Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai tässä sen kummempaa mysteeriä ole.. ei vaan liene sun tyylistä huumoria + et ehkä tykkää autoista? Toivon mukaan tämän jälkeen saat taas unen päästä kiinni. ;)Mulle ei ole koskaan valjennut, että mikä tässä top gearissa on ihmeellistä kun sitä pitää niin kovasti hehkuttaa? Mun mielestä tylsä ja todella yliarvostettu ohjelma ja sitä studiossa jaarittelua näytetään ihan liikaa. Ai niin mutta onhan siinä tosi hauskoja vitsejä.
Mulle ei ole koskaan valjennut, että mikä tässä top gearissa on ihmeellistä kun sitä pitää niin kovasti hehkuttaa? Mun mielestä tylsä ja todella yliarvostettu ohjelma ja sitä studiossa jaarittelua näytetään ihan liikaa. Ai niin mutta onhan siinä tosi hauskoja vitsejä.
no spoilatkaa nyt joku sen verran että vetikö räikkönen kovimman ajan!
Tuo 50 Years of Bond Cars Special jaksohan tuossa tuli viimevuoden puolella, jos joku on missannut.
Tuo 50 Years of Bond Cars Special jaksohan tuossa tuli viimevuoden puolella, jos joku on missannut.
The worst car in the history of the world tais kanssa tulla näitten kausien välissä.