaa.

Jollain hyvä maalaus autossaan tuolla naapurimaassa.

412523_10151505940305571_282681245570_23830040_25444304_o.webp
http://www.facebook.com/photo.php?f....10150443948385571.641235.282681245570&type=1

Hetken joutuu odottaa nimittäin Top Gearin 19. tuotantokausi alkaa tammikuussa 2013.

Top Gear will return in January of 2013, though there will be a Christmas special some time before that.

The reason petrolheads will be missing out on their BBC fix? Simon Cowell, apparently. "Sunday nights will be full of fat people singing," said Clarkson. "Top Gear is a medium size van. Cowell is a juggernaut. When he has finished his singing competition, our new series will start."

http://www.autoblog.com/2012/05/09/top-gear-not-returning-until-2013/

Artikkeli päivätty "May 9th 2012", eli joku varmaan tiesikin jo, minä en.

Tuo 50 Years of Bond Cars Special jaksohan tuossa tuli viimevuoden puolella, jos joku on missannut.

Tuo 50 Years of Bond Cars Special jaksohan tuossa tuli viimevuoden puolella, jos joku on missannut.

Se oli kyllä helvetin hyvä, mukava katsoa Hammondia, kun ei esitä täydellistä idioottia. Uusi kausi taitaa olla säälittävät 5 jaksoa. Toivottavasti on edes laatua.

Juu tykkäsin itekki siitä, asiallisesti tehty jakso. Aika lyhkäsiä kausia, jos vaan 5 jaksoa... Vaikka parempihan sekin ku ei mitään :D

The worst car in the history of the world tais kanssa tulla näitten kausien välissä.

The worst car in the history of the world tais kanssa tulla näitten kausien välissä.

Se tuli tosiaan myös, oli ihan ok.

Herkimmät älkööt lukeko, sisältää tulevia juttuja kaudesta:

The January 2013 edition of TopGear magazine reported that series 19 will return on 27 January. As well as this, there is a preview of the series

• Africa special which will see the boys drive used wagons they bought online for £1,500 (BMW 5-Series Touring, a Volvo 850 T5-R, and a Subaru WRX).

• USA special coming this season which will feature the SRT Viper, Lexus LFA, and an Aston Martin Vanquish.

• Jeremy commissions students taking Coventry University automotive design to make him a car that's even smaller than the Peel P50 he drove a few years ago.

• James attempts to turn a Bentley Continental GT rally car

• Road Trip: Shelby Mustang GT500 v Plane

• Boys redesign a Fiat Multipla to make it into the ultimate car for old people

• Car rugby

• Road tests of the Toyota GT86, Pagani Huayra, Ferrari F12, Lotus Exige V6 S and a hot hatch battle (Ford Focus ST, Renault Megane RenaultSport Cup 265, and Vauxhall Astra VXR).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom