Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tapsaboy sanoi:kaikki han tie tää tony halmeen ohjelaman.
niiiin mitä mieltä ootte sen sarjoista? esimerkkinä:
penkki 12-10-8-6-4-2
scott 12-10-8-6-6-6
pystypunnerrus 12-10-8-6-4-2
ranskalainen 10-8-6-6-6
itse alan testaamaan näitä.
Bodaaja sanoi:Miten täällä porukka menee niin helposti ylikuntoon? Mulla on just tollaset sarjat ja silti epäilen että onko tarpeeks treenattu.
Pertti 123 sanoi:Täällä on porukat vähän tällasia harrasteljioita perkele. Kun reenataan niin sitten raanataan :D
Kehitys vaatii rääkkiä ja tekee ainakin aloittelijalle hyvää vaan totuttaa paikat tiheeseen treeniin. Näin palautumiskykyä nostetaan. Ei vie sarjoja ihan loppuun ja keskittyy tekniikkaan. Hyvä tulloo...
En ota kantaa itse ohjelmaan :D
PS: monien palstalaisten pitäs kerran olla ylikunnossa, ettei tarttis luulla, että on ylikunto päällä, kun on vähän väsy / lihakset kipeenä
Palutuminen on ihan ylimainostettua... ;)
Pertti 123 sanoi:Palutuminen on ihan ylimainostettua... ;)

Mniska sanoi:onkohan tossa scotissa tarkoitus tehdä kyykkyä? jos on niin ok mutta en näe oikein järkeä tossa pystypunnerruksessa, no se ei olekkaan suosiossa mulla.
tapsaboy sanoi:no.... aloittelija en ole. mutta miten pitäiss tehdä kun haluais sekä näyttävyyttä ETTÄ voimaa. käyn 4x viikkoon salilla ja oon aina+2 tuntia salilla. miten saan näitä kumpaakin????????????????????????????????????????????????????:itku:
Bodaaja sanoi:Miten täällä porukka menee niin helposti ylikuntoon? Mulla on just tollaset sarjat ja silti epäilen että onko tarpeeks treenattu.
) mutta mulla alkaisi tulokset selkeästi tippumaan ja väsyttäisi koko ajan jos treenaisin 3 päivää putkeen, 1 lepopäivä ja taas kolme päivää putkeen ja kumpikin kierto sisältäisi 6 (vai 8?) kovaa sarjaa maastavetoa. Kypha sanoi:Hauiksia siinä varmaankin tehdään:D Tuo ohjelmahan on paras mahdollinen; penkki-haukkari-olkapäät-ojentajat, ja pääsee penkissä kokeileen joka kerta melkein ykkösiä.
Bateman sanoi:En ehkä käyttäisi tuota "ylikunto"-sanaa, (on se sen verran kuuma peruna tällä hetkellä) mutta mulla alkaisi tulokset selkeästi tippumaan ja väsyttäisi koko ajan jos treenaisin 3 päivää putkeen, 1 lepopäivä ja taas kolme päivää putkeen ja kumpikin kierto sisältäisi 6 (vai 8?) kovaa sarjaa maastavetoa.
2-3 viikkoa tapahtuisi pientä nousua mutta sitten alkaisi rauta painaa liikaa.
oupa sanoi:Eikö siinä vaiheessa kun rauta alkaa painamaan liikaa pidetä kevyt viikko jonka jälkeen lähtee uusi nousu ja kehitystä tulee. Ei sillä etteikö tuossa ohjelmassa olisi liikaa kaikkea mutta ei se 3päivää treeniä putkeen pitäisi mikään ylitse pääsemätön ongelma olla jos joka kerta treenataan eri lihasta. Tällöinhän jokainen lihasryhmä saa 3 lepo päivää.