Tony Halmeesta...

Ikä
40
niin,että tietääköhän kukaan miten vahva Halme on ollut parhaimmillaan tai on nykyään...ihan vaan sillä,kun niin hirmuisen vahvaksi on väitetty.
Onkohan kukaan treenannut koskaan hänen kanssaan samalla salilla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jossain radiohaastattelussa Halmeelta kysyttiin "paljonx nousee pengistä?" nii siihen hän vastasi, että 220kg:llä on tehnyt parhaimmillaan neljän sarjan. Maksimi ykkösestä ei ollut puhetta.

Sattumaa vaiko ei, hassua kuitenkin. Aina kun olen nähnyt Halmeen telkkarissa salilla, niin se aina tekee pystypunnerusta jossain muodossa. jepjep...

Aina kun olen nähnyt Halmeen salilla niin se joko höpöttelee vaan muitten kanssa tai pumppailee pienillä painoilla. En kyllä ole nähnyt kolmeen vuoteen, mutta näin oli ennen.

Originally posted by wildcockis1
jossain radiohaastattelussa Halmeelta kysyttiin "paljonx nousee pengistä?" nii siihen hän vastasi, että 220kg:llä on tehnyt parhaimmillaan neljän sarjan. Maksimi ykkösestä ei ollut puhetta.

Uskoo ken tahtoo. Itsekin jos pääsisin radiohaastatteluun, niin sanoisin, että parisataa aina menee, vaikka enkka on 150. Muutenkin on vaikea uskoa, että Halmeen mallinen ja näköinen jätkä ikinä yli kahtasataa nostaa, jos ajatellaan vaikka siistiä salipenkkiä ilman pomppua ahteri penkissä kiinni.

[mutu]

Vaikka tuolla eiliene merkitystä niin muistelen Halmeen jossain lehdessä sanoneen 200 menevän penkistä. Toistomääristä ei ollu puhetta.

[/mutu]

Originally posted by farmiankka
Uskoo ken tahtoo. Itsekin jos pääsisin radiohaastatteluun, niin sanoisin, että parisataa aina menee, vaikka enkka on 150. Muutenkin on vaikea uskoa, että Halmeen mallinen ja näköinen jätkä ikinä yli kahtasataa nostaa, jos ajatellaan vaikka siistiä salipenkkiä ilman pomppua ahteri penkissä kiinni.

Mä taas olisin varsin pettynyt jos Halmeen mallinen kaveri ei ottaisi yli kahtasataa. Mutta mitäpä minusta kun en mitään mistään tiedä :nolo:

Originally posted by edelbrock
Aina kun olen nähnyt Halmeen salilla niin se joko höpöttelee vaan muitten kanssa tai pumppailee pienillä painoilla. En kyllä ole nähnyt kolmeen vuoteen, mutta näin oli ennen.

mitämitä? viikingin voimaoppaassa se meinas, ettei juttele turhia salilla. noh, kai sillä oli aina sitten jotain tärkeetä asiaa.

ois kyllä mielenkiintoista tietää faktaa kaverin voimatasoista parhaina aikoina. toisessa sen kirjoista oli kyllä jotain machoilua treenipainoista, mutta en sitte todenperäisyydestä tiedä

Originally posted by pikkupasi
Mä taas olisin varsin pettynyt jos Halmeen mallinen kaveri ei ottaisi yli kahtasataa. Mutta mitäpä minusta kun en mitään mistään tiedä :nolo:

Niinno, mun mielestä Halmeella on pienehkö rinta ja kohtuu huonot olkapäät. Isoa siinä ukossa on ainoastaan kädet ja maha, ja ainakaan mulle ei tuu mikään varsinaisesti vahva jätkä siitä mieleen, mutta voinhan olla mielikuvineni väärässäkin.

No kyllä uskoisin Halmeen ottaneen ainakin sen 200kg penkistä parhaimpina aikoinaan..Ja halmehan on sanonut että jos meinaa menestyä isoilla kentillä on puheittenkin oltava isoja jotta olisi showta..Mutta mutta,ken tietää,jos sekään

Originally posted by miuli
tietääkö kukaan paljonko Halme ottaa maasta tai on ottanut? kiinnostaisi tietää...voi olla aika iso rauta....
En saa öisin unta kun pyöriskelen sängyssäni ja mietin tuota samaa... :rolleyes:

ainaki tän Jumala armahtaa, minä en -kirjan mukaan se otti jossain leikkimielisessä muscle magazinen kisassa tuolla amerikassa, missä oli muitakin bodareita kun joku reportteri teki juttua niin: 10 toistoa 225kg ylätaljassa, 52 toistoa 125kg käsipainolla yhden käden soutua, maastavetoa 300kg kuusi toistoa, Vinopenkkiä 180kg kahdeksan toistoa, Hauiskääntöä 140kg kuusi toistoa, ja päälle vielä 180kg kapeeta penkkiä muutama kympin sarja. ELI EI SE IHAN HEIKKO NÄYTTÄS OLEVAN!

Originally posted by M0bster
ainaki tän Jumala armahtaa, minä en -kirjan mukaan se otti jossain leikkimielisessä muscle magazinen kisassa tuolla amerikassa, missä oli muitakin bodareita kun joku reportteri teki juttua niin: 10 toistoa 225kg ylätaljassa, 52 toistoa 125kg käsipainolla yhden käden soutua, maastavetoa 300kg kuusi toistoa, Vinopenkkiä 180kg kahdeksan toistoa, Hauiskääntöä 140kg kuusi toistoa, ja päälle vielä 180kg kapeeta penkkiä muutama kympin sarja. ELI EI SE IHAN HEIKKO NÄYTTÄS OLEVAN!

Uskotko kaiken muunkin mitä Halme "kirjassaan" väittää?

Originally posted by jamaan
Ja puheet. :lol2:

Ja ego.

On kyllä niin turha äijä, että sen sais ampua kuuhun.
Ja noi treenipaino-puheet on ainakin ihan täyttä paskaa. Ei se muuta osaa puhuakaan.
Ja mun mielestä halme ei oo edes iso. Se on vaan sellanen vitun ruma läski joka pitäs viedä saunan taakse. :curs:

No moni on kokeillut viedä Halmetta saunan taakse muttei yksikään ole vielä onnistunut...onkohan Halmeella niin paljon kavereita essolla et ne tulee aina auttaa..outoo muuten kyllä :lol2:

Kyllä minä ainakin uskon noihin juttuihin ainakin jossain määrin.
jos jätkä on treenannu, syöny ja kuuritellu. työkseen niin kai se saatana aika kova luulisi olevan, kun halmeen geenitkään ei tohon voimapuoleen varmaan hirveen paskat oo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom