tonys training system... mitä mieltä???

Liittynyt
23.11.2005
Viestejä
49
kaikki han tie tää tony halmeen ohjelaman.
niiiin mitä mieltä ootte sen sarjoista? esimerkkinä:

penkki 12-10-8-6-4-2
scott 12-10-8-6-6-6
pystypunnerrus 12-10-8-6-4-2
ranskalainen 10-8-6-6-6

itse alan testaamaan näitä.
 
Liittynyt
21.5.2003
Viestejä
555
Ikä
41
tapsaboy sanoi:
kaikki han tie tää tony halmeen ohjelaman.
niiiin mitä mieltä ootte sen sarjoista? esimerkkinä:

penkki 12-10-8-6-4-2
scott 12-10-8-6-6-6
pystypunnerrus 12-10-8-6-4-2
ranskalainen 10-8-6-6-6

itse alan testaamaan näitä.
On varmasti olemassa huonompiakin ohjelmia mutta minun makuun kaikissa noissa Voimaoppaan ohjelmissa on liikaa kaikkea (treenikertoja, liikkeitä, sarjoja ja toistoja). 4-5 kovaa treeniä viikossa ja yksi treeni kestää ehkä 1,5 tuntia. Oma roppa ei kauaa jaksaisi tuollaista treenimäärää.
 
Liittynyt
20.8.2005
Viestejä
351
Sarjat kuullostavat hyvältä, eli lisätään joka sarjaan painoa ja samalla vähennetään tietyn verran toistoja. Perus periaate on pyramidisarjat mitkä olen todennut toimivan itselläni erittäin hyvin.

IMO:
MUTTA sarjoja, treenikertoja ja kaikkea on liikaa niin kuin bateman sanoi. Ylikuntoon tuo ajaa jos ei ole kovaa urheilupohjaa taustalla tai käytä palautusjuomaa järeämpää tavaraa.


Aloita perusteista:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=836847#poststop
http://www.musclenet.fi/ohjelma9.php
 
Liittynyt
5.5.2004
Viestejä
3 365
Taas samat jauhamiset... treeni tyyli ei tosiaan ole paras mahdollinen, siitä olen samaa mieltä. Mutta ei tolla kyllä aloittelija ylikuntoon mene ja hyvän pohjan saa kun tottuu tekemään 4 kovaa treeniä - 1 lepo tahdilla niin sitten myöhemmin tuntuu suorastaan löysäilyltä tehdä 4 kovaa treeniä viikossa :D
 
Liittynyt
20.11.2005
Viestejä
4 630
Miten täällä porukka menee niin helposti ylikuntoon? Mulla on just tollaset sarjat ja silti epäilen että onko tarpeeks treenattu.
 

Sepsis

Banned
Liittynyt
20.4.2005
Viestejä
1 789
Ikä
37
Bodaaja sanoi:
Miten täällä porukka menee niin helposti ylikuntoon? Mulla on just tollaset sarjat ja silti epäilen että onko tarpeeks treenattu.
Koska suurin osa ei tiedä mitä ylikunto on. Ja sitten kun treeni rupeaa painamaan ja olemaan kovaa niin omasta mielestä ei olla jumissa vaan ylikunnossa.
 
Liittynyt
9.1.2003
Viestejä
3 595
Täällä on porukat vähän tällasia harrasteljioita perkele. Kun reenataan niin sitten raanataan :D

Kehitys vaatii rääkkiä ja tekee ainakin aloittelijalle hyvää vaan totuttaa paikat tiheeseen treeniin. Näin palautumiskykyä nostetaan. Ei vie sarjoja ihan loppuun ja keskittyy tekniikkaan. Hyvä tulloo...

En ota kantaa itse ohjelmaan :D

PS: monien palstalaisten pitäs kerran olla ylikunnossa, ettei tarttis luulla, että on ylikunto päällä, kun on vähän väsy / lihakset kipeenä

Palutuminen on ihan ylimainostettua... ;)
 
Liittynyt
20.11.2005
Viestejä
4 630
Pertti 123 sanoi:
Täällä on porukat vähän tällasia harrasteljioita perkele. Kun reenataan niin sitten raanataan :D

Kehitys vaatii rääkkiä ja tekee ainakin aloittelijalle hyvää vaan totuttaa paikat tiheeseen treeniin. Näin palautumiskykyä nostetaan. Ei vie sarjoja ihan loppuun ja keskittyy tekniikkaan. Hyvä tulloo...

En ota kantaa itse ohjelmaan :D

PS: monien palstalaisten pitäs kerran olla ylikunnossa, ettei tarttis luulla, että on ylikunto päällä, kun on vähän väsy / lihakset kipeenä

Palutuminen on ihan ylimainostettua... ;)
:thumbs: :D
 
Liittynyt
22.10.2005
Viestejä
765
Ikä
38
Pertti 123 sanoi:
Palutuminen on ihan ylimainostettua... ;)
Jeps. Eihän ylikuntoakaan voi olla jos sen kaiken kunnon tarvii :)
 
Liittynyt
7.1.2005
Viestejä
2 559
aloitellessani tehtiin 3-4x viikossa 2h setti salilla eikä tuntunut missään ja kehitystä tuli tottakai kun mitään ei aiemmin tehnyt.
2 vuotta nousujohteista suurin piirtein samalla "ohjelmalla".
sitten ei tapahtunut enää oikein mitään ja alaspäinkin meni.
nyttemmin 3 jakoisella ja max 2 kovaa sarjaa treenissä ja loput sellasta hilavitkuttimien lutkutusta noin 45min. loistavasti on toiminut yläkroppaan jalkoihin ei ole oikein purrut.

onkohan tossa scotissa tarkoitus tehdä kyykkyä? jos on niin ok mutta en näe oikein järkeä tossa pystypunnerruksessa, no se ei olekkaan suosiossa mulla.

e: itsestäni olen huomannut kun en ole mikään syöppö niin koko roppa 3 x vkosssa on mulle liikaa, siksi tyydyn tuohon 3-jakoiseen, mielestäni se ei vaadi niin suurta "energiaa"
 
Liittynyt
23.11.2005
Viestejä
49
no.... aloittelija en ole. mutta miten pitäiss tehdä kun haluais sekä näyttävyyttä ETTÄ voimaa. käyn 4x viikkoon salilla ja oon aina+2 tuntia salilla. miten saan näitä kumpaakin????????????????????????????????????????????????????:itku:
 
Liittynyt
14.2.2005
Viestejä
253
Ikä
34
Mniska sanoi:
onkohan tossa scotissa tarkoitus tehdä kyykkyä? jos on niin ok mutta en näe oikein järkeä tossa pystypunnerruksessa, no se ei olekkaan suosiossa mulla.
Hauiksia siinä varmaankin tehdään:D Tuo ohjelmahan on paras mahdollinen; penkki-haukkari-olkapäät-ojentajat, ja pääsee penkissä kokeileen joka kerta melkein ykkösiä.

No eiku tosissaan, mulla loppuis paukut penkistä kahden sarjan jälkeen ja hauiksia ja ojentajia en jaksais tehdä erikseen paria sarjaa enempää. Eli mulle henkilökohtaisesti ei sopis tuo.

tapsaboy sanoi:
no.... aloittelija en ole. mutta miten pitäiss tehdä kun haluais sekä näyttävyyttä ETTÄ voimaa. käyn 4x viikkoon salilla ja oon aina+2 tuntia salilla. miten saan näitä kumpaakin????????????????????????????????????????????????????:itku:
Järkevällä, nousujohteisella ohjelmalla, jolla treenaat koko vartaloa monipuolisesti. Tärkeimpänä päälle, syöt kunnolla. Silläpä sitä voimaa ja näyttävyyttä tulee.
 
Liittynyt
23.11.2005
Viestejä
49
ja siinä oli vasta muutamia mitä päivän aikana ois pitäny tehdä!!
ohjelma semmone että 3 perättäistä päivää treeniä, päivä paussia, ja uudelleen. ei sovi meikäläiselle. ja pekissä uupuu jo kun on päässy 6- toistoon (siis listalla, you now what i´m saying?)
 
Liittynyt
21.5.2003
Viestejä
555
Ikä
41
Bodaaja sanoi:
Miten täällä porukka menee niin helposti ylikuntoon? Mulla on just tollaset sarjat ja silti epäilen että onko tarpeeks treenattu.
En ehkä käyttäisi tuota "ylikunto"-sanaa, (on se sen verran kuuma peruna tällä hetkellä :) ) mutta mulla alkaisi tulokset selkeästi tippumaan ja väsyttäisi koko ajan jos treenaisin 3 päivää putkeen, 1 lepopäivä ja taas kolme päivää putkeen ja kumpikin kierto sisältäisi 6 (vai 8?) kovaa sarjaa maastavetoa.
2-3 viikkoa tapahtuisi pientä nousua mutta sitten alkaisi rauta painaa liikaa.
 
Liittynyt
7.1.2005
Viestejä
2 559
Kypha sanoi:
Hauiksia siinä varmaankin tehdään:D Tuo ohjelmahan on paras mahdollinen; penkki-haukkari-olkapäät-ojentajat, ja pääsee penkissä kokeileen joka kerta melkein ykkösiä.
scott ja smith sama asia :D :D :D
 
Liittynyt
6.3.2005
Viestejä
2 877
Ikä
38
:offtopic:
Tekemällä kyykkyä scottissa päätyy nopeasti Salikomediaa-threadiin. ;)
 
Liittynyt
25.7.2005
Viestejä
1 571
Ikä
34
Bateman sanoi:
En ehkä käyttäisi tuota "ylikunto"-sanaa, (on se sen verran kuuma peruna tällä hetkellä :) ) mutta mulla alkaisi tulokset selkeästi tippumaan ja väsyttäisi koko ajan jos treenaisin 3 päivää putkeen, 1 lepopäivä ja taas kolme päivää putkeen ja kumpikin kierto sisältäisi 6 (vai 8?) kovaa sarjaa maastavetoa.
2-3 viikkoa tapahtuisi pientä nousua mutta sitten alkaisi rauta painaa liikaa.
Eikö siinä vaiheessa kun rauta alkaa painamaan liikaa pidetä kevyt viikko jonka jälkeen lähtee uusi nousu ja kehitystä tulee. Miksi 5sarjaa per lihasryhmä kaksi kertaa viikossa olisi liikaa? En väitä että ohjelma sopisi kaikille mutta joillekin ihan kelpo ohjelma.
 
Liittynyt
7.1.2005
Viestejä
2 559
oupa sanoi:
Eikö siinä vaiheessa kun rauta alkaa painamaan liikaa pidetä kevyt viikko jonka jälkeen lähtee uusi nousu ja kehitystä tulee. Ei sillä etteikö tuossa ohjelmassa olisi liikaa kaikkea mutta ei se 3päivää treeniä putkeen pitäisi mikään ylitse pääsemätön ongelma olla jos joka kerta treenataan eri lihasta. Tällöinhän jokainen lihasryhmä saa 3 lepo päivää.
itsestäni sen olen oppinut että kun rauta on kevyttä tulee piakkoin jonkun asteinen flunssa ym jos ei hellitä. pari vkoa ollut kevyttä rautaa ja tämä vko olisi nyt tarkotus pitää kevyttä treeniä.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Neck Training Treeni 2
Fortitude training Treeni 7
Reverse pyramid training artikkeli, optimaalisin tapa lisätä voimaa/massaa? Treeni 7
MI40 Training program Treeni 16
Päivitetty hit - high intensity training Treeni 63
Street training paikat! Treeni 3
Serge Nubret Pump Training Treeni 38
RPT - Reverse Pyramid Training Treeni 65
PHAT ja German Volume Training Treeni 496
Pro-Pain Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program Treeni 18
HIIT - High Intensity Interval Training Treeni 3
Time/Volume training Treeni 9
GST - Growth Stimulus Training Treeni 1
Iso 7x + Iron arms (isometric training) Treeni 1
Max OT training Treeni 44
High Volume Tier Training Treeni 9
Hardcore Training Treeni 18
The Hardcore Training Treeni 11
Essentials of Weightlifting and Strength Training Treeni 0
Controlled Fatigue Training (CFT) Treeni 1
Complex-training Treeni 23
Arnoldin Basic Training Program Treeni 6
German Volume Training vai DoggCrapp Treeni 3
Pyramid training Treeni 15
Bodyweight training Treeni 1
Escalading Density Training - EDT Treeni 47
Julien Greaux:n 15min curcuit training käsille Treeni 10
Crosstraining - yhdistelmätreenejä Treeni 94
Escalating Density Training, EDT Treeni 1
Maximum fibre recruiment training Treeni 4
Static Contraction Training / Staattinen supistustreeni Treeni 11
Strong as an Oak: an authoritative retrospective of Arnold Schwarzenegger's training Treeni 43
Low Volume, Progressive Intensity Training Treeni 7
Ronnie Coleman Training, nutrition, supplement questions forum Treeni 4
5x5 On Steroids: Enter Cluster Training Treeni 7
Power Factor Training Treeni 5
Arnold Schwarzenegger's Terminator 3 Training Program Treeni 46
Kaatsu (low-intensity resistance training with restricted muscular venous blood flow) Treeni 25
Inspiraatio Greatest Training Stylest Treeni 0
S225T "Greatest training style.." Treeni 29
SEAL workout training Treeni 70
After Training Treeni 24
pexxi Doggcrapp Training System Treeni 1991
Power Factor Training Treeni 4
Supertrainingin ISBN Treeni 1
OVT eli Optimized Volume Training Treeni 7
Strength Training Anatomy Treeni 7
US Navy Seal training program Treeni 13
Functional training Treeni 1
Dual Factor Hypertrophy Training shit or real? Treeni 3
Samankaltaiset keskustelut


















































Ylös