Top 3 leffat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosa joitaki hyviä mitä nyt ensimmäiseks sattu tulee muistii

kung pow :D /kunnon huumoria/toiminta
star wars sithin kosto/scifi toiminta
saw/toiminta,kauhu
kung fu hustle/komedia,toiminta
sin city/toiminta
xxx2/toiminta
sahara/toiminta/komedia
after the sunset/toiminta
bad santa/mustaa huumoria mutta siitä huolitamatta hyvä
freddy vs jason/kauhu
texasin moottorisaha murhaaja/kauhu
vares/suomalaista toimintaa
just married/komedia
how hight/komedia

joo ei jaksa enempää luetella ja nuita leffoja suosittelen enkä osaa päättää kolmea parasta leffaa ku oon kattonu tuhansia leffoja... ei voi muistaa :D

1. SIN CITY :rock: oon kattonu jo 3 kertaa, siinä on hyvä leffa, ai että.

2. Hell boy.

3. Vares.

4. jaettu sija Torquen ja Biker boyzin kanssa... :jahas: hohohoo huono vitsi, kaikkien aikojen surkeimmat leffat :down: :down: :down:

5. Häjyt :rock:

Tomppa85 sanoi:
Blade Runner (Aina ja ikuisesti: Maailman visuaalisesti herkullisin ja tunnelmallisin scifi-noir pätkä loistavalla Vangelisin soundtrackilla varustettuna. Sisältää tajuttoman määrän eri tasoja; Filosofista pohdintaa ympäristöstä, uskonnosta, luojan ja luodun suhteesta, rakkaudesta, inhimmillisyyden perimmäisestä olemuksesta... Maailmanhistorian parhaimpia loppukohtauksia: " I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.")

Grave Of The Fireflies (Anime-filmi): Yksi todella harvoista elokuvista, jotka ovat pistäneet minut pillittämään kuin pikkuvauva. Tuon leffan jälkeen muutaman päivän ajan rupesi itkettämään vain kun ajattelinkin sitä. Voi herättää ristiriitaisia tuntemuksia ihmisissä; Toiset turhautuvat ja menettävät hermonsa tarinan henkilöiden hölmöillessä. Toiset, kuten minä, tuhertavat itkua koko leffan ajan. :itku:

Täysin samaa mieltä molemmista leffoista :thumbs:

Grave of The Fireflies on tosiaankin masentavin leffa koskaan. Ei pelkästään omannut masentavaa loppua (vaikka se pahin olikin) vaan koko leffa oli, alusta loppuun, todella masentava ja jotenkin tyhjä (ei sinäänsä huonolla tavalla). Yksi niistä harvoista leffoista jonka katsomista en suosittele oikeastaan kenellekään, koska leffasta ei jää muuta jälkeen kuin todella masentunut/surullinen olo, itse oikeastaan kaduin jopa sen katsomista. Itselleni leffan loppu aiheutti suunnilleen elämäni pahimman itkukohtauksen :arvi:

En ole tosimies :D

Starship Troopers, Das Boot, Veturimiehet heiluttaa, Schindlerin lista, Braveheart, HPR, Requiem for a dream jne. Hankalapa noita on järjestykseen pistää.

Hmm...

1. The Shawshank Redemption
2. Braveheart
3. SAW

Noiden alapuolella sitten: Leon, Hide and Seek, Schindlerin lista, Hotel Rwanda.

ZeiZei sanoi:
Itselleni leffan loppu aiheutti suunnilleen elämäni pahimman itkukohtauksen :arvi:

En ole tosimies :D

Höpsistä, tosimiehet itkee aina silloin tällöin. :rock:

Ja anteeksi että on jokusen kuukauden myöhässä reply. :lol2:

Tässäpä minun top3

1. Lotr trilogia.
2. Saw
3. Se7en

Loistavia leffoja on liian monta, joista olisi helppo valita kolmea parasta, mutta Pulp fiction on ehdottomasti siinä kolmikossa. Shawshank redemption myös mahdollisesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1. Pulp Fiction
2. A Clockwork Orange
3. Rocky I

Pulp Fiction näyttäisi monella olevan Top 3:ssa, enkä ihmettele miksi.
Kellopeli on taas sellainen kuva, joka jakaa mielipiteet todella rajusti. Niinkuin Kubrickin elokuvat yleensäkin. Itse olen tällä saralla hieman oudompi, koska lähes aina jos joku pitää Kellopeliappelsiinista, tykkää hän myös muistakin Kubrickin leffoista, kun taas itse en voi sietää mitään muuta Stanleyn leffaa kuin em. Kellopeliappelsiini.
Rocky taas on hieno osoitus siitä, miten tehdään helvetin hyvä elokuva pienellä budjetilla. Äänimaailma on kovaa laatua joka Rockyssa, ja niin myös tässäkin. Paska homma, kun pilasivat Rocky-sarjan huonoilla jatko-osilla.
Kakkonen menee vielä, ja onkin vieläpä lähes yhtä hyvä kuin ykkönen, eli ehdottomasti kakkosen jälkeen olisi pitänyt lopettaa.

Allah sanoi:
Rocky taas on hieno osoitus siitä, miten tehdään helvetin hyvä elokuva pienellä budjetilla. Äänimaailma on kovaa laatua joka Rockyssa, ja niin myös tässäkin. Paska homma, kun pilasivat Rocky-sarjan huonoilla jatko-osilla.
Kakkonen menee vielä, ja onkin vieläpä lähes yhtä hyvä kuin ykkönen, eli ehdottomasti kakkosen jälkeen olisi pitänyt lopettaa.

Sulla varmaan kovat odotukset tuosta rockyn kuudennesta osasta
:D

Allah sanoi:
Itse olen tällä saralla hieman oudompi, koska lähes aina jos joku pitää Kellopeliappelsiinista, tykkää hän myös muistakin Kubrickin leffoista, kun taas itse en voi sietää mitään muuta Stanleyn leffaa kuin em. Kellopeliappelsiini.
Taidat todellakin olla hieman oudompi, jos pidät Kellopeliappelsiinista mutta et

Full Metal Jacketista (ehkä kaikkien aikojen paras sotaleffa) tai
The Shiningista (ehkä kaikkien aikojen paras kauhuleffa).

No sitten aiheeseen. Hyviä elokuvia on serran verran monta, että en yksinkertaisesti pysty kertomaan kolmea parasta.

1. Lotr trilogia
2.Saving private ryan
3.Boondock saints

Sitten aivan yhtähyvin kahden jälkinmäisen kanssa olis voinu vaihtaa paikkaa gladiaattori, braveheart, blackhawk down, forrest gump, sw4-6, platoon. Mutta lotri trilogia, oli kyllä aivan vitun siisti.

1. The Bourne Identity (Medusan Verkko, uusi versio)
2. Hart's War
3. The Bourne Supremacy (Medusan Isku, uusi versio)

Mutta makuni on tuppautunut päivittymään muutaman vuoden välein, nämä ovat nyt pyörineet ahkerimmin soittimessa parin vuoden ajan.

Lord Of The Rings -trilogia
Citizen Kane
Tuntemattoman Sotilaan uudempi versio

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom